Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä lahjaksi ylioppilaalle?

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

mitä haluaisit saada?

Totta tosiaan, ylioppilasjuhlat lähestyvät uhkaavasti :D Itselleni toivoisin kattiloita ja lautasia sun muita astioita, joita tulee tarvitsemaan omassa asunnossa. Lahjakortit eri kauppoihin ovat myös tervetulleita. En kyllä usko saavani läheskään puolia toivomuksistani, mutta eipä se haittaa. Mitäs muut toivovat?
Tiesittekös muuten, että perinteen mukaan ylioppilaan tulisi ostaa vanhemmilleen semmoisen lyyran kuin siinä lakissa on? Isoveljeni kertoi tästä vasta kuukausi sitten. Onneksi kertoikin, sillä en ole ikinä kuullutkaan moisesta tavasta. Aion kyllä sen äidilleni ostaa, koska tiedän hänen todella arvostavan sitä :]
  • Vastaa
Minulla ei ole toivomuksia mitä tuovat, kunhan mahdollisimman moni saapuu paikalle kun nuo juhlat on minulle melko tärkeät :s Kun aluksi kukaan ei oikein uskonut, että minä jaksaisin käydä lukion.
En todellakaan haluaisi kyllä saada koruja tai astioita, koruja sain rippilahjaks jokaiselta ja astioita on veljen tyttöystävä antanut kun tietää, että muutan pian. Vaikka raha onkin aika persoonaton lahja niin siitä kyllä tykkäisin

Lainaus: Evelyn

Aion kyllä sen äidilleni ostaa, koska tiedän hänen todella arvostavan sitä :]

Sama homma täällä Kerranki äiti saa olla ylpeä musta!

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Money, money, money.. Ainakin ite toivon sitten kun kirjottelen valkolakin itelleni : P Tosin aika turhauttavaa viedä rahaa jollekin kaverin veljelle, kun yleensä ihmiset tuo isoja summia.
Ehkä joku koru/rahaa ja ruusuja?

Only Dead is Real.

• Vastaa
En minä tiedä, vaikka pitäisihän tuo lakki käydä toukokuussa noutamassa! Astioita on, kerta olen jo yli 2,5 vuotta asunut omillani, mutta en sitten tiedä ollenkaan, toivonko taaskaan mitään. En ole osannut toivoa lahjaksi mitään enää aikoihin, eli tulee mitä tulee

Hmmm, tuo lyyran ostaminen kuulostaa kyllä varsin mukavalta hommalta, varsinkin kun vanhempani ovat tehneet niin paljon eteeni, varsinkin lukioajan.

Mistäköhän niitä saisi? Kultasepänliikkeistä? Toivottavasti maksavat alle 100€ D:

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Mistäköhän niitä saisi? Kultasepänliikkeistä? Toivottavasti maksavat alle 100€ D:

Sieltäpä hyvinkin. Hinta liikkuu paikasta riippuen kai jossain 15:n euron kieppeillä, joten ei siitä perikatoon sentään joudu.

Markus - fotoni.org

• Vastaa
Näinpä näyttäisi olevan, kiitos

Luin tuosta äidinlyyra-jutusta. Aion kyllä äidilleni hankkia lyyran sitten, tai oikeastaan molemmille vanhemmilleni yhteiseksi He ainakin osaavat arvostaa sitä, ja sopii asiaan muutenkin, kah molemmat ovat opettajia ammatiltaan!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Evelyn
  • Vastaa

varsinkin kun vanhempani ovat tehneet niin paljon eteeni, varsinkin lukioajan.

Mun äiti on ihan yksin maksanut kaikki mun lukio-hommat, isältä en oo koskaan saanu mitään :P (Ja suurimman osan lukioajastani opintotukeni oli 50e, jolla ei kyllä kahta kirjaa enempää ostettu.) Tavallaan lyyran osto tuntuu todella pieneltä korvaukselta, mutta sillä onkin varmaan enemmän henkistä arvoa.

Lainaus: CybellaTraurig

kunhan mahdollisimman moni saapuu paikalle kun nuo juhlat on minulle melko tärkeät :s

Mä taas en haluaisi mitään juhlia :D Tuntuu jotenkin turhalta juhlia kun en tunne saavuttaneeni mitään suurta tai hienoa. Lakinkin ostaminen tuntuu myös todella turhalta ostokselta, mutta äiti ja mummot pakottavat mut ostamaan sen :D
  • Vastaa
Minulle lahjaksi musta/sinistä astiasarjaa (Jokainen tarkemmin kiinnostunut voi ottaa yhteyttä messengerin kautta. Myös rahalahjoituksia vastaanotetaan.) tai rahaa. Koruja hirveän harva osaisi minulla ostaa, mutta otan niitäkin vastaan (voi sitten myydä ne jälkikäteen...).
Toivottavasti en saa nyt lahjaksi aivan älyttömiä määriä kukkia, rippipäivänä talossa taisi olla enemmän kukkia kuin ihmisiä.

Aion kyllä äidilleni hankkia lyyran sitten.

Pitäisi itsekin hankkia. Nyyh, pikkusiskon ei sitten enää tarvitse, koska äiti sai perintönä mummolta pinssin jossa on viisi lyyraa juotettuna yhteen (kaikki mummon viisi lasta). Meidän äiti oli ainoa mummon lapsista jolla on viisi lasta niin ei paljon ollut vaihtoehtoja että kenelle se pinssi menee. Että meidän oli sitten kaikkien pakko saada se lakki päähän.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Minulle luultavasti tuodaan vain rahaa, mikä onkin hyvä kun sukulaisilla on kuitenkin niin huono maku esim. korujen suhteen. Äidiltä tosin saan lahjaksi ihanat korvakorut, mutta ne sainkin itse valita

Lainaus: Evelyn

Mä taas en haluaisi mitään juhlia Tuntuu jotenkin turhalta juhlia kun en tunne saavuttaneeni mitään suurta tai hienoa.

En minäkään suuremmin olisi mitään juhlia järjestämässä, mutta sukulaiseni kutsuvat kuitenkin itse itsensä.
Mulla on ongelmana se, että porukka painostaa päättämään mitä haluan lahjaksi ja en oikeastaan tarvitse mitään. :/ Koruja en juuri käytä, varsinkaan kultaisia ja miehen kanssa yhteen muuttaessa sain ukon mukana kaapin täydeltä astioita. Mitään Arabiaa tai Iittalaa minua ei kiinnosta alkaa keräämään, ostan mieluummin halvempia astioita aina kokonaisen setin ja käytän niitä. Ideoita mitä pyytäisin kun mutsi huohuttaa jo niskaan?

I never drink... wine. -Bela Lugosi-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!