Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: cosmic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:56
Laitan nyt tämän tänne ku ei kuulemma ollu liian erilainen viesti uudeks keskusteluks ja suljettiin. Ku emmä osannu ku oon ihan uus täällä

----------------------------------------------

En tiedä mikä tän mun kirjotuksen pointti oikeen on mutta kirjotan nyt kumminki

Eli oon Turun seudulta pieneltä paikkakunnalta ja kaveripiirissä ei ole KETÄÄN joka viihtyisi samansuuntaisissa vaatteissa kuin minä, tai pitäisi metalli tai esim. ebm musasta. Tunnenkin itseni 'ulkosesti' aika ulkopuoliseksi jos liikun kaupungilla & baareissa kaverien kanssa. Kai sitä pitäis siirtyä Hennes-linjalle (ja valitettavasti ajoittain siirrynki ku ei voi oikeen muutakaan )

Olis kiva Tuskaan tai Saunaanki mennä (jos ei ole töitä), mutta enpä tunne ketään, jotka ois kiinnostuneita sinne menemään

Missä muutenkin kaikki Turun gootit oikeen on? En näe teitä koskaan, Whiskyssä joskus nähny pari

Lapsellisesta kirjotuksesta huolimatta ikää 19 vuotta.
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • • Muokkasi: Darkness
  • Lähetetty: 17.04.2008 18:21
Mäkin vähän siivoilin mesee Sieltä lähti lähemmäks 25 osotetta helkuttiin ja jopa 4 jäi!:O
Mulla kaverit hävinny maailmalle ja ja muutama jääny tänne. Pienellä paikkakunnalla kun asun ni täällä ei ihan sillee vaan törmää uusiin naamoihin.
Uusia tuttavuuksia nyt siis etsisin... Meseen voi lisätä jos haluaa osoite on: jenniiz_91@luukku.com
Valitettavasti en osaa kovinkaa hyvin puhua uusille ihmisille niin toivottaasti sinä olet sellainen joka osaa
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 20:43

Lainaus: cosmic

Missä muutenkin kaikki Turun gootit oikeen on? En näe teitä koskaan, Whiskyssä joskus nähny pari

Kyllähän täällä Turussa järjestetään erilaisia gootti-iltamia CCC:ssa ja Club Sindrome S-osiksella, Club Arkham on myös kerran ollut Klubilla. Kannattaa uskaltautua käymään kyseisissä tapahtumissa
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2008 09:40
Komppi Kuuttarelle, LänsiGootteja pongaa parhaiten juuri yllämainituilta synkiöklubeilta.(Undead, Noaptea, Arkham ja Sindrome). Lumouksesta pongaa myös takuuvarmasti Turkugootteja, suosittelen kaikille aikuisille.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2008 20:16
heh jos näette mut joskus jossain päin turkua pyörimässä tulkaa ihmeessä morottamaan tai repäsemään hihasta. oon yleensä sen verran hyvin omissa ajatuksissani että en lainkaan huomaa ympärillä olevia ihmisiä
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2008 22:18
Minulle myös voi laittaa viestiä
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2008 01:19

Lainaus: cosmic

Eli oon Turun seudulta pieneltä paikkakunnalta ja kaveripiirissä ei ole KETÄÄN joka viihtyisi samansuuntaisissa vaatteissa kuin minä, tai pitäisi metalli tai esim. ebm musasta. Tunnenkin itseni 'ulkosesti' aika ulkopuoliseksi jos liikun kaupungilla & baareissa kaverien kanssa. Kai sitä pitäis siirtyä Hennes-linjalle (ja valitettavasti ajoittain siirrynki ku ei voi oikeen muutakaan )

Olis kiva Tuskaan tai Saunaanki mennä (jos ei ole töitä), mutta enpä tunne ketään, jotka ois kiinnostuneita sinne menemään

oikeastaan oon enemmänkin bläkkäri mut whiskyssä oon melkein joka lauanta ja niin paljon blingiä päällä et ei voi olla tunnistamatta ketjuu ja niittii vähän joka suuntaan sojottaa
tuu ihmessä juttelee jos satut mua näkemään siel :p
Kirjoittanut: cosmic (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2008 17:37

Lainaus: Xarvos

oikeastaan oon enemmänkin bläkkäri mut whiskyssä oon melkein joka lauanta ja niin paljon blingiä päällä et ei voi olla tunnistamatta ketjuu ja niittii vähän joka suuntaan sojottaa
tuu ihmessä juttelee jos satut mua näkemään siel :p

Joo, Lynissä viihtyvien kaverien raahaus Whiskyyn on osottautunut aika ongelmalliseksi, mut jos siitä huolimatta taas joskus Whiskyssä piipahdan, tuun jutteleen jos uskallan (ihanat riimit...)
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2008 18:05
Saa laittaa yksäriä ja mesen voin lisätä jos uskaltaa: jassu1995@hotmail.com
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.04.2008 18:11
Joo minuunkin saa ottaa yhteyttä jos on yhtään halukas Kavereita ei voi koskaan olla liikaa! Mese ja s-postiosoite on otus_91@hotmail.com
Rohkeasti vaan, oon ihan kiltti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit