Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2009 16:13
Yksityisviestillä saapi osoitteen meseen, jos haluaa jutella!
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2009 17:21
Voisimpa laittaa tähän meseni. eli: le-via-tan@hotmail.com

Aluksi voin olla aika hiljainen, mutta kun vähän tutustuu niin saatan selittää vaikka pitkän pätkän pelkästään sukassani olevasta reiästä XD Mikä seko juttu seura kiinnostaa niin lisätä saa.
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2009 19:58
Minunkin mese osoitteeni saa yksityisviestillä. Tuntuu välillä, että viihdyn liiankin hyvin keskenäni ja se johtuu vain siitä, että useat tuntemani ihmiset ovat liian kriittisiä... Eli laittakaapa viestiä jos haluatte tutustua.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2009 01:58
Laittakaa yksityisviestii ja mesee ja sähköpostii nina-lilith9@hotmail.com.ROHKEESTI VAAN NAISET JA MIEHET! Itse oon 26-v¨.nainen.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 19.01.2009 20:59
PLÄÄH!!

Tajusin tuossa jonkin aikaa sitten, että olen ihan hirmu yksinäinen! Olisi siis kovasti kiva saada uusia tuttavuuksia. Varsinkin Helsingistä (niin voin sitten härnätä sinua livenä joskus khihihi), mutta juttuseura ympäri Suomenmaata kelpaa toki

Varoitus: saatan olla vähän liiankin avoin ja random netissä, mikä ei kyllä vastaa minua in reality (kai), paitsi ehkä se sekavuus.. o_O'

Pistäkääs meseenne pinkclosetelf(at)hotmail.com ja HUOM. ilmoittakaa millä nickillä olette täällä niin osaan varoa
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.01.2009 21:05
Tänne joskus on tullu laitettua meseosoite...se tosin on nykyisin jo vanha joten uuden saa yksärillä en laita tänne esille (olen veskivainis)
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2009 21:11
Juu, minultakin saa yv:llä kysellä meseosotetta jos kiinnostaa jutustella.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2009 21:40
Samoin täällä, multa saa kysyä yksityisviestillä meseosotetta jos haluaa.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2009 23:26
Nyt vaan kaikki tuoreemmatkin jäsenet lueskelemaan ketjua ja poimimaan noita muiden osoitteita sieltä, älkää tukeutuko siihen että joku muu sen mesenne sieltä poimii. Olkaa itsekin aktiivisia, vanhoista parroista suuri osa on ilmoitellut tietojaan ketjuun, meillekin saa tulla puhumaan, ketään ei pyytämättä purra, jos edes silloinkaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.01.2009 10:42
DarkMessiah

Aivan totta, toveri DM. Minun osoitteeni saa lisätä, jos jaksaa sen ketjusta kaivaa. Koetan olla aktiivisemmin messengerissä tästä lähtien muutenkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit