Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2008 16:03

Lainaus: Morningstar_

ruumiin rääkkääminen esim. suoritukset on mukavia

Todellakin on! Ite kun harrastan kansantanssia ja oon kouluttautumassa ammattitanssijaksi, niin tämä tahti on sellaista rääkkiä ja suorittamista (baletin puolelta kaikki ihanat jutut kuten plièt, relevet...) ja kaikenmaailman tanhut että tanssin aiheuttamasta kivusta ei ehkä voi muuta kuin nauttia sekopäisesti.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2008 09:34
Olenkohan jo vastannu.. Ei ainakaan näy profiilissa eli en kai sit.. Eli pureminen ja alistetuksi tuleminen on ihanaa, toista en tykkää satuttaa tms, ei vaan sovi luonteeseen, ellei minua suututa
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 15:37
Olen oikeastaan vähän molempia mutta enemmän kyllä masokisti
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2009 14:15
Hähä, kiva ketju, nostetaan.

En ehkä lukis itseäni mihinkään noista tarjotuista vaihtoehdoista, koska vaikka pidänkin alla luetelluista "kivuista" , en pidä oikeasta kivusta yksistään. En myöskään halua aiheuttaa kenellekään semmoista kipua missä ei ole mitään muuta järkeä kuin se että minä haluaisin nähdä että siihen toiseen sattuu, kyllä se sitten käy jos se toinen saa siitä irti muttei muuten.

Itse tykkään kanssa raapia ja tukistella, ja pidän kovasti siitä että kuristetaan (ei tietenkään henkihieveriin asti, siihen rajoille että juuri ja juuri saa henkeä) ja siitä että kiskotaan hiuksista. Takapuolelle läimäyttely toimii myös Aika pehmoa tämä on kuitenkin niihin truu-masokisteihin verrattuna jotka ovat mustelmilla ja ruhjeilla sessioidensa jälkeen.

Toisaalta tämä saattaa olla semmonen too much information-tyyppinen ketju, muuuut noooo.... Punastellaan sitte myöhemmin
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 15:30
Kyllä mä piiskaa annan mielelläni ym. Ehdotuksia otetaan kyllä vastaan.
Kirjoittanut: morfine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.12.2009 23:53
Olen masokisti. Rakastan sitä kun joku puree tai raapii. Pidän myös alistetuksi tai eräällä tavalla ahdistetuksi tulemisesta. Sitominen on ihanaa silloin kun joku koittaa kiusata tai härnätä sillä. Itse en tykkää satuttaa ketää muuta kuin itseäni mutta kun muut satuttavat minua se on ihanaa
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.12.2009 02:11
Vastataas nyt näin jouluaaton kunniaksi sitten tähänkin...

En ole mitään noista. Inhoan väkivaltaa, toisten satuttamista ja itsenikin satuttamista luonnollisesti.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2009 13:59
Tykkään "rääkätä "itseäni Kuntosalilla".... :
Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2009 21:13
Masokisti, en todellakaan.
Sadisti, ehkäpä...

Satuttaminen on ihanaa tiettyyn pisteeseen asti.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2009 23:30
Itsestäni löytyy sekä sadistin että masokistin piirteitä roppa kaupalla. Alistun ja alistan ihan mielelläni aina hehe, riippuen tietysti tilanteesta jos vaikka on sovittu että olen sillä kertaa alistuva osapuoli. Molemmista siis nauttii kyllä yhtä paljon.

Ja löytyyhän tuota tottakai tarpeen tullessa kaapista ruoskat ja sidontavälineet
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit