Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vanhusten/Keski-ikäisten käyttäytyminen

Kirjoittanut: Anasthasia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2008 20:08

Lainaus: Azrael

toi on kyllä jo niin... ärh. mun isä on aina siloin kun mä meikkaan sanomassa että "no onko se nyt ihan pakko meikata noin mustasti" ja kun meikkaan juhliin "et kyllä meikkaa silmiäs rumasti mustaks"

mun iskä on samanlaine! se ei meinaa ees SIETÄÄ, et mä meikkaan ilmät mustiks. niinku ei mun äitikään. oon kuulemma ''aivan liian nuori...'''
no siis, oonhan mää AIKA nuori, (13 v.) mut sit ku seuraavan kerran puhun äitille, se saattaa sanoo et ''joo ei munkaan siskon mielestä noi sovi sulle YHTÄÄN!'' miks se soittaa aina siksolle, jos mä vähäki sanon vastaan!!
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 09.05.2008 20:22
Vanhemmilla ihmisillä on usein kovin syvään juurtuneet ennakkoluulot nuorisoa kohtaan. Jos joku heille sattuu heitä kohtaan huonosti käyttäytymään, leimataan koko sakki huligaaneiksi.
Kyllä olen huomannutkin osan nuorista olevan töykeitä ja jopa ilkeitä vanhempia ihmisiä kohtaan, mutta samaa voin sanoa myös toisinpäin..

Kyllähän täälläkin (useimpien mielestä) koko iäkkäämpi sukupolvi on ärtyisää ja ikävää väkeä
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2008 21:24

Lainaus: Vulpecula

Vanhemmilla ihmisillä on usein kovin syvään juurtuneet ennakkoluulot nuorisoa kohtaan.

Hieman liiankin totta. Esimerkkitapauksena nyt vaikka mutsini joka on kerran yllättänyt vanhemman tyttärensä ja SINITUKKAISEN jätkän polttelemasta maria tyttärensä huoneesta. Ja nykyään en saa edes tuoda ketään shokkiväreillä tukkansa värjäyttänyttä ihmistä lähellekään taloamme koska hänhän varmasti on joku huumediileri/käyttäjä ja haluaa poltella huoneessani .... o_O

Mutta osaavat ne vanhemmat ihmiset olla niin ihania. Tänäänkin kadulla about 70-v muija lähes juoksi mua karkuun 8D aijai tätä elämän ihanuutta
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2008 12:12
kaupan kassalla mummot aina tiuskii että jään mukamas kupeksimaan siihen, ja itse maksavat kymmenensenttisillä. kyllä niiden pitäis tajuta että ketkä tulevaisuudessa niiden piuhat irrottaa...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2008 18:41
Vanhukset suhtautuvat kyllä ärsyttävän epäluulosesti erikoisennäköisiin nuoriin ja aina saa huomata, kuinka mummot pitävät käsilaukuistaan tiukemmin kiinni kun menee kauppaan. Jööttejä ja hevi-ihmisiä pidetään yleensä nuorisorikollisina ja saatananpalvastelijoina, vaikka useammin ne "tavallisen näköiset" tappavat koulukavereitaan ja murhaavat mummoja katuojiin.
Kerran oli hieno poikkeus kun olimme kaverimme kanssa menossa Ankkarockiin ja seisoimme festarivetimet päällä Helsingin rautatieaseman edessä ja vastaan tuli oikein vanha ja köyryselkäinen mummeli. Se pysähtyi meidän kohdalle ja tuli avoimesti ihailemaan kuituhiuksiamme ja kertomaan kuinka kivaa on kun nuorilla on niin hienot ja värikkäät hiukset päässä ja että se on hauskan näköistä. Positiivinen poikkeusmummo
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 10.05.2008 22:27
Mekin vanhenemme..
Suurin osa vanhuksista kärsii myös monenlaisista vaivoista ja kovistakin säryistä. Vanhana on väsynyt enää tekemään mitään ja ilmankos sitä tulee tiuskittua.

Harvassa ne pullantuoksuset, korvasta-korvaan hymyilevät mummukat.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 11.05.2008 09:33
Ikäihmiset katsovat minua aika pahalla silmällä yleensä ja silloinkun new rockit jalassa, niin minun ohi kävellessäni tuijjottavat niitä. Ja kuten blacksmithi sanoin, niin minä myös ihan kerrään pukeutumisellani huomioita. Ja sori vähäinen ot: silloin kun kouluikäiset muksut rupeavat jotain huutelemaan, niin rupean provosoimaan räikeästi, oikein ärsytän niitä kunnolla ja saan hyvt naurut niiden kustannuksella. Oikeasti kun en välitä ****** vertaa mitä sanovat minusta
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.05.2008 15:10
Vanhemmat ihmiset käyttäytyvät joskus kaikkea muuta kuin korrektisti... Sanovat törkeällä tavalla mitä ajattelevat. Mutta annettakoon anteeksi heille.
Toivottavasti itse osaisin aikanaan olla sallivampi nuorisoa kohtaan.
  • Lähetetty: 12.05.2008 16:30
Emmä ainakaan vanhana mummuna jaksa miellyttää nuorisoa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2008 17:18

Lainaus: Vulpecula

Emmä ainakaan vanhana mummuna jaksa miellyttää nuorisoa.

Jep, paha kiertämään vain
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit