Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

koomisin kulkuneuvo ?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 17:25
mä huristelen aina tolla mun hopeella skootterilla, jossa aiak vanhavan punaisen oranssit vanteet, ihan kaikki releet päällä ja amikset huutelee törkeyksiä autoistaan. Kyllä sitä kaikkea ****** sa kestää tuolla ku on oma ittensä ja sitä mitä rakastaa.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 17:30
oishan se huvittavaa nähä joku goottineitonen samettihameissaan plattareissa, korsetissa ja meikeissään huristelevan harrikalla....

http://moto.caradisiac.com/IMG/jpg/Harley-Davidson _VRSCDX_Night_Rod_Special_1.jpg

hieno "pyörä" muuten, *haluaa harrikan*
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 18:35
Olen mennyt perinteisellä akankantokyydillä, serkku sieppasi minut selkäänsä kaupungilla ja sitten reppuselässä kantoi minut kotiin. Varmaan ollut huvittava näky
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 22.05.2007 20:59
Joku jopo-pyörä tai sellainen. Olen myös nähnyt pyörän, missä on selkänojat ja kaikki ja nojataan reilusti taaksepäin. Tai sitten sellainen minikoppero, mitä joissain isoissa marketeissa näkee - tiedättehän, sellaisia joissa työnnetään lapsia. Olisi aika hulvaton
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2007 21:23
Mun polkupyörä... -.-'' Oranssinpunertava kamaluus. Onneksi joudun käyttämään sitä vain, jos aamuisin nukun pommiin enkä ehdi bussiin...

Mut tollane karvalada olis ihana. Haluun sellasen ku saan ajokortin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.05.2007 21:29

Lainaus: Warchild

hieno "pyörä" muuten, *haluaa harrikan*

tollasen mäki voisin ottaa.

ja mitä vikaa Jopoissa on? nehän on tosi suloisia ne alkuperäiset.

Hei, Oulussa muuten pyöri tässä vuos tai pari taaksepäin just tollanen pinkillä karvalla päällystetty en-muista-minkä-merkkinen auto. Näin pariin kertaan ja se jos mikä oli amis-auto.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 21:36

Lainaus: Cata

Hei, Oulussa muuten pyöri tässä vuos tai pari taaksepäin just

jep jep, ja olipa kajaaniinki tänne eksynyt joku kesä. en muista enää millon
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:12

Lainaus: Elvira

Semmonen kolmipyöränen, pieni 'auto', joita olen nähnyt teillä liikkuvan

Mopoauto Meinasin tulla tän sanomaan :P
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2007 23:33

Lainaus: Elvira

Semmonen kolmipyöränen, pieni 'auto', joita olen nähnyt teillä liikkuvan. Näyttää hassulta (ei ainakaan autolta) ja kulkee hitaasti, mutta arvokkaasti(?). Sellasella ku lähtis liikenteeseen täysissä korsettitällingeissä, niin sillehän naurais aidan seipäätkin. Jotenkin mua vaan kiehtoo ajatus...

Tuollaisia autoja näkee italiassa aivan liikaa Ensimmäisellä kerralla ihmeteltiin, toisella kerralla naurettiin, kolmannella kerralla alko jo ärsyttää kun niitä on sielä aivan liikaa, ja nyt hesassa on nähty, ja nyt tääl alkaa ihmetyttää

Olis varmaan melko huvittavaa nähdä gootti potkulaudalla kulkemassa
Kerran tuli sitäkin kokeiltua tässä lähiaikoina -.-
Sellasella kun liikuin ala-asteella.. Se löytyy vielä, mutta varaston takaa, talvirenkaiden, pölypunkkien ja muun roinan alta...
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2007 07:23
eräs koomisimmista, tai ehkä traagisimmista näkemistäni menopeleistä on ehdottomasti ruosteen ja käytössä tulleiden lommojen valloittama vanha samara.
ei hyvät hyssykät, kaikki paikat kukki niin pahasti ja auton ulkonäkö sekä toiminta sitä luokkaa että lopettaa pitäisi ettei enää poloinen enempää kärsi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit