Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2008 23:09
Kuopassa
Tuo oli aivan mieletön heheheh!
Kirjoittanut: laara lobotomy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.03.2008 04:03
Uskon, että ihminen tietää rajansa. Puolin sekä toisin. ja (toivottavasti)osaa tarpeen vaatiessa kertoa siitä partnerilleen.
Yhden illan judansseissa asioilla ei varmastikaan ole kovin hurjaa merkitystä, mutta myöhemmässä vaiheessa(hiphei, me s(e)urustellaan)pitää pystyä luottamaan toiseen sen verran, että kykenee kertomaan himonsa ja halunsa toiselle.
Itse pidän kivusta, tiettyyn pisteeseen asti ja luotettavan ihmisen kanssa. Tärkein asiahan kivun ja nautinnon välissä omasta mielestäni on luottamus. Kipu, oikeaseen pisteeseen/kohtaan/oikean ihmisen kohdistamana on vaan uskomaton lisäys nautintoon, mutta jossain tilanteissa se vaan pelottaa....

Älkää rakkaat ihmiset antako tehdä itsellenne mitään sattuvaista. ja ei sa tehdä kipiää. SM on aina sovittua hommaa, molempien pitää siitä tykkäillä, eikös?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2008 20:07
Onpas vaikia vastata tähänkin.. Raapiminen, pureminen, läpsiminen.. kaikki tuollainen erittäin kivaa, samoin piiskaaminen. Tykkään kovin. Joskus haluan myöskin aiheuttaa kipua toiselle, mutta mahtaakohan sittenkään johtua siitä että olen sadisti, lähinnä siitä jos toinen ihminen ärsyttää oikein kovin tulee ensimmäiseksi mieleen lyödä sitä mahdollisimman kovaa
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2008 13:55
Kuulinkin tässä joskus hauskan tarinan siitä, kuinka jotkut oli kännissä ruvennu leikillänsä läpsimään toisia ja tälle toiselle oli selvinny toisen olevan masokisti seuraavana päivänä. Nauratti kuulemma porukkaa hetken aikaa ja ei se ketään lopulta haitannu

Eikä siinä mitään, pureminen ja piiskaaminen on ihan jees ja ite tykkään raapia Murr..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2008 13:57
Tukistaminen Ukkoni viimein uskalsi tuotakin kokeilla, nyt olen onnellinen.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Black angel
  • Lähetetty: 14.04.2008 15:44
onhan se kiva että kevyesti purraan... mutta ei muute ei sidä kipua ei
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.04.2008 18:27

Lainaus: laara lobotomy

myöhemmässä vaiheessa(hiphei, me s(e)urustellaan)pitää pystyä luottamaan toiseen sen verran, että kykenee kertomaan himonsa ja halunsa toiselle.

Oli kerran oikein mukava kertoa, kun reaktio oli että naurettiin päin naamaa.. Oli kuulemma niin yllättynyt. Kyllä mun mielestä pitäis yllättäviinkin toisen mieltymyksiin suhtautua muuten kuin naruamalla tms.

Pureminen ja raapiminen sekä niin, että mä teen ja mulle tehdään.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.04.2008 10:21
Omalla kohdallani tietynlainen kipu tietynlaisessa tilanteessa saattaa hyvinkin olla nautinnollista, ja siihen liittyy sitten taas niin monet asiat, että mikä onkaan se "oikea tilanne".
Mikään kipuherkkäkään en ole, eikä veren näkeminen kammota, mutta täyttä masokistia musta ei saa, vaikka miten nyt täyden masokistin luokitteleekaan.

Hieman off, mutta:
Ainoa pieni kipu, josta saan nautintoa on kulmakarvojen nyhtäminen pinsetein monta kerrallaan.
Joskus yritin nipsaista kainalokarvan pois..tulos ei ollut kuin surkeaa uikutusta ja siihen se jäi.
Kirjoittanut: Selene (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.04.2008 22:52
Tähän ei voi todeta muuta kuin purr.

Purr.

Mie oon sadomasokisti. <2+1 Asia kyllä vähän säikäytti, ku sen ekaa kertaa tajus, mutta nyt on oppinut senkin käsittelemään. Hihi. n____n

..ja sadomasokismi aiheiset HEVISETÄSLASHFICIT, ne on kuulkaas nannaa ne. Hihi. Vaikka jotain Tuomas/Marcoa asdfööö.. Vaikka, oishan niitä vielä vaikka mitä muita kivoja parituksia. : D

Kiitos, kuittaus ja kumarrus.
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2008 13:54
Voisin tunnustaa olevani ehkä hiukan kinky-henkinen ihminen.Olen kertonut jotain mieltymyksistäni kumppanilleni ja hän tuntui ottavan kertomani ihan hyvin vastaan...Oli hänkin ensi alkuun aika yllättynyt,ja sanoi,ettei olisi minusta oikein sellaista saattanut uskoa,mutta kyllä hän tuntui sitten kuitenkin ymmärtävän...Emme ole yhdessä vielä mitään sen kummempaa kokeilleet,enkä ole pyytänytkään,sillä en kuitenkaan koe sen olevan mitenkään ehdotonta parisuhteessa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!