Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmisinhoako?

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 19:57

Lainaus: Vulpecula

Lainaus: Kuunsilta

itseäni on haukuttu tuijottamisestani, väsyneenä saatan katsoa ihmistä pitkään oikeastaan ajattelematta häntä. nolottaa sitten kun tämä katsoo vihaisesti takaisin.

Minulla ilmenee myös tämä ongelma. Saatan todella ajatella jotain täysin toista henkilöä tai jotain asiaa ylipäätänsä, mutta jään vain tuijottamaan. Sitä saa kuulla perästäpäin, että olen ärsyttävä ja että kiukustutan ihmisiä heitä tuijotellessani.

Sama ongelma, myös minulla. Monesti ollaan minulle huomautettu tuijottamisesta, yleensä vielä hyvin loukkaavalla tavalla.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:49

Lainaus: Nightmare

-r- ja s-vikaiset.

>:[
Miun mielestä r-vika kuulostaa söpöltä :P
( ja minäkö muka outo.. )
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:47

Lainaus: nocturnal_chimaira

>:[
Miun mielestä r-vika kuulostaa söpöltä :P
( ja minäkö muka outo.. )

et oo outu.. miustakin se kuulostaa söpöltä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.09.2007 06:47
Muut ihmiset rassaa mua välillä ihan suunnattomasti, vaikka sillä, että vain näen heidät.. Olen Stressaava.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2008 23:48

Lainaus: Metallitar

Ja koska en pidä vieraista ihmisistä, kuljen kaupungilla ihan zombina. En ikinä huomaa ketään tuttuja, ellei he tule suurinpiirtein lyömään mua olkapäälle.. Onneksi tutut tietää sen jo, eivätkä loukkaannu jos kuljen ohi moikkaamatta.

Heh, muistuttaa siitä, kun yliopistolla on pakostakin välillä kauhea väentungos, ja kämppis oli kerran vilkuttanut ja laittanut jopa käden eteeni, että pysähtyisin. Meikäläinen oli vain väistänyt sulavasti kumartaen ollen omissa maailmoissa, enkä muistanut mitään tapauksesta

Itsekin puikkelehdin kaupassa hyllyjen välissä kuin kettu, etsien vapaata tietä, mistä luikahtaa. Yleensä muorit kun tuppaavat sulkemaan kokonaisia kulkuväyliä ostoskärryillään rupatellessaan viimeisimmästä lonkkaleikkauksesta.

Itse myös vihaan väenpaljoutta, ja esim. paras hetki baareissa on ehdottomasti se, että alussa siellä on vain muutamia ihmisiä, ja pystyt keskittymään kaverin kanssa rupatteluun. Sitä mukaan, kun ihmisiä lappaa sisään, stressikynnys kasvaa. Siksipä ei uusimmat menot ja kuumimmat bileet jaksa oikein kiinnostaa.

Ja tuo kassajonoissa, pankkiautomaattijonoissa ja muualla niskaan hönkiminen... Murrr!
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2008 09:42
Tyhmät ihmiset ja versinkin tyhmää esitäävät ihmiset. Aivot on tehty käytettäväksi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.08.2008 14:51

Lainaus: Lovekiva

Ja minua rupesi ärsyttämään vähemmän kuumeessa, itse olen nimittäin puhevikainen ja se ärsyttää ja hävettää itseänikin tarpeeksi, niin ei muiden enää tarvitse huomautella miten typerältä r-vikaiset kuullostavat.

Siihen tottuu, jos jollain tutulla on r- tai s-vika, tai vaikka änkytys, ei sitä enää vähän ajan päästä huomaa. En tajua, miten joku sellainen voi häiritä jonkun elämää.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.08.2008 17:37
Inhottaa kun joutuu istumaan bussissa ihan kylki kyljessä jonkun randomin kanssa , tai kun kassajonon seuraava tulee niskaan kiinni. En pidä myöskään vahingossa muodostetusta katsekontaktista tyyppeihin, joita en tunne. Siinä tilanteessa käänään pääni äkkiä pois. Tuttujen ihmisten läheisyydestä tai katsekontaktista ei ole haittaa, mutta suhtaudun tuntemattomiin aika varauksellisesti.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2008 18:34

Lainaus: MissAnnThrope

Inhottaa kun joutuu istumaan bussissa ihan kylki kyljessä jonkun randomin kanssa , tai kun kassajonon seuraava tulee niskaan kiinni.

Joo.. sama täällä. Asia on myös aika kulttuuripainotteista, Suomessa totutaan aika paljon etäiseen fyysiseen kontaktiin tuntemattomien ja vähemmän tuttujen kanssa. Italiassa asiat muuttuvat oitis, kaikki seisovat lähekkäin esim. metrossa tai bussissa, siis ihan nenä naaman vieressä. Tervehdykset tehdään poskisuukoilla ja intiimillä halauksella, kävellessä ihmisiä ei haittaa esimerkiksi käden kosketus tai vartaloiden kosketus. Minusta tuollainen käytös ahdistaa hitusen, ja siihen on usein vaikea sopeutua mutta siihenkin sopeutuu..
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2008 11:45
Ikävää, jos joku vetää herneet nenäänsä r-viastani. Yritetty on korjata, mutta ei toiminut. Nykyisin en voisi vähempää välittää, mutta olen saanut siitä aikanani ihan tarpeeksi paljon scheissea niskaan.

Itse en voi sietää sitä, miten ihmiset tuijottavat muiden ruokaa. Katsokaapa joskus, kun olette ulkona syömässä, miten aina ruokalautasen vilahtaessa ohi sitä käännytään tuijottamaan sellaisella lasittuneella, nälkäisellä katseella. Inhoan myös sitä, kun omaa syömistäni tuijotetaan. Syömishäiriöisenä olen syömisistäni muutenkin hieman vainoharhainen, ja vedän todella helposti herneet nenään, jos joku tulee vahtimaan lautastani ja haarukallisten määriä. Äitini ja mummini tekevät näin jatkuvasti. >
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit