Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.10.2009 23:18
pk-seudulta vanhempi muija etsis punk-goth henkistä sekoa seuraa. Pääasillinen toimintaa opiskelu ja sekoilu
Olen naimisissa olen eläinpöpi joka kaipaa kavereit pk-seudulta. Olen kotoisin oulusta alun perin ja minua kiinnostaa erit, eläimet , lapsettomuus ja bailaus(kait ?) Yhyy kaikki orvot luuserit pistäkee viestiä. No ei vasikaa :S
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2009 01:57

Lainaus: jeesus

Viimeaikoina on häiritsevästi tullut sellainen olo että kaikki aika menee poikakaverin kanssa ja kaipaisin kovasti luotettavia ja uusia juttukavereita. :I Mesekavereita ja ehkäpä myös irl..

Mulle saa tulla juttelemaan Jos meseossan haluat nii laitahan yksärillä viestiä siitäkin jos vaan kelpaa teini-ikäisen gootin seura ja mielipiteet ja pohdinnat asioista
Kirjoittanut: puolimätä (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.11.2009 18:47
Hei. Olen lähemmäs kolmekymppinen naishenkilö, perheellinen ja statukseltani varmaankin ikuinen opiskelija, jaksaessani kiinnostunut lähes kaikesta mahdollisesta, erityisesti luonnosta ja taiteesta. Musiikkimaussa perussetti pysyy genrestä riippumatta melko synkeissä tunnelmissa eikä rajoitu pelkkään ebm-humppaan. Viestini tarkoituksena on etsiä irl-ystävää, jonka kanssa voisi käydä kahvilla, museoissa, kirppareilla, joskus klubeilla, tms. En käytä juurikaan alkoholia.
Asun Turussa, joten jos joku muukin onneton on tänne vahingossa eksynyt ja kaipaa ystävää, niin minulle saapi laittaa viestiä, niin voi vaikka sitten tutustua sähköpostitse ensin. Iällä ei oikeastaan ole väliä.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2009 19:34
Koitanpa onneani täällä...löytyykö täältä ihmisiä, jotka tykkäisivät kirjoittaa ihan perinteisiä kirjeitä?
Minä olen kirjeenvaihtoa harrastanut niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta harmikseni kirjeystävät ovat jääneet hivenen vähiin viime vuosien aikoina, kun niin monella tuntuu olevan kiire tai juttelee mieluummin Facebookissa. Itse rakastan sähköpostia enemmän perinteisiä kirjeitä ja kirjoitan hyvin pitkiäkin sellaisia, vaikka aina ei tietenkään jaksa tai ole asiaa paljoa. Kirjeen tipahtaminen postiluukusta piristää kummasti päivää kuin päivää!
Eli, olen Etelä-Pohjanmaalla asustava 85-vm oleva neitonen ja tällä hetkellä työelämässä. Asustelen vielä kotosalla, vanhempani ovat eronneet ja sisaruksia löytyy 3 nuorempaa. Eläinrakas ihminen olen ja minulla on belgianpaimenkoira sekä punakorvakilpikonna. Harrastuksiini kirjeenvaihdon lisäksi kuuluu kirjoittaminen (tarinat, fanfiction) ja lukeminen. Stephenie Meyer on suosikkikirjailijani. Musiikkimakuni ei ole laaja; Marilyn Manson ja Sara ovat ehdottomia suosikkejani. Viihdyn yksinäni, en tykkää rellestää baareissa tms. ja minulla on vain muutama hyvä ystävä, mutta olen täysin tyytyväinen elämääni näin. Olen hieman ujohko, mutta tutustuessani puheliaampi. Rakastan Tim Burtonin elokuvia, mustia vaatteita, kuiturastoja, kynttilöitä, suklaata, teetä, Kiroilevaa siiliä, sadetta, syksyä, talvea, pakkasta, lunta, kuutamoa, tähtiä, fantasiakirjallisuutta, dekkareita, kauhuelokuvia, yksinoloa, kirjepapereita ja ystäviäni.

Jos kiinnostaa tai tunnet vähänkään samankaltaisuutta kanssani, ota minuun yhteyttä ensin mailitse: comawhite@luukku.com niin vaihdetaan osoitteita! =)
Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 00:58
93-vuosimallia oleva teinijöötti ettii niin IRL kuin URL seuraa.
Uskallan väittää olevani henkisesti aikuinen, vaikka tietysti lapsetus pulpahtelee esiin . Mutta mitäs sitä turhan vakavana olemaan! Tulen parhaiten seuraan nuorten aikuisten kanssa, sillä tuntuu että ikätoverit olis usein aika jälkeenjääneitä :'') Anteeksi!

Pikaviestiä jos kiinnostaa! Mese löytyy, ja siellä kykin usein arkisin. Mahdollista kans tavata IRL sillä käyn lähes päivittäin stadissa, mikäli siellä on ihmisiä kenen kanssa olla 8). IRC-galleriassa saa myös tulla ahdistelemaan (Sama nicki kuin täällä) ja MySpace kavereita otan mielelläni! http://www.myspace.com/cyberxeni
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2009 11:39
Heippahei, päivitän jälleen sillä huomasin, että juttuseura puuttuu edelleen... Galleriasta bongailkaas nickiä Margheit
taikka sitten täällä tulkaa höpöttämmää jaMessengeriinkin saa tunkea, mutta siellä käyn nykyään harvoin. Skypeä löytyy ja saa kysymälä sekä Xfireä! Kysykää ihmeessä jossakin jotakin porttia, josta päästä luokseni, olen tylsistynyyyyyyyyyyyyyyyt.
Ja vuosimallia -91, mutta siun iällä ei ole väliä. Ketään ei syrjitä, ehei!
Kirjoittanut: DewDevill (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2009 19:57
tjaahas. Mun yksinäisyydellä ei oo mitää rajaa, joten vois sitä koettaa, jos joku hämärä olento haluais mut mesessä lisätä. Se on kyl sit aika taitavaa jos ottaa musta selvää.
Kuka vaan saa mut lisätä jos uskaltaa! (toivottavasti mun alakuloisuus ei oo tarttuvaa)

elikkäs: DewDevill@hotmail.com
Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2009 20:57
Kirjotellaanpas nyt tänne.. , mistä aloittaisin?
Vuosimallia -92, poika, industrial ja death metal uppoaa minuun kuin veitsi voihin.
Mesessä juttuseuraa kaipaisin ja mikseipä galleriassakin. Mikään uberaktiivinen en välttämättä ole kummassakaan mutta lisää toki silti.

Galleriasta minut löytääpi nickillä Deatha ja mesestä lauriiiiiii@hotmail.com ;>
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2009 23:37
Yhteystietoja on profiilissa, mutta arvostettava ele ois ilmottaa yksityisviestillä lisänneensä. Näit tulee niin paljon ns. incognito, etten hyväksy niitä joiden lähettäjästä ei oo mitään aavistusta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2009 21:56
Kaikki joensuusta päin olevat gootti (tai ees sinnepäin) henkiset ihmiset suapi ilmoittautua Etsin baariseuraa kun oma mies ei tunnu jaksavan harrastaa sellaista Eli ihan puhdasta juopottelu seuraaa ja mielellään ystäviä En ole kovin sosiaallinen ollut viimeaikoina, kun kaikki ystäväni ovat muuttaneet pois täältä päin, joten seura olisi enemmän kuin tervetullutta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit