Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lemmikkien nimet

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.12.2007 16:19

Lainaus: Faith Black

Heh, tuon minun Fenrir-kisulini

Erikoista nimetä kissa Fenririksi. Olisin arvannut, että lemmikkisi olisi koira, jos olisit pelkän nimen kertonut.

Kun olin pieni, meillä oli vielä lehmiä. Ja jos muistan oikein, yhden nimi oli Ruma-Raili. Ja meidän koiran, joka oli labradorin- ja kultaisennoutajan sekoitus, nimi oli Bella.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2007 17:26
Varmaan olen tännekki kirjottanu mutta kirjotan uusiks
Koiramme jossa on vähintään neljäätoista eri rotua on haukuttu Aysuksi [aisu]. Tästä on vääntynyt kaikkia mahdollisia nimityksiä: Haisu, Huisu, Huikku, Aikku(-poika), Alvari. Onhan niitä muitakin, kuten esimerkiksi Koij(j)a ja Vuffe ja Koila ymym.
Kissakin oli joskus, mutta Hänen korkeudelleen täytyi etsiä uusi koti. Nimenä toimi Selma, johtuen siitä, että yhdellä ystävälläni on kissa nimeltä Vilma ja muistin aina että nimi oli Selma. Selmastakin tuli lukuisia nimityksiä: Selppu, Selppuri, Selleri, Sepe, Silppu, Silppuri, Silma, Silmä, Hilleri. Sekä Pitsimissi, Pissaliisa (johtuen liruttelusta ympäri taloa), pissis ym.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2007 12:33
mun kissin nimi on ghost, edellinen kissa oli spooky ja koirien nimet jasmi, dublo ja bruno
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.12.2007 12:50
Tjaah. Kissojen nimissä sekä "Musti" että "Harmi" ovat olleet vallan hupaisia. Myös Gorgi nimeltä "Helmi-Orvokki" (Joka vääntyi Hölmö-Orvokiksi tai Hölmö-Turvokiksi) tai Bassethound nimeltä "Turo" olivat megarakkautta. Haaveilen valtaisasta terraariosta, johon saisin pythonin. Nimeäisin sen "Möttöseksi". Poikaystäväni kanssa pokeriharrastuksen myötä on mietitty kissanpennuille nimiä "Ace", "Flop", "Spades" ja "Chip". :3

Meillä oli joskus äiteen kanssa elefanttikala (vai norsukala?) jonka nimesimme Wenzeliksi Herra Wenzel "hoono soomi Antiikkia Antiikkia" Hagelstamin mukaan.

PS:

Lainaus: blackwolver

Mulla oli joskus 7v kaks sauvasirkkaa joidenka nimet oli Saddam Hussein ja Elvis Presley elettiin silloin 90-luvun alkupuolta ja tais tuo persianlahden sota olla silloin uutisissa tms.

..REPESIN.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.12.2007 00:29

Lainaus: Evelyn

Olisin arvannut, että lemmikkisi olisi koira, jos olisit pelkän nimen kertonut.

Heh. Jotenkin tuo Fenrir vain oli alusta alkaen mielessäni kissan nimenä, ja kun koiraa ei periaatteessa ollut mahdollista ottaa (pienessä kerrostaloasunnossa kun asun ja haluamani isompi koira ei olisi oikein mahtunut tänne).
Minun (toistaiseksi vielä olemattomien) koirieni nimiksi tulee Sirius ja Remus .
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2007 14:50
Meillä on kolme alaskanmalamuuttia, vanhin on Kiho (Kifo, Läski), keskimmäinen Aapo (Hiipo, Paapo, Naama) ja nuorin, viikko sitten tullut penikka on Fanda (Manta).
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.12.2007 21:31
Meiltä löytyy myrtti-kani (oikealta nimeltään unreal illusion), sekä kolme kipaletta roborovskeja, herrat ovat nimeltään Vladimir, Michael ja Alexander Robobvski, miehen nimeäminä (Sitten löytyy noi peruspallukat jotka varmaan oon luetellutkin tänne eli syrkki-myrkki, aksu-paksu ja horsu-porsu)
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • • Muokkasi: Swanheart
  • Lähetetty: 12.01.2008 01:17
Koira Citu Cupido´s all about action eli me sanomme Aksuksi,.... toinen koirani on Citu Cupido´s ain´t nobody´s fool eli sanomme häntä Wolleksi. Ihme nimiä noissa kenneleissä,....
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.01.2008 01:23
siskollani on kaksi kissaa nimeltä osmo ja hilma mutta tulee välillä kutsutuksi möröksi ja haamuksi
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2008 03:47

Lainaus: Evelyn

Ja jos muistan oikein, yhden nimi oli Ruma-Raili.

Hihii, että mie pidän omasta nimestäni, se kun aina löytyy jostain tälläisestä..:D

Kaikki eläimet, jotka perheessä ovat majailleet ovat jollakin tavalla olleet nimettyjä kuuluisuuksien mukaan, joskaan yhtäkään ei ole nimetty tarkoituksenmukaisesti näin. Esim. koiria ovat olleet (Salvador) Dalí ja (Marlon) Brando.
Tämän hetkiset misut ovat nimeltään Erja (Häkkinen), Senna (jonka kaksoissisar oli nimeltään Ayrton) ja ainoana poikkeuksena julkkisnimistä on uusin tulokkaamme Cecilia Nokkosenkukka, jota jostain syystä kutsutaan kuitenkin Töpsyksi...
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :>
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit