Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:26
Ehkä minussa on hieman sadistin vikaa ja joskus nautin lähinnä itseaiheutetusta henkisestä kivusta, mutta siihen se jääkin. Pidin ennen puremisesta ja läpsimisestä, mutta ei sellainen mielestäni sovi oikeaan rakkaussuhteeseen. Sellaista on tapahtunut omasta halustani edellisissä suhteissa, jotka eivät ole kertakaikkiaan toimineet.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mika-Mariel
  • Lähetetty: 23.04.2008 14:44
Tykkään pahoinpidellä Tietenki vaan, jos toinen oikeesti tahtoo sitä... Raapiminen on kivaa. Terävillä (metallisilla) tekokynsillä. Jee. Ja pureskelu.
Oon kai jossain määrin sadomasokisti, mutten tarkota sitä, et kaikki kipu olis mun mielestä automaattisesti yksinomaan kiihottavaa Ei helkkari, se vaan sattuu ja on kurjaa, jos esimerkiks lyön vasaralla sormeen tai kolautan pääni tai joku lyö mua.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.04.2008 14:45

Lainaus: kuopassa

Minä olen sadisti.

Hurjaa
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2008 15:56
Itselläni varmaan jonkin asteen masokistisia taipumuksia, kun pidän (tietyissä tilanteissa vain) siitä että selkääni raavitaan kunnolla ja purraan erinäisistäkin paikoista ja sen sorttista
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.04.2008 23:32
tämä taas on niitä asioita jota ei voi kuin rakastaa tai vihata
mut itelle kipu ja tuska on maanpäälinen taivas kyllä
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.04.2008 01:18
sinänsä kivussa ei ole muuta mukavaa, mutta isostakin kivusta selviää kyllä.
todellinen tuska ajaa ihmisiä itsemurhiin, vaikkei kipua olisikaan.

raapiminen menee, pureminenkin jossain määrin. mutta takaisin tulee vähintään samalla mitalla jos mahdollisuus on, ainakin seksin saralla.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2008 22:01
ruumiin rääkkääminen esim. suoritukset on mukavia. harrastan myös kamppailulajeja ja näissä heitot on kivoja samoin lukot.
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2008 18:39
Äääh en ole mikään noista. 8D
(vai olenko?) Vakavaa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2008 00:34
Luulenpa että minussa on jotain sadomaso piirteitä ja lievä kipu voi tuntua kivvalta, mutta itsessään juuri se että sinua satutetaan on kivempaa.. kai..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.08.2008 10:58
Luen juuri äärimmäisen kiintoisaa kirjaa nimeltä "Lihan Alkemia", by Crystal Dawn ja Stephen Flowers. Vähän huuhaa-rajatiedon puolelle menee, mutta hyvin paljon tämän aiheen lukijoita kiinnostavaa matskua. Suosittelen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit