Gootti.net

Tuoksut

Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 23:53
Näin kevään tullen taas kun luonto tuoksuja täynnä tuli mieleeni, että mikä tuoksu sinua miellyttää?

Laitan itseni likoon.

Itse tykkään männyn tuoksusta, kloriitissa, pesuaineissa, mäntysuovassa sekä luonnossa. Mitään parempaa ei ole kuin tulla perjantaina puhtaaseen kotiin töiden jälkeen ja mänty tuoksuu. näin keväällä kun mäntyjen kävyt alkavat taas kasvamaan, niin orgasmien aalto suorastaan kulkee kehon läpi.

Tulitikun rikki
on toinen mikä tuoksuu hyvältä. Ainakin mainostulitikkujen joiden rikkipäät ovat tuplasti suurempia. En osta ikinä tuoksukynttilöitä, kun tulitikusta jo jää tarpeeksi hyvä haju.

Kloriitti, tai oikeastaan steriilit paikat tuoksuvat erittäin miellyttävälle. Sen takia käytän mielelläni kotonakin kloriitti puhdistukseen. En vain sen takia että kaikki huonekaluni ovat valkoisia, vaan sen tuoksun takia.

Bensiini, pieninä annoksina tottakai. Juuri kun käy tankkaamassa autoa niin on mukavan tuoksuista, mutta hiemankin pidemmän aikaan tuoksutellessa tulee äklö olo.

Sateen jälkeinen ilma
. Ilma puhdistuu aina huomattavasti ja voi oikeasti kokea keuhkoissa asti, että miten puhdasta ilma onkaan. Aivan ihanan raikas tuoksu.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2007 00:55
Mielenkiintoinen ja erilainen-galluppi

Olen varsin viehtynyt marjateentuoksuun, joka leijailee usein ympäri asuntoani. Keitän teeni kahvinkeittimellä maksimoidakseni hajuelämyksen.
Rakastan myös kissojen ja koirien tuoksua, kun painaa kasvonsa vasten niitten turkkia, siinä on jotain niin viatonta (jollei eläin ole juuri pyörinyt ************).
Monet miesten dödöt tuoksuvat taivaallisille.
Rauhoittavina pidän metsän tuoksua, etenkin sateen jälkeen.
Omituista ehkä, mutta pidän myös alkoholin(viinan) tuomasta lisäaromin tuoksusta esimerkiksi pepsiin sekoitettuna.

hajufetisminsä kullakin.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.04.2007 17:13

Lainaus: Shaft

Sateen jälkeinen ilma

Tuo on sama. Ja sitten remontti, jokin maalien ja puun yhdistelmätuoksussa hivelee nenääni.
Pidän myös tätini asunnon tuoksusta, vaikka äitini väittää että se on se tädin taivaanvanha cockerspanieli joka siellä haisee, mutta no, en tiedä
Kuusenkerkkä on kans yksi, oli sitten teen, siirapin tai minkä tahansa muodossa.
Autotallit tuoksuvat myös hyvälle, varmaan liittyen jotenkin bensiinin katkuun ja muuhun roinaan.
Hmm, ja mitähän muuta. Noita on kamalan paljon mutta en nyt muista enempää.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:17
Terva haisee tajuttoman ihanalle. Samoin kuin se tuoksu mikä leijuu hevikeikoilla eli: tupakka, kalja, hiki ja hevisetä Ihan totta. Mullan tuoksu on kanssa yksi mun suosikeista.
Mitäs vielä... Ja sitten semmoinen mikä haisoo kun mennään maanalaiseen uimalaan, kloori ja joku muu tuoksu sekoittuneena. Ja mummola haisee myös hyvälle. Ja juuri se, minkä Shaft mainitsikin, sateen jälkeinen ilma, varsinkin saniaisten kohdalla. Ah...
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:28
sateen jälkeinen ilma kesällä, siitä minäkin pidän
oluen tuoksusta kun sitä sekoittaa löylyveteen ja heitetään kiukaalle.
uusien kirjojen ja lehtien tuoksusta pidän myös.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:52
Minä itse tykkään tupakan tuoksusta, vaikka suurin osa tuntemistani ihmisistä sitä niin kovin inhoaakin.
En sitten tiedä, että mikä siitä tuoksusta tekee niin kovin lumovoimaisen minun hajuaistilleni, ehkä itse tupakoivana ihmisenä olen vain tykästynyt tuohon tuoksuun.

Eksoottiset kukat, kuten jasmiinit ja orkideat, tuppaavat yleensä tuoksumaan todella hurmaaville. Tavallisesta ruusuntuoksusta taas en tykkää yhtään.

Sateen jälkeinen ilma tuoksuu myös mukavalle, kuin myös vastaleikattu ruoho.

Olisihan niitä hyviä ja miellyttäviä tuoksuja varmaan vaikka miten luetella, mutta ainakaan tällä hetkellä ei tule muuta mieleen.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 03.04.2007 20:58
Pannuhuoneen ilma on jotain niin ihanan kotoisen ja turvallisen tuoksuista.
Ikävä kyllä, pellavaöljy tuoksuu myös ihanalta.
Lisäksi kuusien tuoksu metsässä, ja kokonaisuudessaan metsä tuoksuu ihanalle. Syreeni ja kielo ovat ne kukat, joita kesällä käyn kyykiskellen tuoksuttamassa. Hajuvesistä vain kielo tuoksuu hyvälle. Polttelen usein tuoksulyhdyssä jasmiinia, piparminttua, mäntyä, ylang ylangia, ruusua ja lemmikkiä. Aina kun astuu makkariin, kasvoille pöllähtää sitten sekoitus kaikista noista tuoksuista. Nyttemmin olen kyllä tuulettanut useammin, mutta tuoksut ovat tarttuneet tapetteihin. Huva huva. Ainiin, ja se vauva pää..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.04.2007 21:15

Lainaus: Devilsbride

Ainiin, ja se vauva pää..

ah
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.04.2007 06:54
Joulukuusi tuoksuu hyvälle Samoin kissat ja koirat. Kotona tuoksuu hyvälle, se on sellainen turvallinen tuoksu.. jaja,niin,vaikken lihaan koske millään lailla,niin lihakäristys haisee maailman ihanimmalle Maku onkin sit eri juttu... Jäätelö tuoksuu kans hyvälle.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.04.2007 09:16
Kahvin tuoksu. kahvin mausta en paljoa pidä, mutta tuoksu on ihana.
ja sitten vanilja. vaniljahajuvesi taitaa olla ainoita joita käytän.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit