Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asia/esine jota ilman ei voi olla.

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2009 16:29
Kamala ajatella miten riippuvainen on kännykkäänsä. sitä ilman on vaikea elää... ja kaikki musiikkinikin (levyjen lisäksi) löytyy sieltä... ja musiikkia ilman ei voi elää.

niin siis asia mitä ilman ei voi olla... no joku koru on pakko olla aina kaulassa. Kajaalia kuljetan kaiken aikaa matkassani ja niin edelleen. samaa mitä muutkin ovat laittaneet.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.04.2009 18:42
Laitampas tänne sen itsestään selvän asian, jonka kaikki minut tuntevat tietääkin - KISSAT, niitä ilman ei ole elämää!

(Täysin turhanpäiväinen viesti, mutta sormet on syyhynnyt jo idempään sen tänne laittaa - pakko oli antaa periksi mielihalulleen.)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.04.2009 11:52
Tähänkään en näemmä ole vastannut, ja koska välttelen nyt velvoitteitani, kirjoitan 10. asiaa joita ilman en tule toimeen, tietysti poisjättäen hapen, veden yms, eikä missään tietyssä järjestyksessä.

1. Kännykkä - on niin orpo olo ilman.
2. Kännykän laturi - jos tämä on kateissa tai rikki, orpouden olo kasvaa.
3. Käsilaukku - siellä on hyvä säilyttää esineitä joita ilman ei tule toimeen.
4. Tietokone jolta pääsee nettiin.
5. Savukkeensytytin, ikävä kyllä.
6. Savukkeita, ikävä kyllä. Tai vaihtoehtoisesti nikotiinipurkkaa.
7. Lompakko - raha se on joka maailmaa pyörittää.
8. Meikkipussi - tuo pinnallisuuden airut.
9. Avaimet.
10. Korvatulpat.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.04.2009 00:59

Lainaus: Heetteri

Tähänkään en näemmä ole vastannut, ja koska välttelen nyt velvoitteitani, kirjoitan 10. asiaa joita ilman en tule toimeen, tietysti poisjättäen hapen, veden yms, eikä missään tietyssä järjestyksessä.

Olisin sanonut samanlaisen alkupuheen seuraavalle listalleni, mutta Heetteri vei sanat suustani, joten tyydyn vain lainaamaan häntä .

Olen jo pitkään lukenut tämän ketjun otsikon ja ajatellut, että onpas tylsä aihe, ei minulla ole muita "elintärkeitä" tavaroita, kuin kännykkä. Mutta sitten aloin ajatella asiaa tarkemmin, ja mieleeni tuli asioita, joita teen päivittäin tai tarvitsen päivittäin, asioita, joista on tullut henkireikä minulle tai keino päästä sinne henkirei'än luo. Seuraava lista ei ole paremmuusjärjestyksessä.

1. Kännykkä. Päivittäin kommunikoin tämän ihmeellisen kapistuksen avulla niin soitoin, kuin tekstiviestein minulle kaikkein rakkaimpien ihmisten kanssa.
2. Tietokone ja tuo hökötys, onko se nyt sitten modeemi, minkä helpottaa elämää kummasti, sillä sen avulla pääsen nettiin ja kommunikoimaan ihmisten kanssa niin mesen, kuin gallerian, facebookin, sähköpostin sekä tietysti foorumien kautta.
Tietokoneen avulla myöskin kuuntelen musiikkia ja netin avulla löydän uusia bändejä ja artisteja.
3. Fenrir Blackbak. The All-Mighty Cat. "Missä kissa on?" "Etsi kissa, en ole nähnyt sitä kahteen minuuttiin!" "*miuauuu mouuu hrrrr kurrrr* Hei pieni kissanpentu, oli jo ikävä, emmehän ole nähneet viiteen minuuttiin". Edelliset fraasit kuvastavat hyvin suhdettani kissaani. Auta armias, kun joudun olemaan viikonlopun toisessa kaupungissa ilman kissaani!
4. Televisio + digipoksi -kombinaatio sekä dvd -soitin. Elokuvat, elokuvat, elokuvat, elokuvat ja tv-sarjat muodostavat hyvin pitkälle iltani ja yöni (jos baari ja biletysiltoja ei lasketa, silloinkin tosin etkoilla ja jatkoilla pyörii jotkut pätkät taustalla).
5. Raha. Lainaan jälleen Heetteriä: "raha se on joka maailmaa pyörittää".
6. Kauneudenhoitotuotteet ja meikit. (En jaksa alkaa erittelemään mitä kosmeettisia tuotteita ja miksi, eikö se nyt ole selvää, olenhan nainen!)
7. Lääkkeet. Huonosti kävisi kanssaihmisille, jos minä olisin vapaalla jalalla ilman erinäisiä lääkkeitä. mm. särkylääkkeet ovat välttämättömyys, olen niin kiukkuinen ja nuutunut jos päätä särkee eikä särkylääkkeitä ole + muut, mitä en ala tähän erittelemään.
8. Ladysheiver tai vaihtoehtoisesti vahaliuskat. Tähänkin pätee perusteluksi, että olen nainen.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 02:55
Mä en osaa olla ilman mun ketjuja.. Jos ei tuttua ja turvallista kilinää kuulu niin mua alkaa ahdistaa Samaten Luuri on välttämätön ja röökit ennen kaikkea..
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 08:58
Minä voisin luullakseni olla ilman puhelinta, mutta en ilman meikkipussiani. Olen yrittänyt pitää pussin sisällön mahdollisemman vähäisenä, mutta silti tursuu yli. Suurempaan meikkipussiin vaihtaminenkaan ei onnistu, koska lopputulos on aina sama! Avaimet pitää olla aina mukana, vaikkei niitä välttämättä tarvitsisikaan. Samoin rahat/pankkikortit.
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.05.2009 09:07
asia jota ilman en voisi olla on varmaan suihku ja toinen on sähkö.
Kahvi lukeutuu myös näihin. ja puhelin tietysti.
Kirjoittanut: Abigail.. (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.05.2009 17:23
Hmm.. Kännykkä ja 2 sormusta, joita pidän melki ainaa sormissa ;D
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 14.05.2009 00:57
1. Kännykkä. Toimis vielä kunnolla niin kaikki ois hyvin.
2. Lompakko
3. Korttilompakko
4. Avaimet molempien vanhempien taloihin, pullonavaaja, sorsan avaimet
5. Abigail. (Acer Aspire 5100) Kätevä ottaa mukaan, ja pyörittääkin kaikkea ihan kivasti.
(6. Abigail's Brain Extention - Musat, Leffat, Ohjelmat jnejne)

Koska en tykkää esineellistää, en lisää tänne Kultapandaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2009 10:23

Lainaus: Jonepeikko

Koska en tykkää esineellistää, en lisää tänne Kultapandaa.

AWWWWWWWWWWSSSS!!!1 Paitsi ehkä Rommi? ;D
Ja tykkääthän esineellistää, hheheeehehhehehhe. >: )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit