Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

esiintymiskammo, onko teillä yleistä?

Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2008 16:03
Itselläni on hirveä esiintymis kammoa.. Varsinkin jos pitää pitää joku esitelmä. Eilen piti pitää viimeiset äidinkielen esitelmät.. Olin lykännyt esitelmääni ja pidin sen sitten eilen.. Ihme kun en pyörtynyt luokan eteen.. Jalat täristen ja ihan outoja höpötellen pidin sen alusta loppuun ja opettaja oli kuitenkin jopa antanut minulle kasin siitä.. Musiikin tunneillakaan en uskalla mennä soittamaan rumpuja koko luokan eteen.. Rummuista lähtee niin kova ääni että kaikki varmasti kuulevat jos mokaan.. Pelkään sitä että kaikki alkavat nauraa minulle..

Olen nyt yhdessä näytelmässä mukana.. Ensi ilta on 9.5. .. En taida selvitä siitä ilman jalkojen tärinää...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 29.04.2008 18:54
Mulle iskee lauluesityksissä aina kamala esiintymiskammo. Pelkään että ääneni ei kulje hermostuneisuuden takia ja kun vielä pelkään sitä niin sitten ei ainakaan tule ulos muuta kuin pihinää. Mulla on perverssi suhde esiintymiseen. Toisaalta vihaan sitä toisaalta on aina pakko mennä uudestaan ..
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.04.2008 19:55
Joo. En enää niin paljon harrastusten ansiosta, mutta punaiseksi tulen yhä tositosi helposti. Päässä alkaa tykyttää veri ja tuntuu siltä että olisin voinut pitää suuni kiinni.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2008 21:11

Lainaus: kaukamieli

millä tavalla sen huomaat tai huomaa sinusta?

Juuri ennen esitystä (lue: soitan viulua) huomaan jännittäväni kun vatsassa kiertää epämukavasti, kasvoja kuumottaa, kädet ja jalat tärisevät.. Muut sitten huomaavat minun jännittävän esiintymistä siitä kun olen punastunut ja vapisen.

Eikä esiintymiskammoni muuten ole hellittänyt vähääkään vaikka olenkin soittanut viulua jo ainakin 11v.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2008 12:25
pientä esiintymis kammoa on mutta olen pääsemässä eroon siitä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2009 13:36
Necroaction!

Keikalla lavalle nouseminen ei tuota ongelmia. Sen sijaan esitelmien pitäminen opinahjossani on välillä ollut hiuksianostattavan piinallista, vaikka nekin ovat sitten aina menneet yllättävän hyvin putkeen. En kärsi siis varsinaisesta esiintymiskammosta, vaan enemmänkin suorituspaineista.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:22
Minulla oli ennen kamala esiintymiskammo,kun minua joskus peruskoulussa kiusattiin luokassa ja muuta. Mutta siitä pääsin yli heti kun olin käynyt selvittämässä asiat tämän kiusaajan kanssa.. Onneksi ! On nimittäin sellainen ammatti että pakko esiintyä ja esitelmiä pitää.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2009 22:42
Minulla on järkyttävä esiintymis kammo.. On kyse sitten parin minuutin läpinästä luokan edessä, pidemmästä näytelmästä tai ihan mistä vaan, minulle iskee paniikki. Olen ollut ennen koulukiusattu ja niinä aikoina aloin kammoamaan esiintymistä, kun sain kuulla joka kerta kamalia mollauksia ja haukkumista jne. Vaikka koulukiusaaminen loppui jo puolitoista vuotta sitten, enkä ole enää samassa koulussa kiusaajieni kanssa, en ole päässyt tästä kammosta eroon.. Mutta toivon vahvasti että vielä joskus pääsen tästä eroon
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2009 00:01
Minulla on semmoinen esiintymis kammo että jos tuntemattomille pitää esittää jotain niin silloin se iskee, mutta tutuille pystyn ihan huoletta esittämään.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:04
Kyllä sitä aluksi sydän hakkaa, mutta siihen tottuu ensimmäisellä viidellä minuutilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit