Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä nimimerkkisi?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.06.2008 11:09

Lainaus: Unholysacrament

Itseasiassa olette molemmat oikeassa.

Tiedän kyllä hyvin, mutta pointtina se, että lyriikoissa voisin kuvitella "maailmanhistoriallisen mytologian ensimmäiseen kapinaan" viittaavan Aamutähden olevan nimenomaan Lucifer...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2008 11:42
Joskus pari vuotta sitten yksi kaveri oli järkkäilemässä bändi-iltaa missä mä soitteleisin levyjä ja kysyi mikä mun DJ-nimimerkki on. Vastasin että "Ääh, ei mulla ole sellaista en ole jaksanut ikinä keksiä kun en todellakaan mikään stara ole vaan vaan vaan tyyppi joka soittelee ceedeitä silloin kun bändit ei soita." No se sitten että: "Keksi nyt hei joku, saadaan tästä julkastakin tyylikkäämpi sitten." Noh, taisi olla just Dead Boys soimassa ja siitä se sitten, mitä ekaks tuli mieleen ja laitoin sen DJ-nickin tännekin kun olen todella huono keksimään mitään nickejä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.06.2008 14:21
Darkthronen biisistä Natassja in Eternal Sleep.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.06.2008 22:11
Ensinhän minut tunnettiin diamond_385 nimellä, mutta vaihdoin nickiäni. Nyt minut tunnetaan, jos tunnetaan, nimellä Nocturne ja tämä nimi tulee minulle hyvin rakkaasta runosta.
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Chey
  • Lähetetty: 21.06.2008 15:25
Tämä on muotoutunut omasta nimestäni Moonasta, sitte siitä väänntettii monsh,
sitten monshey ja siitä Chey.
Ja lisäksi tämä on aina ollut kaikissa paikoissa nickinäni että että, ei tästä pääse eroo.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2008 16:09
Toivottavasti en oo jo vastannu tähän threadiin, muistelisin etten, mut en jaksanut käydä läpikään.

Joskus ircissä oli Thorgrimr niminen tyyppi ja Dimmussahan tais olla Shagrath. Mieleni päätti yhdistää ne -> Shagrimr mutta loppu ei oikein napannut niin muutin sen muotoon Shagriml. Sitten ajattelin et pitäähän mulla olla keski ja sukunimikin. Diggailin aikaan Cradle of Filthiä ja jotenkin mieleen tuli myös alttari niin toiseksi nimeksi muodostui pienellä pohdinnalla ja editoinnilla Fithlealthran. Sitten vielä sukunimi, ajattelin että joku keskeinen asia, keskus, nexus, ei toi on liian perus, entäs Nexubus ja tadaa nimekseni tuli Shagriml Fithlealthran Nexubus. Jostain syystä päätin rekisteröityä tänne sukunimelläni, ircissä käytän etunimeä. Joskus käytän lyhennettä SFN.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2008 20:29
yksinkertaista... olen kasvoiltani ruma. Siinä se.
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2008 22:33
naispuolinen kamala. en siis tiedä.
Kirjoittanut: minikivi (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2008 02:12
mun kaveria sanotaan kiveks ja kun olen sitä ainakin päätä pienempi niin siks
helppo selitys
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2008 09:08
Joskus 4 vuotta sitten piti kehitellä nimi Final Fantasy 11 -hahmolle. Selailin Tolkienin käyttämien nimien listoja, joista löysin nimimerkkiäni muistuttavan nimen, joka miellytti silmää. Vaihtelin kirjaimia ja korvasin muutaman toisella ja tässä ollaan edelleen. Joka paikassa taitaa olla samainen nicki käytössä, jotenkin hölmöltä tuntuisi sitä vaihtaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit