Gootti.net

Lemmikkien nimet

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.06.2012 14:01
MUlla oli joskus gerbiilit, joiden nimet olivat Hitler ja Stalin. Kun Stalin katosi, otin hänen tilalle Mussolinin .
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2012 13:03
Necroerotica, ihanat nimet! Sopii vielä gerbiileille, hahaah.

Meillä on kotona tällä hetkellä seitsemän kissaa + viisi pientä pentua (vink vink, kaikki kissanhaluiset ) Kissat ovat nimeltänsä Leevi (ei itse annettu), Mörkö, Manson, Frika (VNV Nation!), Dorka (oikeasti Dietrich, mutta muotoutunut Dorkaksi), Vatukka ja Fenix. Frika on meidän perheen ainoa tyttö, ja siis noiden viiden pennun äiti, kuten myöskin kolmen viimeksi mainitun.

Meillä oli myös Freja, joka katosi, Dita, joka jäi auton alle. Jupiter ja Janus, jäivät myös auton alle, niistä on jo vuosia aikaa. Pörrökin oli.

Mitenniin meillä ollaan kissarakkaita? Seitsemän on kyllä ihan maksimi!
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2012 13:05
Minulla on madagaskarintorakoita, enkä tiedä mistä niiden nimet tulevat, ne vain tulevat o_O Sihisihiurokset ovat siis nimeltään Mökö (semmoinen jurottaja), Vasuri (Vain vasen tuntosarvi tallessa) ja Boris, Naaraat puolestaan Siru (selkäpanssarista puuttuu palanen ja leuoissa pieni, pullanmurunnäköinen epämuodostuma), Pitsi (selkäpanssarin reunat rosoiset), Piikki (selkäpanssarissa joku piikin näköinen nystyrä), Baby Doll, Big Mama (sai juuri poikasia), Pikku Pirulainen (kipittää kovasti) ja Manta (Iso ja litteä)
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2013 21:05
Minun kissani nimi on Tiikeri ja se on aivan tiikerin näköinen, joka aamu ja ilta tulee sänkyyni nukkumaan. Tiikeri tykkää paljon olla sylissä, nukkua ja syödä. Tiikeri tulee yleensä aina aamuisin puskemaan minun naamaani, kun nukun sikeästi ja tietysti siihen herään, kun kehrää myös kovaa siinä naaman edessä.

Koirani on nimeltään Laika, rodultaan kultainen noutaja on hellyyttävä tapaus mutta sitten, kun tulee vieraita kylään Laika on aivan mahdoton ja silloin hyppii kamalasti ja kaipaa rapsutuksia jokaiselta. Mutta ajan kanssa Laika sitten rauhoittuu ja oleskelee milloin missäkin, mutta yleensä Laika nukkuu omassa tuolissaan tai omalla pedillään.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aqualia
  • Lähetetty: 07.01.2013 15:14
Mulla on kissa nimeltä Hynynen. Se on musta isohko pitkäkarvainen maatiaiskissa ja omistaa mustan "parran". : DD Luonteeltaan melkosen itsepäinen ja tykkää riehua paljon : D
Sitä kutsutaan kyllä enimmäkseen Hynskäksi ja joskus ihan vaan kissaksi... kun ei täällä muita kissoja ole

Kämppis omistaa puput nimeltään Rambo ja Bambi.
Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • • Muokkasi: AmAstermind
  • Lähetetty: 09.02.2013 05:36
Äidin kisse nimettiin Luciferiksi. Kyllä se vähän lämmitti sydäntä :3
(tällä nimellä muisteltiin siis Disneyn Tuhkimosta samannimistä mirriä, mutta mikseips rinnasteta viirusilmää perkeleehen)
Samaten kun koiransa nimettiin terroristijärjestön mukaan Ira. Äidin mustan huumorin kengissä kasvettu.
Kirjoittanut: Kedira (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2013 11:47
Meillä on kissat: (ikäjärjestyksestä vanhimmasta nuorimpaan) Aaltu, Jadena, Ticuly, Sheena, Faiza ja Fubuki.
Koirat: Sasai ja Ketifa.
Hiiret: Mesek, Abigail ja Viuhti.

Meillä oli ihana pupunen nimeltä Xita-Wita the Wunny-Bunny , mutta se rassu ei kestänyt talven pakkasia ja viimaa tyttöjen huoneessa ja sai kohtalokkaan flunssan. Jos vaikka keväällä saisi uuden pupun yhtä komealla nimellä, nyt kun talossa olisi myös pupulle sopivan lämmin huone ettei toistakerta tulisi ongelmia.
Kirjoittanut: goottityttö 18 (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2013 01:42
mulla on 2 sekarotuista koiraa nelli ja lola
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2013 21:56
Meidän kollikissa on nimeltään Tumpula. Sopii hyvin kun se on vähän vajaa ja kömpelö. Silti hyvin rakas.
Kirjoittanut: michael (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.04.2013 19:45
kilpikonna Jessica entinen Jesse 15 vuoden jälkeen todettiin ettei olekkaan äijä.

kaksi kania Iida ja Aada (äiti ja tytär)

satunnaisesti 1 - 5 hoito koiraa zorro , donna , nanna , moona , nella.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit