Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko ihmisen pituudella / leveydellä väliä?

Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 22:29
Oon itse ikuinen lihottaja/laihduttaja, joten kuullut kaikenlaista itsestäni enkä koskaa halua kenenkään toisen saavan samaa, enkä kyllä näe siinä mitää järkeä morkata toista ulkonäkösyistä. Aina saa sanoa faktoja. Jos totean kaverilleni "Oot laihtunut" en suinkaan sano sitä haukkuakseni vaan toteakseni asian ja ehkä huolissanikin siinä tapauksessa. Se, ettei voi olla jonkun kaveri siksi, että henkilö on lihava/laiha, on todella ahdasmielistä. Näiden "kaveeraan-vain-normaali-painoisten-kanssa" takia maailma on sellainen kuin on: mätä.

Mutta mitä on tullut kumppania metsästäessä, oon jotenkin aina törmännyt jokseenkin normaaleihin miehiin, vaikkei leveydellä ole väliä. Pituudessa jään helposti lyhyemmäksi ilman kunnon kenkiä, joten on helppo pitää itseään pidemmistä. Muutenkin pituus saa ihmiset jotenkin loistamaan (tai jotain, näkyvät paremmin kuin lyhyet), voisin ottaa muutaman sentin lisää itsellenikin, kiitusta vain. Kavereissa löytyy kaiken kokoista porukkaa, kaikki yhtä tärkeitä.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 00:50
miä itse oon onnellinen kun olen niin lyhyt! en haluisikaan olla pitempi yhtään, vaikka pulllukka olenkin, mutta yritän laihduttaa : D
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2009 01:31
Eipä täälläkään ole mitään merkitystä minkä kokoinen joku on. Toki siinä vaiheessa, jos kumppanille kertyisi huomattavaa ylipainoa voisin älähtää, mutta ihan vain sen vuoksi että olisin huolissani. Ei se merkittävä ylipaino nimittäin koskaan mikään hirveän hyvä juttu ole. Ylipainoon yleensä liittyy myös huonot elämäntavat, jotka nekin syövät jo niitä elinvuosia aika tehokkaasti pois.

Itse olen aina ollut vähän pyöreämpi, mutta kuitenkin normaalipainon rajoissa. Itseasiassa tuossa pari vuotta sitten olin elämäni kunnossa. Oli pyykkilautavatsa, lihaksikkaat kädet ja ohuet reidet.. Nyt olen sitten päästänyt itseni lihoamaan, painoindeksi on lipsahtanut ylipainon puolelle ja olisi kyllä kamalaa, jos kaverini minua nyt rupeaisivat hyljeksimään ulkonäköni vuoksi. Onneksi ei ole niin pinnallisia ystäviä, että he kiinnittäisivät huomionsa nimenomaan näihin asioihin.

Minun kaveriporukastani löytyy siis pulleampaa ja laihempaa enkä oikeastaan kiinnitä siihen juurikaan huomiota heidän kanssaan oleillessaan. Pituus on kanssa toinen seikka joka on minulle täysin samantekevä. Kyllä se persoona ja huumorintaju on niitä asioita, joita pidän tärkeämpänä. En sitä löytyykö joltain selluliittia takapuolesta vai onko jollain pienet rinnat.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2009 18:11
Aiemmin olen tainnut täälä sanoa etten osaa kuvitella seurustelevani muuta kuin itseäni reilusti piemmän miehen kanssa... No, kuinkas sitten kävikään, siinä meni sekin. Nykyinen poikaystävä on vain kaksi senttiä minua pidempi, enkä omista kuin yhdet kengät joissa olisi alle viisi senttiä korkoa... Valtaosassa kahdeksan tai enemmän. Hassua kyllä, minua tämä ei haittaa ollenkaan. Mieskään ei ole kuin kerran kommentoinut, kun jalassani oli 15cm korot. Palaute: "Pistää hiljaseksi."
Kyllä sekin siihen tottuu, ajankanssa. Yhteenvetona siis: eipä näy minulle olevan tuollakaan asialla mitään väliä. Tai no, edelleen on hankalaa ajatella että poikaystävä olisi minua lyhyempi silloinkin kun olen kengittä...
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2009 19:18
Vain luonteella on väliä. En ystäviäni ole ruumiinrakenteen persteella valinnut, enkä tule ikinä valitsemaan.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2009 15:48
mulle on ihan sama minkä kokonen joku ihminen on koska omasta mielestä pelkän ulkokuoren perusteella ei voi sanoa ihmisestä mitään.itsellä on iha kaiken kokosia ihmisiä kavereina enkä valinnut heistä yhtäkään minkään ulkoisen seikan takia.enemmän merkitsee se minkälainen ihminen oikeasti on.eli siis luonne merkitsee hyvin paljon enemmän kuin pelkkä ulkokuori.
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2009 02:40
"Isoimmillaan" vaimo painoi puolet enemmän kuin minä. Eikä koskaan häirinnyt minua. Itse hän päätti tiputtaa painoa ja ihan itsensä vuoksi.
"Mulle on taas tullut lisää kiloja!"
"No onpahan minulla enemmän sinua rakastettavaksi."
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2010 19:05
Haluisko joku lyhyt ihminen 10cm miun pituudesta? Ärsyttää olla pitkä kon lykkää plattarit jalkaan, sen 183cm sillon siis löytyy pituutta ja ottaa kupoliin jostain syystä. Eli siis olen 171cm normaalisti Ylipainoakin löytyy, se harmittaa kun ei "koskaan" löydy sopivan kokoisia vaatteita, mutta ehkä joskus sitten laihdutan. Toisaalta sitten eipä kukaan mies ole vielä valittanut että liian lihava olisin ja ämmistä en välitä. Ehastuttavat naiset/tytöt ovatkin sitten asia erikseen

Sitte ihan aiheeseen, miulla ei ole yhtään mitään väliä minkä kokoinen joku ihminen on, poikaystäväksi tosin valikoituu se pidempi henkilö.. "Pienessä miehessä" saa olla jotain todella erikoista että kiinnostuisin enemmän kuin ystävänä, mutta en ole koskaan pistänyt mitään täysstoppia päälle siksi että mies olisi lyhyempi kuin minä plattareilla x) Leveydellä ei ole väliä, pieni kaljamaha on vaan suloinen :P Onpahan enempi lääniä siliteltäväksi *grin*
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2010 18:44
Ei mitään väliä. Pään sisältö merkitsee eikä sentit ja kilot, haluan mielummin ympärilleni erilaisia ja kiinnostavia ihmisiä kuin peiliin liimaantuneita klooneja. Ahdasmieliset narsistit kierrän kaukaa, elääköt yksinään nuppineulan kokoisessa maailmassaan kun vähemmän "täydellisten" seura ei kelpaa, heidän häviö vaikka eivät sitä tajuakkaan....
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2010 18:50

Lainaus: Mina

pieni kaljamaha on vaan suloinen :P Onpahan enempi lääniä siliteltäväksi *grin*

Uih...olipa kivasti sanottu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit