Rakastan musiikin huudattamista!

Siitä tulee aivan ihana fiilis, kun musiikki pauhaa niin kovaa, että sen lisäksi että sen kuulee, sen voi myös tuntea luissa ja ytimissä! aaaaaaaaaaah, mä tulen niin onnelliseksi kun saan tuntea musiikin!
ottaa päähän, että mun stereot on ihan surkeat! niissä ei saa 32 yksikköä kovemmalle musiikkia, ja se ei riitä mulle! Paitsi ehkä silloin, jos seison ihan vieressä, mut mun pitää saada liikkua ja tuntea musiikki myös silloin. Onneksi tosta meidän kotiteatterista lähtee enemmän ääntä ja kajareitakin on enemmän ympäri taloa!

Miten mä kestän sitten kun muutaman viikon päästä muutan, kun kotiteatteri jää tänne ja kerrostaloissa kun ei muutenkaan ihan mielinmäärin saa musaa huudattaa... :| kamalaa. Toisaalta kuitenkin ehkä ihan hyvä, säästyy korvat ja saatan kuulla ääniä vielä 10 vuoden päästäkin.
Mä en kyllä ikinä halua menettää kuuloaistiani. Voisin menettää ihan minkä tahansa muun aistin, mutta jos en sais kuulla, niin tulisin kyllä hulluksi. Hiljaisuus osaa olla tappavaa... Ja kuitenkin tätämenoa mun korvat on entistä kalua. Ehkä tosiaan ihan hyvä, että muutan, ja että vielä kerrostaloon.
Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta.
- J. S. Mill