Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.03.2008 16:56
Pakko kyllä sanoa, että mä olen tätä kautta tutustunut muutamaan mielenkiintoiseen henkilöön. Itse en ole lisännyt kuin pari ja sitten jotkut ovat mut lisänneet, ja tietysti edelleen saa lisätä. Osoite on tuolla toisella sivulla, mutta kaippa mä voin sen tähän vielä laittaa uudestaan eli: vampyyri69@luukku.com
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2008 17:33

Lainaus: The Evil Fairy

mä olen tätä kautta tutustunut muutamaan mielenkiintoiseen henkilöön

Sama juttu ja tosiaan saa lisätä edelleen eli d-dorothy@hotmail.com
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2008 18:22
Minä olenkin lisäillyt jonkin verran porukkaa ja varsin mukaviksi ovat paljastuneet
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2008 20:25
xar_vos@hotmail.com lisätkää poies tulee sitä aika usein mesetettyä
Kirjoittanut: heartlessdevil (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.03.2008 21:19
samoin saapi lisätä jontse84@hotmail.com mut sanokaa jos oon online että ootta tästä foorumista ku oon vähän "dementikko" xD
Kirjoittanut: Nightvol (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2008 21:39
Minutkin saa lisätä ken tahtoo. En ihmeemmin kirjoittele jos ei ole mistä kirjoittaa niin älkää ihmetelkö. Night-vol@hotmail.com
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2008 03:40
Kaipa minä uskallan itseni pistää baddewil@hotmail.com
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2008 21:14
sama täällä, lisätkää pois ja ilmottakaa dementikolle ihmeessä että ootte täältä foorumilta mese on mansonbitch1@hotmail.com
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2008 11:12
Olisi ihan kiva saada uusia kavereita täältä tampereen suunnalta.
Mielellään naispuoleisia 20v. ylös päin kaveriksi kaikkiin tapahtumiin mitä täällä järjestetään.
Minulle voi laittaa privana viestiä jos kiinnostaa kaveerata.
Meseä en pahemmin käytä.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2008 20:28
Minäkin olen joo mukaviin ihmisiin tutustunut tämän avulla. Oli tosi hyvä tämä.

Mut nyt on kyllä tylsää. Mese-osoitteeni on tuolla aikaisemmin, mutta kyllä haastan teitä lisäämään Meikäläisen. Tapahtuu kauheita asioita jos ette lisää, mä alan teitä lisäilemään.
Mut ei mua kannata pelätä, siinä messengerissä on sellai blokkaus-toiminto et pääsee musta kätevästi eroon ;D.

Mese on: ase_mail(@)jippii.fi
Noi sulut täytyy tuosta välistä poistaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit