Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syömishäiriöitä?

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:38
Painoindeksi 17,en tiedä olenko yli vai alipainoinen, mutta ainakin tuntuu siltä että olen ylipainoinen. Näen itselläni kaksoisleuan,kamalat makkarat sekä reidet löllyvänä kun katson peiliin. Olen kärsinyt anoreksiasta pari vuotta,ensin se lähti pikkuhiljaa,en edes itse huomannut etten syönyt pariin päivään yhtään mitään. Se oli suhteellisen helppoa,koska mutsilla ei saa syödä kahdeksan jälkeen ja ongelmieni isäpuoleni kanssa takia tulin kotia vasta kahdeksan jälkeen. Enkä tietenkään syönyt koulussakaan,kun oli sen verran paha masennus ettei mikään maittanut. Nyt olen saanut syötyä omasta mielestäni aivan liikaa,koska painoindeksini oli ennen alhainen.. En kerjää huomiota. Anoreksia on vaikea sairaus enkä ole ylpeä että minulla on se. Haluan siitä eroon,mutta mikään ei auta. Olen käynyt ravintoterapeutilla ja pääni saa hänen sanomat asiat vääristymään siten että olen ylipainoinen,minun pitäisi laihduttaatai kuolen vaikka syöpään. Tosiassa.. En ole edes varma mitä hän sanoo.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:51
Tsemppiä sinulle, SinofSatan. Koeta parantua.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2008 01:33

Lainaus: SinofSatan

Tosiassa.. En ole edes varma mitä hän sanoo.

Tsemppiä täältäkin
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2008 01:54
Kaverilla on tosiaan syömishäiriö ja.. täytyy sanoa, että se on erittäin vaikea sairaus. Kaverin elämä ei oo helppoa ja ei ole minunkaan, koska yritän häntä auttaa... se vaan ei ole kovin helppoa!
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2008 16:36
Minäkin nykyään jollain ihmeen terapeutilla käyn alipainon takia, melkein 20 kg liian laiha... Ruoka vaan ei oikein maistu, en voi mitään mutta vaikka ois kuinka nälkä en silti syö edes puolia siitä mitä söin ennen. Kyllä sen ymmärtää jos vähän ruokahalu pikku hiljaa hupenee mutta tämä vaan alkoi yhtäkkiä. Ruoka vaan lakka si maistumalta hyvältä. Näen itseni sairaan lihavana. Ihroja jaloissa, jenkkakahvat, hirveä ja löllyvä LÄSKI P*RSE jne... Ja sitten otan aina hirveän masiksen jos joku sanoo lihavaksi. Olen aivan varma että olen lihava. Siskolleni sopivat samat vaatteet kuin minulle ja hän on 2 vuotta vanhempi, HÄNEN PITÄISI OLLA LIHAVAMPI, eikös?? En ole varma mutta siltä se tuntuu. Ja vielä kun kaverit sanoo olevansa läskejä niin tuntuu että HYIHYIHYI! mitenhän läski minä sitten olen!?!?!?!??! YYYÄÄK! Joskus olen jopa oksentanut ruuan jälkeen kun syöminen on kaduttanut, joskus tulee niin paha olo että oksennus tulee väkisin. Olen koko ajan laiharilla kunnes haukun itseni läskiksi ja luovutan... Äiti on huolissaan minusta... En ymmärrä tätä mutta syöminen ei enää ole hallinnassani...
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2008 21:05
Tsemppiä, SinofSatan ja Yasha!

Itsetunnosta se kaikki on kiinni. Itselläni on kaikesta huolimatta hyvä itsetunto enkä välitä, vaikka voisin olla laihempikin. Pitää vain hyväksyä itsensä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2008 21:50
Mulla on huono itsetunto ja seki varmaa ajaa paljon sairastamaan, koska hakee laihuudella hyväksyntää..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.05.2008 21:14

Lainaus: SinofSatan

Painoindeksi 17,en tiedä olenko yli vai alipainoinen, mutta ainakin tuntuu siltä että olen ylipainoinen.

Normaali paino-indeksi on 20 tai yli.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 18.05.2008 21:21
Yasha, miljoonasti tsemppiä sinulle. Olet ihan mielettömän kaunis, et ruma tai läski.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.05.2008 19:32

Lainaus: Banshee

Yasha, miljoonasti tsemppiä sinulle. Olet ihan mielettömän kaunis, et ruma tai läski.

Tsemppia täältäkin, luv u. Olet tosiaan mielettömän kaunis ja laiha.
Tsemppiä myös Sinof Satanille!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit