Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2010 21:39

Lainaus: P-M

siihen hoiperteli joku 40-50v+ mies. Katsoi hetken ja örisi
vähän mä ootan sitä, että mä oon 40-50v+
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.04.2010 00:48
halkesin... oottelin erään bändin keikan alkua baarin esiintymislavan laidalla, kun eräs nainen tuli kysymään että mihin aikaan keikka alkaa. en tiennyt, ja nainen lähti pois. tuli sitten takaisin hetken kulutua, tuijotti minua pari minuuttia ja totesi, että '' en minä koita iskeä... yritän vain seksuaalisesti häiritä sinua''... ei pitänyt pokka.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 01:17
Ulkomaalainen mies seurasi pätkän kotimatkastani, rupattelin kohteliaasti, mutta torjuin yritykset päästä visiitille, kun tahtoisi tutustua ja olla ystäväni, vaikka sitten alkoi puhua, että olisin hänelle hyvä tyttö, ja miten hän tietää jo minkälainen ihminen olen tämän lyhyen keskustelun perusteella (perusteli asiansa kyllä hyvin, ja oli kaikin puolin millyttävä herra, mutta.. ymmärrätte varmaan..) ja kun lopulta pääsin pihaportista sisään ja toivotin hyvää yötä, huusi vielä perääni:"I love the way you're walking, it drives me crazy"
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.04.2010 11:02
"Ootko sä koskaan miettinyt että toi sun tyyli saattaa kiihottaa miehiä?" Tämä kuultiin lauantaina Järvenpään Koronassa, ja repesin ihan vähän pääni sisällä. "NO EN OO HEI. Tää on tällainen verkkarien vastine mulle, kun en vaan viitsi laittautua." Srsly.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2010 12:12

Lainaus: Heetteri

"NO EN OO HEI. Tää on tällainen verkkarien vastine mulle, kun en vaan viitsi laittautua."

Toihan oli hauska! Jos se sama henkilö näkis sut ku olisit LAITTAUTUNUT niin sillä varmaan putoais silmämunat hämmästyksestä lattialle, heh! Mä haluaisin kyllä olla paikalla todistamassa kyseistä tilannetta
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 13:11
Kävin eilen parilla ja aika moni muu oli jo baarissa ihan hilpeessä kunnossa ja sitten yks mimmi taputteli tätä kaljua ja päivitteli miten se on niin viileän ja sileän tuntuinen, miten oikein olen saanut sen sellaiseksi. :P Höyläämällä pään ennen lähtöä ja ulkona ehtinyt "jäähtyä". Taitaa tää kalju sittenkin joitakin naisia kiehtoa, hiukset lyhentyneet takapuolesta asteittain kunnes nyt on kokonaan poies kaikki.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 16:28
En nyt varsinaisesti tiedä, mitä eräällä kovassa tuiskeessa olleella hepulla oli mielessä lauantaiyönä, kun kaupungilla käveli luokseni, polvistui eteeni ja sanoi "Oi Irma..!". Jätti hieman sanattomaksi. Yritti kyllä vielä ylös noustuaan kysellä miten menee, mutten jäänyt näitä tuntemuksia herralle kertomaan. :0
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.04.2010 21:59

Lainaus: Kreivi Arvet

Jos se sama henkilö näkis sut ku olisit LAITTAUTUNUT niin sillä varmaan putoais silmämunat hämmästyksestä lattialle, heh!

Itse asiassa olin laittautunut, ja tuo oli sarkasmia. :P En minä mitään ihmeempää sanonut, kiittelin vain ja naureskelin.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 23:01
Naapuriin muutti afrikkalainen mies ja innoissaan tuli tuossa yks päivä juttelemaan. Juteltiin siinä koulunkäynnistä ja satuin toteamaan pitäväni biologiasta, joten hän tokaisi: I'm very good at human biology *silmänisku*. Tämän jälkeen yritti saada minua kahville kämppäänsä, en uskaltanu

Onhan noita muitakin sattunu, ehkä surkein ollu kun festareilla joku äijä käveli ohi ja "vahingossa" tönäisi minua ohi mennen. Tämän jälkeen suostutteli vip-alueelle, en todellakaan lähteny mukaan.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2010 13:56
Mieleenpainuvin iskurepliikki mitä mulle on ladattu, oli muutamia vuosia sitten, kun olimme kavereiden kanssa penkkari-jatkoilla baarissa.
35-40 vuotias mies, tiiraili minua päästä varpaisiin ja tokaisi sitten oksettava virne naamallaan:
"Haluuks istua mun naaman päälle?"
Jep jep...lähetin ukkelin matkoihinsa...Onneksi poistui suosiolla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit