Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Näyttelijät

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2007 15:24

Lainaus: Sharwynn

Se skottiaksentti

No aijaa. Grrrr...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.05.2007 15:38
Ah, Johnny Depp merirosvona Ja Cry-Babyna. yms.
Ei mulla erityisemmin lempinäyttelijöitä ole kylläkään.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2007 16:37
Hirveän hankala listata, ihan liikaa näyttelijöitä eikä välillä saa mieleen millään näyttelijän nimeä vaikka kasvot ja roolin muistaakin. Jopa parhaiden elokuvien listaaminen olisi helpompaa. Mutta siinä nyt kolme molempaa sukupuolta.

Christopher Walken
Dustin Hoffman
Kevin Spacey

Jokaisella noista on todella erilaisia rooleja, tosin itseäni on viehättäneet aina enemmän pahisroolit, etenkin Christopher Walken osaa olla äärimmäisen pelottava. Tuossa siis kolme hyvää ja monipuolista näyttelijää, hirveästi niitä riittäisi eikä varmasti kenelläkään ole vain hyviä elokuvia tai roolisuorituksia. Näistä supertähdistä etenkin Johnny Depp ja Tom Cruise ovat oikeasti hyviä näyttelemään, eivätkä pelkkiä yleisömagneetteja henkilöinä. Deppiltä löytyy kaikennäköistä roolia, Tom Cruise ehkä enemmän profiloituneempi sankarirooleihin.

Winona Ryder
Jennifer Connelly
Naomi Watts

Siinä kolme hyvin taitavaa näyttelijää, joissa tuntuu olevan tiettyä samankaltaisuutta, ainakin niissä elokuvissa jotka olen nähnyt. Nyt kun miettii niin saattaisi samat nimet tulla myös kolmen kauneimman näyttelijän listaan, vaikken heitä sen takia valinnutkaan(älkää sitten uskoko) Nuo kolme nimeä tulivat helposti mieleen hienoista elokuvista ja rooleista, mutta vanhempien naisnäyttelijöiden roolisuorituksia ei tullut mieleen sitten millään. Näyttelijöitä kyllä riittää, mutta lähes kaikki ovat tehneet parhaat roolinsa nuorempina. Hienoja ja erikoisia päärooleja vanhemmalle naiselle ei vaan ole samaan tapaan kuin miehille.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.05.2007 18:57
Miesnäyttelijöistä ainakin Vincent Price, Bela Lugosi, ja monet muut vanhojen kauhuleffojen näyttelijät, kuten vaikkapa Boris Karloff. Ja joo, kai se Johnny Deppkin lukeutuu yhdeksi suosikeistani. Mutta tuo Vincent Price kuitenkin ollut ihan lapsesta asti ykkössuosikki, jo ennen kuin olin edes nähnyt yhtään herran elokuvaa!
Naisnäyttelijöistä Winona Ryder tuli ensimmäisenä mieleen, hänestä pidän kovasti.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2007 19:14
Miesnäyttelijöistä suosikkini on varmaankin Johny Depp. Brandon Lee oli hyvä The Crowssa, mutta en tiedä voiko yhden elokuvan perusteella sanoa mitään arviota.

Naisnäyttelijöistä pidän muun muassa Kirsten Dunstista (Veren Vangit, Virgin Suicides, Marie Antoinette ym.)
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.05.2007 21:29
Katson leffoja aivan liikaa ja näyttelijälistakin olisi helposti turhan mittava, mikäli luettelisin vain niitä, jotka ovat suoriutuneet kelvollisesti hommistaan. Jos nyt sanoisin vaikkapa...

Willem Dafoe
Rutger Hauer
Brad Dourif
Klaus Kinski
Harvey Keitel

Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. IMDB:stä voitte kaivaa infoa, kun nämä kumminkaan eivät ole tuttuja. Keiteliä ja Dafoeta lukuunottamatta mainitsemani näyttelijät eivät ole liiemmin suurissa leffoissa näyttäytyneet (joitakin poikkeuksia on), mutta kysehän ei ollutkaan menestyneiden leffojen näyttelijöiden lista, tai edes hyvien leffojen näyttelijöiden lista. Depp näyttää olevan joka toisessa viestissä ja syy lienee se, että äijän CV on täynnä juuri samaisten ihmisten arvostamia leffoja. Mun suosikkinäyttelijöiden lista on eri asia kuin lista mun suosikkileffojen näyttelijöistä, mutta mä oonkin vaikea tapaus.

Naisnäyttelijöitä ei näköjään ketään hyviä ole. Öööh kaivetaan nyt väkisin esiin Soledad Miranda, niin ainakin kerään goottipisteitä, jos ei muuta.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2007 21:42
Lon Chaney, Boris Karloff, Bela Lugosi, Alan Rickman, Anthony Hopkins, Robert Englund, jne jne. Onhan noita.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2007 22:48
Gary Oldman (mm.True Romance)
Christopher Walken (mm.Pulp Fiction)
Val Kilmer (mm.Salton Sea)
Viggo Mortensen (The Lotr-trilogy)
Christopher Lee (mm. The Lotr)
Sir Anthony Hopkins (mm. The World's Fastest Indian)
Robert Carlyle (mm.Erämaa syö miestä)
Johnny Depp (mm. Fear and Loathing in Las Vegas)
Don Cheadle (mm. Hotell Rwanda)
Russel Crowe (mm.Gladiator)
Tom Hanks (mm. Terminal, Road to Perdition)
Daniel Day-Lewis (mm. Gangs of New-York)
Geoffrey Rush (mm. Pirates of the Caribbean)
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.05.2007 06:30
Minä katon elokuvia hirveen vähän, ja sillonkin kun katon niin en näyttelijöihin jaksa juuri huomiota kiinnittää. Pääasia että sielä on joku jota hoitaa roolin kunnolla. Mulle kun möläyttää jonkun näyttelijän nimen, niin mietin pitkään että kuka ihme? Tai no, kyllä mä johnny deppin ja orlando bloomin näyttelijöiksi tunnistan, niistä kun niin moni tykkää että on kyllä tullut selväksi, mutta muuten sitten oon aika ulalla.
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2007 08:39
Jeffrey Combs (Re-animator, The attic expeditions, 4400) Ah, olen rakastunut.

Muita hyviä on mm. John Cleese, Eric Idle ja Michael Palin.

Ai niin, Michael Madsen meinasi unohtua ja Bruce Cambell. Pidän nähtävästi vanhemmanpuoleisista miesnäyttelijöistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit