Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sadismi, masokismi ja sadomasokismi

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.08.2007 20:24

Lainaus: diamond_385

Pain is pleasure. Ainakin minulle. Kivusta nautin, en tietenkään sellaisesta kivusta joka johtuu luitten katkeamisesta tai haavoista joihin vaaditaan miljoona tikkiä, mutta pieni kipu on mukavaa.

ninpä. ja sitä paitsi pieni kipu on joskus(lue: useimmiten/aina) virkistävää.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2007 16:37
Intohimoon kuuluu kipu, ei voi rakastaa ilman fyysistä tai mentaalista kipua, niin se on. Kundini kanssa tulee leikkisästi purtua ja joskus veri tippuu. Ei fetismiä vaan puremista ja raapimista ihan siedettävästi, vaikka pureminen on minun juttuni enemmänkin. Sitäpaitsi pieni kipu on "orgasmillista" jos se on nyt sana
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2007 19:47
Nyt vain pitäisi löytää oma kiduttaja/kidutettava.. Sadomasokistin taipumukset ovat harmillisen harvinaisia
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2007 20:20
Kipu rocks my world. Oon sen verra masokisti että harrastuksessa tulee paljo potkuja päähä sun muuta.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2007 09:51
Mun mielestä kuuluu olla kipua, kuitenkin sopivissa rajoissa. Se voi olla niin nautittavaa, tilanteessa kuin tilanteessa. Kannatan.
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:53

Lainaus: Nightmare

Nyt vain pitäisi löytää oma kiduttaja/kidutettava.. Sadomasokistin taipumukset ovat harmillisen harvinaisia

Totta...tai sitten niitä ei uskalleta tuoda ilmi...tämä on harmillisen yleinen ongelma.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:57

Lainaus: Amelia De Vlarie

Ei fetismiä vaan puremista ja raapimista ihan siedettävästi, vaikka pureminen on minun juttuni enemmänkin. Sitäpaitsi pieni kipu on "orgasmillista" jos se on nyt sana

Jep, ja seksiin mun mielestä kuulu näykkimiset, raapimiset ja puremiset... Siedettävissä mitoissa tietenkin... Se ei ole kummallekaan mukavaa jos toista sattuu liikaa, sitä pyrin välttämään
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:03
Hauska pointti on, että miehekettä pitää kynsiä oikein kunnolla, mutta minä värähdän pienimmästäkin raapaisusta. Toinen vaihtoehto on, että alan nauraa kesken kaiken, kun kerpele kutian niin helposti
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:05
No kyllähän sitä välillä innostuu, mullakin oli kertaalleen ihan kivasti uponnu kynnet selkään.... Rakas vaan tuumas et 'oho' Huomasin sit myöhemmin et oli vähän vuotanu vertakin ne :'D Ei sillä että haittaisi...
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:08
Purin kerran kumppaniani kämmeneen.. Kaikki hauskuus loppu siihen, kun raukkaparka meinas vuotaa kuiviin... Varovaisuus on tietyissä tapauksissa kaiken a ja o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit