Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2008 10:56
Kaveri tokaisi kerran kännissä "Kyllä sä olet mun maammanellielli olet sitten mukava ihminen, mitä kuuluu?" Tai lähinnä maammanellielliltä se kuulosti, täysin varma ei voi olla tullut siis tuota käytettyä vähän siellä täällä.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.01.2008 15:57
Oon varmaan jo vastannu tähän, mutta sanonpa uudestaan. Eli Moonsorrow:n biisistähän tää. En tiedä mistä sen keksin, mutta olen löytynyt useammastakin paikasta joskus tällä nimikkeellä.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.01.2008 10:53
Reflexionin biisistä tulee tää mun nimimerkki
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:43
Death Angel nimi tulee eräästä bändistä, nimeltä Death Angel. Tykästyin nimeen, joten aloin käyttää sitä..
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2008 18:17
Hmm.. Paljon mahdollista on, että olen jo kirjoittanut mutta kirjoitan taas.
Jokainen varmaan tietää nämä Bye Bye Kitty, Evil Teddy ja Evil Bunny -hupparit, -laukut ynnämuut? No mikään halinalle tai pupu en halunnut olla, mutta Bye Bye kuulosti typerältä. Iskimpä siis etuliitteen Evil kissimirrin eteen. Kuin olisi legotornin rakentanut, pari palasta yhteen ja se on siinä.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2008 19:51
Banshee: Irlantilaisesta mytologiasta, kolmessa eri hahmossa esiintyvä henkiolento, joka ennustaa jonkun läheisen kuolemaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.01.2008 20:15

Lainaus: Banshee

Banshee: Irlantilaisesta mytologiasta, kolmessa eri hahmossa esiintyvä henkiolento, joka ennustaa jonkun läheisen kuolemaa.

Alunperin Bansheet olivat nk. Bean Sidhejä, eli traagisen kohtalon kokeneita metsän keijuja/haltioita/henkiä. Changelingiin tutustuneille; ks. Leanhaun.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2008 20:18
Minun nimimerkki tuli siitä kun minua on jo kauan kutsuttu nimellä Kitty, siitä vain sitten väännin DevilKittyn
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 10:52
Nimimerkkini taisi tulla alkujaan protestista kun kuulin että aurinkokunnastamme otettiin pois yksi planeetta, Pluto. Olin niin otettu siitä että se mitä minulle lapsena opetettiin tähtitieteistä, olikin kuulemma "väärin" ja sitten protestini vuoksi aloin kutsumaan itseäni Kharoniksi, pluton yhdeksi kuuksi. Myöhemmin vasta huomasin että sehän oikeasti sopi meikäläiselle, etäinen, kaukainen ja pieni, aivan kuin minä
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 12:18
Chê ny tarkottaa montakin eri asiaa mut lähinnä miksi sen otin että se tarkottaa monessa maassa, hän... se tietty
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit