Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Mitä pelaatte? - Sivu 53

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2009 21:04
Pelaan joskus guitar heroja. Resident Evil nelonen ois kiva kaverin kanssa pelata läpi, koska en tätä pelisarjaa enää yksin uskalla pelata lol
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.08.2009 23:02
Eilen posti toi minulle tomb raider anniversaryn jonka tilasin isosta britanniasta Ja olen nyt ihan hulluna limputtanut sitä Omistan kaikki tuon sarjan aikaisemmatkin pelit ja tulevatkin on tarkoitus hankkia :P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.08.2009 00:36
Minä olen viime aikoina pelannut vain kahta peliä, mutta ne molemmat ovat varsin mukavia; Sims 2:sta omalla läppärilläni kun olen kasarmilla, ja Neverwinter nights 2:sta kun olen vanhempieni luona.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.08.2009 14:14

Lainaus: Nukke

Resident Evil nelonen ois kiva kaverin kanssa pelata läpi, koska en tätä pelisarjaa enää yksin uskalla pelata lol

Mikä siinä nyt niin pelottavaa on?
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 21:15
cod 4 oon pelannu livessä joka päivä :P
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2009 23:04
Tuo Red Faction: Guerilla on kyllä osoittanut kyntensä moninpelissä. Periaatteessa kaikki suojat voi pistää mäsäksi kartalla kuin kartalla ja tiukasta tilanteesta voi yrittää karata pamauttamalla lekalla seinään tai aitaan miehen juostavan reiän. Eri hupia.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sarutor
  • Lähetetty: 20.08.2009 23:56
Pitäs hankkia lisää pisteitä liveen (xbox 360) ja ostaa sitte uus versio "Apinasaaresta" ja Banjo & Kazooie 2
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.08.2009 20:35
Nyt viime aikoina olen pelannut Vagrant Storya, Devil May Cryta ja Onimusha 2: The Samurai's Destinyä. Erityisesti tuo VS kiinnostaa, sillä en ollut sitä aiemmin pelannut, vain katsonut vierestä kun isoveljeni pelasi joskus vuonna miekka ja kivi. Silloin olin myös englantia taitamaton ipana, jolloin pelin juoni humahti ohi korvien, joten nyt piti ottaa selvää että mitäs tässä pelissä tapahtuikaan.

Devil May Cryn olen jo pariinkiin otteeseeen päässyt läpi, mutta kovasti syyhytti päästä Danten kanssa kurmottamaan pirulaisia. Tänäänkin pelasin DMC:tä pari tuntia huoneessani typerä hymy naamallani ja nauroin kun Mundus listi Griffonin. Bwahahah!

Onimushan kanssa oli sama juttu kuin VS:n kanssa, aiemmin olin vain katsonut vierestä kun muut pelasivat. Tämä peli on ollut nyt muutaman päivän tauolla kun olen keskittynyt kahteen yllämainittuun peliin, mutta ajattelin vaikkapa huomenissa palailla huomattavasti Ridge Forresteria muistuttavan Jubei Yagyun pariin.

By the way, pieni pelivinkki...Wax HOFF!
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2009 02:26
Täällä päässä lentosimulaattorit ovat lähellä sydäntä, esim. Mikkisoftan Flight Simulator jne. Pitäisi hankkia taas sellainen kone, jossa ne pyörisivät... Toinen suuntaisuneisuus on SimCity-tyyppiset pelit. Lisää aikaa noiden pelaamiseen kaivataan
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.08.2009 17:47
The Sims 3 peliä olen joskus pelannut... Nyt pelaan tietokoneellani olevaa Spider-pasianssia... köyhä elämä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit