Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kurkistus tulevaisuuteen

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:04
2 vuotta opiskeluun
3 vuotta töissä tai ammattikorkeassa viimesiä viedään, eli töissä tai ammattikorkeassa. Toivottavasti kuitenkin töissä
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.07.2007 12:13

Lainaus: hupsu

Keho uljaamman näköinen.

Hehee. Viidessä vuodessa sais ehkä melkein jo ihmeitä aikaan - jos jaksais tehdä jotain.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.07.2007 12:25
öhh en varmaan missään sen erikoisemmin.kaikki pysyis kummiski ennallaan.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2007 12:44
Voi kun tietäis mitä huomenna.

Viiden vuoden päästä... Toivon, että olisi oma talo/asunto, työtä ja ukko. No onneks isoja haaveita ei ole kielletty.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 13:28
nojoo toivoisin paremman asunnon jonnekki kauas kaikesta tuskasta. parempaa duunia. ei mitään opiskeluja enään ja uskollinen ukko asumaan mun luokse. ja rahaa festareille. mut eipä toi ikinä toteudu turhia täs näit unelmii selitellä ku se on aika varma et löydän viel 20 vuoden päästä itteeni alusvaatteisilla koneen edessä vastaamassa kysymykseen et miltä näyttää tulevaisuus
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2007 15:19
Siis noin 17 vuotiaana...
Varmaan jossain hitsin discossa tai klubilla..
En paljoo opiskelusta perusta.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2007 15:24
viiden vuoden päästä olen toivottavasti päässyt opiskelemaan yliopistoon oikeustiedettä tai psykologiaa, olen saanut isomman asunnon ja oman kissan
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 19:53
Minulla ei ole ei niin mitään mielikuvaa, että missä olen ja mitä teen viiden vuoden kuluttua. Opiskelemassa jotain todennäköisesti, tai päättämässä lukionjälkeisiä opintoja. Ehkä teen töitäkin siinä samalla. En minä muuta uskalla arvailla, tulevaisuuteni on niin avoin vielä.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2007 20:28

Lainaus: Valkyria

on aika varma et löydän viel 20 vuoden päästä itteeni alusvaatteisilla koneen edessä vastaamassa kysymykseen et miltä näyttää tulevaisuus

Hyvin sanottu.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 12:58

Lainaus: Kuutar

toivottavasti päässyt opiskelemaan yliopistoon oikeustiedettä tai psykologiaa

Psykaa ainakin on ilmeisesti ihan törkeen vaikee päästä lukemaan. Siinä pitää tietää teoriat ja teorioiden kehittäjät ja kaikki pienenpienet yksityiskohdat kaikesta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit