Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2014 06:10

Lainaus: Funereal Soul

minä ja varmaan monta muutakin on jo juonut sun puolestas

Perhana, meillä samat.
Tosin viime aikoina on tullut juotua enemmän tämmöisiä sääliolusia. Juuh, olen sitä meiltä että paras olut on toisen maksama, mutta jossain vaiheessa se raja alkaa tulla vastaan.. Been there, is no fun.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2014 12:05

Lainaus: Funereal Soul

Syksyllä?! ..ja vielä jäljellä?? O.o
aloittelija .

Kyllä, täydellinen amatöörimus. Olen tässä kyllä yrittänyt tsemapata ja tuhota sitä kokoelmaa sieltä kaapista.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.03.2014 13:47

Lainaus: Nocturne

Olen tässä kyllä yrittänyt tsemapata ja tuhota sitä kokoelmaa sieltä kaapista.

Hyvä hyvä! Kyllä se siitä
Onkohan tässä osittain jotain samaa, ku itse sattuu käymään alkossa, löytää jonku kivan pullon, ostaa sen ja sitten niitä ei tule edes avattua.. O.o Haha!
Mutta muuten kyllä sidukat sun muut ei kauaa kaapissa vanhene.. No yleensä ainakaan.
...miiistä tulikin mieleeni, että kohta onkin taas viikonloppu! Wuuhuuh, pelaaminenkin on jotenkin rennompaa juomien kanssa..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2014 13:56
Kotona yksin jammaaminen hyvän musiikin tahtiin juomien kera on myöskin mukava kokemus.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 05.03.2014 15:19

Kotona yksin jammaaminen hyvän musiikin tahtiin juomien kera on myöskin mukava kokemus.

Noniin! Sittenhän sulla on hyvä syy aloittaa "tuhoaan" juomia ja jammailla.
Siis ihan vaan harjoituksen kannalta tietenkin
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 05.03.2014 16:42

Kyllä, täydellinen amatöörimus. Olen tässä kyllä yrittänyt tsemapata ja tuhota sitä kokoelmaa sieltä kaapista

Itselläkin on kokoelma kaapissa. Viimeksi juonut viime kesänä terassilla, kaksi 16 euron täysmallasviskiä
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2014 11:46
En näköjään "treenaa" enää tarpeeksi. Muutama vodka+Sprite -miksaus eilen ja aamulla pää ei toiminut yhtään. Jostain syystä piti kuitenkin raahautua 8.30 luennolle. Sanomattakin selvää, ettei tullut mitään. Myöhempää treeniä varten tuo loppu Absolut sitten odottelee.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2014 20:10
Muuten ei eroa sunnuntaipäivä ennen lapsia sunnuntaipäivästä lapsien jälkeen mutta oksennus on nykyään paidan selkäpuolella...
Kirjoittanut: Melankol (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.03.2014 03:22
Viikonloppu meni hyvin kaljapainotteisesti, tänään junailujen jälkeen kaupasta mystisesti muutama tölkki lähti mukaan, niitä tässä tissuteltu lattialla maaten. Baaria harkitsin mutta kelloa hoksasin vilkaista siinä puolen yön jälkeen jolloin ei enää oikein hotsittanut liikkua. Verkkarit jalkaan ja takasin lattialle läppärin ja kaljatötsän kanssa. Winner's choise.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Idiot
  • Lähetetty: 04.06.2014 22:40
Osallistunpa itekin nyt tähän. Ihan hyvä olla melkein vuoden tauon jälkeen äidin luona maalla, kun äiti haluaa juhlia vakityöpaikkaansa. Tyttöystäväni ei tätä ymmärtänyt vaan veti kauheat kilarit samantien, vaikka puhui sekä minun että äitini kanssa puhelimessa. Äitini uusi miesystävä on rakkaani mielestä myös minun kilpakosijani.. Kyllä tuossa äidin ostama kultahippuviini ja jokunen kalja on maistunut.. Meinaa oikeasti mennä hermo tähän kaikkeen
Niin ja muokkauksena vielä tyttöystäväni sanat: "Ei kiinnosta kuunnella kun oot noin kännissä, rupeet vaan jankkaamaan ja haastamaan siellä". Oon paska ihminen, tosin en kyllä oo haastanu enkä jankannu, enkä oo kännissä (vielä)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit