Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2008 10:48
Nocturne: Ainakin aktiivinen on ollut ja usein hänen juttuihinsa törmäillyt. Asiallinen ja välillä hieman hassunhauskakin
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2008 22:11
SirMarylee Mukavan oloinen heppu, melko usein törmää teksteihin niin että kiinnostuksenkohteet lienevät ainakin osittain samanlaisia.. Yhdyssanavirheiden runsaus vaan ottaa mun silmääni, ei millään pahalla mutta pistinpä vaan merkille Söötti ku mikä noissa profiilikuvissa
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2008 22:49
Thrillence on kiinnostavan tuntuinen, fiksun oloinen, mutta en muistaakseni ole hänen kirjoituksiaan paljonkaan lukenut. (?)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2008 21:15

Lainaus: Thrillence

Yhdyssanavirheiden runsaus vaan ottaa mun silmääni, ei millään pahalla mutta pistinpä vaan merkille

Niitä minulla tuppaa tulemaan. Heitetään lukihäiriön piikkiin ; )

Ja sitten blackraven, no en ole törmäillyt juttuihin kovin? Mutta ihan oklta, vaikuttanee.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2008 22:12
SirMaryLee, profiilissa kuvat nättejä ja avatari on hieno
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2008 22:31
Morningstar_ vaikuttaa varsin mukavalta henkilöltä ja aika asiallista tekstiä tulee mitä olen lukenut
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.05.2008 10:18
Freya
Nick on niin kaunis! Love it. Mukavalta vaikutat, joihinkin viesteihin olen törmännyt. Asiallinen.
Kirjoittanut: empty (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2008 15:19
Irodorareta

Nick on todella hieno ja avatar on mahtava!
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 16:39
empty
Enpäs ole sinun kommentteihisi pahemmin törmäillyt, mutta varsin asialliselta vaikuttaa. Taisit olla vasta foorumille liittynyt, joten tervetuloa joukkoon...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2008 16:49
Lady Elena

Ahkerasti jaksat kirjoitella Pisteitä siitä. Vaikutat mukavalta ja asialliselta tyypiltä. Kauniskin olet
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit