Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Etsitään ystävää

Kirjoittanut: jontse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: jontse
  • Lähetetty: 04.12.2009 01:23
Hei Löytyisikö täältä mukavaa seuraa? Täällä kirjoittelee tällainen luotettava ja rehellinen nuorimies, joka on syntynyt vuonna 1984. Pituuteni on 181 cm, Minulla on vihreät silmät ja ruskeat hiukset. Harrastukset on vähä epämääräset vielä itsellekin joten en voi niistä kertoa. Luonteeltani olen rauhallinen, mutta kun vauhtiin pääsen, niin en tiedä voiko minua enää pitää rauhallisena. En suutu helposti ja tulen toimeen tosi hyvin kaikkien kanssa. Huumorin tajua löytyy paljon. Minulla on hyvin vahvat mielipiteet ja pohdin mielelläni maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Minullekin kelpaisi kyllä lisää ystäviä ! Varoitan tosin kyllä että minulla on ongelmiaa aika paljon joten saatan olla surullisella päällä joskus,ei kannata välittää Samanhenkisiä ihmisiä ois kiva löytää ja jutella ihan kunnolla,kun niitä ei hirveesti ole täällä oulussa..

sähköposti: jonne@jontse.fi
msn messenger: jonne@hydronium.ath.cx
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2009 18:23
Hey,miullekin saa tulla juttelemaan,jos uskaltaa >:] ---> cadifer_x@hotmail.com
Oon tällanen naisolento Turusta, joka on aika ujo ja erakoitunut, joten kaverit ei olis pahasta
Kirjekaveriksikin saa ryhtyä (:
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2009 18:27

Lainaus: Cadiferus

Hey,miullekin saa tulla juttelemaan,jos uskaltaa >:] ---> cadifer_x@hotmail.com
Oon tällanen naisolento Turusta, joka on aika ujo ja erakoitunut, joten kaverit ei olis pahasta

Piiskansiima varmasti arvostaa ainakin avatarissasi esiintyvän eläimen käyttöä!
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2009 18:03
laitetaas nyt uudestaan, elikkäs 91-vuonna oon syntyny ja nykyään helsingissä asun, kavereita olis kiva saada iällä ei väliä messenger: death.star.4@hotmail.com lisäilkää jos kiinnostaa
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2009 02:28
Minullekin saa tulla höpisemään.
En tiedä olenko antanut persoonastani kovinkaan mielenkiintoista kuvaa täällä, mutta minut tavoittaa messengerillä osoitteesta: m i u n o s o i t e @ h o t m a i l.com (osoite luonnollisesti yhteen pötköön).
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 18:40
Tälle 27-vuotiaalle neidolle kelpaisi uudet tuttavuudet myöskin....Asustelen itse Helsingissä, joten olisi kiva kun olisit jostain tästä lähistöltä itsekin, mutta ei tietenkään ole pakollista.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 18:34
Kaikki luotettavat, ottakaa yhteyttä minuun.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 18:42
Miullekkin saa tulla puhumaan meses jos uskaltaa Darkdragon666@windowslive.com
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 14:49
Tampereel asuva 16v likka kaipailis juttuseuraa/kavereita, et jos innostaa niin voi kysellä mese osotetta yksärillä. ja toivon että uskaltaisitte itsekin joskus alottaa sen keskustelun, kun olen tässä nyt huomannu että mä oon aina se joka sen keskustelun alottaa, näin nykyisten kavereitteni kans :/ että se menneepi aina niin että jos minä en alota keskustelua, niin eivät hekään. Masentavaa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2010 17:37

Lainaus: Vampiric_

olen tässä nyt huomannu että mä oon aina se joka sen keskustelun alottaa, näin nykyisten kavereitteni kans :/ että se menneepi aina niin että jos minä en alota keskustelua, niin eivät hekään. Masentavaa

Sama homma monasti itellänikin. Tosin ei vain uusien tuttavuuksien kohral.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit