Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Goottipupu (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2008 16:44

Lainaus: Yöntuuli

Kiva olisi saada samanhenkistä juttuseuraa ja kun tässä olen aloitteleva gootti niin voisin kysellä kaikenlaista ja ajatuksia voi vaihtaa.

Oon kans aloitteleva gootti. Lisätkää meseen jasminvatsia@hotmail.com
Kirjoittanut: Aracnathea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.11.2008 22:06
Itsellänikin tuppaa olemaan liian usein juttuseuran puutetta ja uusia tuttavuuksia on mukava haalia, joten voisin lätkäistä meseni tänne. Olen melko ujo aloittamaan keskusteluita, mutta kun vähän lämpiän niin juttua lähtee vaikka muille jakaa :3.

Lisätkää ihmeessä kaikenlaiset ihmiset ikään, sukupuoleen tms katsomatta : D

vampiriaraven@hotmail.com
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 23:25
Porista päin 26-v. tyttö etsii kavereita. alsa@dnainternet.net
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 00:53
Mulla ei kanssa noita ystäviä oikein ole...Olisi kivaa löytää sielun sisko tai veli. Lähettäkää yksityisviestejä. Katsotaan josko jotain kiinnostaisi tämmöinen boheemihko
neitonen.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 11:44
Mä tänne jo joskus aiemmin laitoin jotain, mutta virkistetään mustahuulien muistia...
23-vuotias tyttölapsi Oulusta, opiskelee, etsii kavereita.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2008 20:10
Kaikki pistämään viestiä yksinäiselle "oudolle linnulle". Kaipaan sielunsiskoja ja -veljiä.
Kirjoittanut: Play with madness (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:11
Kanssani voi jutustella täällä tai IRC-galleriassa, jos sieltä löytyy. Nick on sama. Samoja kiinnostuksen kohteita voi onkia vaikka uusien käyttäjien esittelystä. (Kuvis kunniaan!) Tutustumalla pääsee pitkälle. Kavereita ja persoonallista seuraa kaivaten: Play with madness
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2008 04:30
Muutin Tampereelle kuukausi sitten, ystävät jäi Kuopioon ja nyt kaipailisin uusia tuttavuuksia täältä päin ihan sillä että olisi mukava jutella välillä ja tehdä muutakin kun jumittaa seinää.
Osoite on Miarai@hotmail.com
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 15:27

Lainaus: Pudotus

kaipailisin uusia tuttavuuksia täältä päin

Kais tuonne tampereen miittiin tulet
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:06
Minulle saa meseä lähettää! modera_9@hotmail.com
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit