Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2010 01:31
Minua suunnattomasti raivostuttaa sellainen ihmistyyppi jota yleisimmin edustavat keski-iän ohittaneet hieman mahakkaat miehet, jotka kuvainnolliset henkselit paukkuen aloittavat puheensa usein "MINÄ muuten olen reservinvänrikki/jonkin pikkupuljun TJ/taikka muuten vain sinua parempi ja tärkeämpi ihminen..." jakavat sitten kultaakin kalliimpia elämän ohjeitaan ja suuttuvat kun kiittämätön kuuntelija ei älyä polvistua ylistämään tätä kaljankatkuista gurua joka suuressa armossaan on jakanut viisauksiaan.
Onhan itseään täynnäolevia idiootteja kaikissa ikäluokissa mutta jostain syystä nämä tämmöiset pistävät eniten vihaksi.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2010 15:02
Itselläni oli aika mielenkiintoinen kokemus, kun joku mummo kaatui viime talvena pyörällä mun edessä. Mulla oli päällä mustat pillifarkut, kasa ketjuja, musta paita kaikenlaisilla helyillä koristeltuna yms. ja toinen puoli päästä sänkeä. Kysyin ystävällisesti, että sattuiko. Syytti minua siitä, että veti lipat. En auta enää ikinä ketään.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 07.12.2010 18:57

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Niin, ehkäpä tässä sitten täytyy palata niihin hillitympiin asukokonaisuuksiin ja jättää silinterit ja kävelykepit kotiin, solkikengistä puhumattakaan.

Mä meinasin sitten n. 40 vuotiaana ostaa kävelykepin ja kenties silinterihatunkin, ja ruveta pukeutumaan kuin kreivi Olisin sitten sen verran vanha jo, ettei minun tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä. Ja tuollainen tyylikäs pukeutuminen sopii parhaiten vähän vanhemmalle miehelle.

Joo, tähän aiheeseen mulla ei ole muuta sanottavaa Pukeudun mustiin, joten en erotu muusta mustasta massasta mitenkään... Ainakaan vielä. Sikäli on gootti-tyyli hakusessa, eikä siis sen takia ole tullut mitään epäkohteliaita yksilöitä vastaan. Mutta muutenhan noita töykeitä/tuijottavia mummeleita ja ukkeleita näkee joka päivä. Kai se on osa suomalaisuutta, että tuijotetaan ja tönitään ja näytetään siltä kuin olisi jotain isoa ja sitruunaista työnnetty jonnekin minne ei aurinko paista... Kuten tänäänkin kaupassa joku nainen töni minua ostoskärryillä ja kauppakassan jonossa tuli hengittämään niskaani, kun en nähtävästi ollut tarpeeksi nopea. Aika jännä juttu. Pitäisi ostaa joku vuohipääkoru tms., niin loppuisi ehkä moinen. Kaikki saatanaan viittava kun toivon mukaan toimii sellaisina veemäisten ihmisten karkoitusvälineinä
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2010 18:40

Lainaus: Suokas

Mummi aina dissaa mun pukeutumista

Mun mummi on aina sillee "Onpas sulla hienoja vaatteita"
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.12.2010 20:13

Lainaus: byron

Olisin sitten sen verran vanha jo, ettei minun tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä.

Ai 40v on se ikäraja että sitten ei tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä?
Oliko tähän tarkoitettu se suloinen sarkasmi jota foorumeilla on aina niin vaikea tulkita...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2010 13:29
Olen kaupan kassalla töissä ja kaikkein mulkumpia asiakkaita ovat keski-ikäiset naiset! Mummot ovat 99% erittäin herttaisia ja mukavia. Myös miehet ikään katsomatta kivoja. Mutta noi keski-ikäiset naiset...voi ei, niillä on varmaan joku kriisi menossa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2010 14:09

Lainaus: Necroerotica

Olen kaupan kassalla töissä ja kaikkein mulkumpia asiakkaita ovat keski-ikäiset naiset! Mummot ovat 99% erittäin herttaisia ja mukavia. Myös miehet ikään katsomatta kivoja. Mutta noi keski-ikäiset naiset...voi ei, niillä on varmaan joku kriisi menossa.

Olen huomannut saman. Mätiä omenia löytyy varmasti kaikista ikäluokista, mutta keski-ikäiset naiset ovat se ryhmä, joista tulee kaikkein eniten riesaa ja jotka useinmiten ovat epäkohteliaita. Havaintojeni mukaan vihaavat erityisesti nuorempia naisia, joten tiedä sitten jos kyse on kateudesta tai vaihdevuosista vai mistä, mutta välillä ei voi kuin ihmetellä miten paljon töykeitä kuuluu tuohon ikäluokkaan.
Kirjoittanut: Paparazzinazi (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2010 14:43
Miekin oon saanut osani keski-ikäisten ja vanhusten aikas huonosta käyttäytymisestä, millon ovat katsoneet tosi pahasti, milloin sanoneet että ompas rumat silmät(=piilarit) ja miksi poika meikkaa
jne. eli en nyt mitään kauhean pahaa osakseni vielä saanut. Sitten on tietty näitä vähän hauskempia juttuja, mitä ovat kyselleet, heitämpä pari esimerkkiä. Kaupan kassalla takana oleva mummo kysyi että "Eikös Lordillakin ole tuollaiset kengät" kun plattarit jalassa tallustelin sinä päivänä. Ja eräs kaupan kassa uteli, että näenkö mitään värillisten piilarieni takaa.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2010 19:16

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Ai 40v on se ikäraja että sitten ei tarvitse enää välittää muiden mielipiteistä?
Oliko tähän tarkoitettu se suloinen sarkasmi jota foorumeilla on aina niin vaikea tulkita...

Ei sarkasmia, vaan ihan tällainen oma oletus siitä millainen olen sitten nelikymppisenä Vähemmän epävarma siis. En tietenkään voi sanoa että kaikki yli nelikymppiset ovat enemmän sinut itsensä kanssa, mutta saisivat jo olla.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2010 08:30
Vanhusten ilmeet on aina parhaita kun niiden silmät laajenee jakatsovat kauhuissaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit