Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viikon paras iskurepliikki!

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2007 08:36

Lainaus: AudreyMay

Eräs itseäni 3 vuotta nuorempi mies sanoi pitävänsä "vanhemmista naisista"... Itsekin olen kuitenkin vasta 23, eli aiheutti huvittuneisuutta...

Heh! viime talvena oltiin poikakamun kanssa baarissa, niin joku pikku 18v. hevari yritti iskee. Huvitti tosiaankin ko sillo olin 26v.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2007 09:23

Lainaus: Irodorareta

Mua ei ole koskaan yritetty iskeä...

Ei muakaan Mut oon yrittäny ite! En kommentoi niistä muuta kuin et osa meni hyivn ja sit osa ei
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:31
No ei oo kyll kukaan yrittäny tolleen iskee...
VALITETTAVASTI!!
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:59
en oo koskaa yrittäny iskee ketään eikä kukaan oo tullu iskee mua (enkä ihmettele)
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2007 22:57
Tuskassa 36v mies yritti iskeä :O

Mies: "Taidan pyörtyä!"
Minä: "Jaa?"
Mies: "Oot niin jumalattoman seksikäs nainen"
Minä: "Kiitos"
Mies: "Jospa mentäisiin meille panemaan?"
Minä: "Jospa kuule ei mentäisi"
Mies: "No ota kaveris mukaan ja pidetään kimppakivaa"

Siinä vaiheessa lähdin juoksemaan karkuun Törkeää tuollainen :/
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.07.2007 23:14
Yks äijä tuli lässyttään dösäpysäkillä yöllä et miks noin kaunis, nuori nainen on menos himaan. sanoin et nukuttaa ja se vaan hoki et nyt lähetään yökerhoon ja se tarjoo koko illan. Sit alko ketuttaa niin se jauhaminen ja onnex tuli yödösä sit. Menin kiireesti sinne, ja taakse istuun sen takaoven kohdalle. No äijä hakkas sitä takaovee koko sen ajan ku dösä seiso pysäkillä ja mä en edes vilkaissut sitä, näin syrjäsilmällä kun se teki käteenvetoliikkeitä ja levitteli kieltään siinä ikkunaa vasten. Sit olin helpottunu ku dösä lähti, niin eiköhän tää sankari syöksyny etuovelle pysäyttäen dösän ja änkes kyytiin! Ja tietty mun viereen ja lässytti siinä sit Roihikkaan saakka juttujaan... plääh...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2007 02:56
no *****, tuskas joku kännikäs ja sen selvä kaveri tuli miun ja miun kaverin luokse ku oltii istuskelee nurtsil et " saaks liittyy seuraa?" ja sit oltii silee et joo, okei.. sit käänine selitti kaikkeeihmejuttuu ja sit myö lähettii katoo ku joku bändi aloti, ja sit tyyppi vaan oli sillee et mihis työ nyt lähitte, ja et myöki tullaa ja pläääh xD ja sit sen selvä kaveri ei oikeestaan puhunu kyl mitään xD
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 08.07.2007 11:21
Huuh, ihan nousi niskakarvat pystyyn ku luin Ninnin juttua. Kuulostaa jo todella häiriintyneeltä tyypiltä. Miten ihmeessä joku voi kuvitella edes yrittävänsä moisten rivojen juttujen jälkeen? Kuvittelevat, että naisia todella kiinnostaisi tuollainen törkeily? Päinvastoin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.07.2007 13:17

Lainaus: Ninni

Yks äijä tuli lässyttään dösäpysäkillä yöllä et miks noin kaunis, nuori nainen on menos himaan. sanoin et nukuttaa ja se vaan hoki et nyt lähetään yökerhoon ja se tarjoo koko illan. Sit alko ketuttaa niin se jauhaminen ja onnex tuli yödösä sit. Menin kiireesti sinne, ja taakse istuun sen takaoven kohdalle. No äijä hakkas sitä takaovee koko sen ajan ku dösä seiso pysäkillä ja mä en edes vilkaissut sitä, näin syrjäsilmällä kun se teki käteenvetoliikkeitä ja levitteli kieltään siinä ikkunaa vasten. Sit olin helpottunu ku dösä lähti, niin eiköhän tää sankari syöksyny etuovelle pysäyttäen dösän ja änkes kyytiin! Ja tietty mun viereen ja lässytti siinä sit Roihikkaan saakka juttujaan... plääh...

tosi pelottvaa. olist vetänyt köniin sitä...
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2007 13:22

Lainaus: M Chaosbreather

Huuh, ihan nousi niskakarvat pystyyn ku luin Ninnin juttua. Kuulostaa jo todella häiriintyneeltä tyypiltä. Miten ihmeessä joku voi kuvitella edes yrittävänsä moisten rivojen juttujen jälkeen? Kuvittelevat, että naisia todella kiinnostaisi tuollainen törkeily? Päinvastoin.

itekki ihmettely tota samaaa. miksi jotkut luulee et noi kauheet rivot jutut muka sais jotakuta kiinnostumaan. hyi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit