Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Elämän tarkoitus

Kirjoittanut: kirppuja (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 02:21
Odotan edelleen mitä se 42 tarkoittaa...
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 07:19

Lainaus: mlrd

Mitä se jokin on mitä elämässä voi aikaan saada?

Sehän selviää vain tekemällä sitä, mitä rakastaa. Itselläni on noin kymmenkunta omakotitaloa alla, jotka suoraan kääntyvät toisten ihmisten kodeiksi, joten olen saanut koteja aikaan.
Ei voi suoralta kädeltä sanoa mitä kukin voi saada aikaan, sehän on yksilön valinnan hienous, että voi tulla monia erilaisia ratkaisuja. Sen jos jotain on tullut opittua, että aina ei ole vain yhtä oikeaa ratkaisua. Tee omat valintasi, ja koita saattaa niitä rakentavasti eteenpäin. Kyllä sen itse tietää jos on jotain saanut oikeasti aikaan.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2010 14:48

Lainaus: gothicknight

Kyllä sen itse tietää jos on jotain saanut oikeasti aikaan.

Helppohan tuota on sitten kiikkustuolista arvella että sehän se tarkoitus näköjään oli, mutta etukäteen on hiukan vaikeampi sanoa yhtikäs mitään.

Tai ei mulla ainakaan ole mitään lopullista projektia tiedossa, jotta tuon kun teen niin se on siinä sitten. Tottahan kaikenlaista tulee toimiteltua kuitenkin.
  • Lähetetty: 11.06.2010 23:13
No jo on.
Vaikken todellakaan missään kiikkustuolissa ole vielä, niin silti on jotain hajua siitä, mitä haluan elämältä, miten sen saan, ja ketä siihen kuuluu.
Ei minullakaan mitään lopputyötä ole elämälle. Kaikki muuttuu niin nopeasti ja siinä on koitettava sopeutua aina tilanteen mukaan. Siksi otankin kaiken aina mahdollisimman rennosti, ja koitan nauttia siitä mitä vastaan tulee.
Kerran täällä kuitenkin vain ollaan.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2010 23:49

Lainaus: gothicknight

Vaikken todellakaan missään kiikkustuolissa ole vielä, niin silti on jotain hajua siitä, mitä haluan elämältä, miten sen saan, ja ketä siihen kuuluu.

Itsevarmuus on yksi hyvä asia kyllä.
Enkä nyt luule että hervannan vanhainkodista kirjoittelisit myöskään.

Tottahan mullakin on jotakin tavoitteita, mutta ei tää elämä ole kuitenkaan ihan omis käsis, siinä on sattumallakin sanottavansa samoin kuin muilla ihmisilläkin.

Mun näkemys on... no mulla ei ole varmuutta asiasta, enkä usko että sitä tuleekaan ennenkuin aika on loppu. Silloinkin se on kai epävarmaa jotta oliko elämässä päätä tai häntää, jollei näe elämäänsä järkevänä kokonaisuutena. Sen jälkeen on vähän myöhäistä miettiä tälläisiä. Minkäs sille enää silloin voi, se on valot pois ja hyvää yötä. Seuraava sukupolvi jatkakoon ihmettelyä jos joutaa.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2010 00:01
Onko millään mitään väliä? Kaikki kuolevat kuitenkin jossain vaiheessa, joten periaatteessa on se sun sama, mitä tässä elämässä tekee, ja mikä sen tarkoitus on. Näin ajatellen kannattaa aika käyttää niin, kuin parhaaksi näkee, näin ollen minä käytän aikani tekemällä sitä, mikä on kivaa, ja mistä nautin. Hedonismiako? Ehkä hieman, mutta elämällä on taipumuksena heittää eteen myös niitä ei-toivottuja asioita, joten ihan hyvin voin suunnata kaikki pyrkimykseni, toiveeni ja tavoitteeni kohti jotain minulle mieluisaa. Vaikkei silläkään loppupeleissä ole mitään väliä. Varsinkin, kun maailmanloppu tulee jo parin vuoden päästä. Tässähän tulee kiire kokea kaikki se, mitä haluan ennen kuolemaa!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.06.2010 08:16

Lainaus: Dineara

Varsinkin, kun maailmanloppu tulee jo parin vuoden päästä. Tässähän tulee kiire kokea kaikki se, mitä haluan ennen kuolemaa!

Näitä teorioita on myös se että mualimanloppu tulloo 2060. Eli saas ny nähä miten kahen vuoden päästä käy. Toki uskon ja toivon, että maailma ei lopu ihan vielä. Että olisi hieman enempi armonaikaa tavoittaa ne omat jutut, esim. vakituinen työ, oma asunto ja sellainen perhe millainen siitä sitten tulis. Mutta ehkä se tärkein olis tosiaan edes alku tuosta omasta perheestä, eli mies. Että ei tarttis neitsyenä kuolla.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.06.2010 17:57
Mielestäni elämällä ei ole mitään järkevää tarkoitusta. Tärkein asia on varmasti lisääntyä ja saada parempia yksilöitä aikaan... Ja tämän takia olen aivan hyödytön yksilö kun en halua lisääntyä. Hedonistiselta kannalta tietysti kannattaisi elää siten, minkä itse kokisi hyväksi. Ongelma on vain se, etten nauti oikeastaan elämästä. Mielestäni syöminen on kamalaa, liikuntaakin harrastan vain sen takia etten olisi rapakunnossa, en ole mitenkään luova ihminen, joten en harrasta mitään mikä itseäni kiinnostaisi, mielestäni elämä on aivan järjettömän tylsä asia mikä vain pitäisi kestää.
  • Lähetetty: 26.06.2010 04:20

Enkä nyt luule että hervannan vanhainkodista kirjoittelisit myöskään.

En varmasti, koska seinäjoella asun

Mun näkemys on... no mulla ei ole varmuutta asiasta, enkä usko että sitä tuleekaan ennenkuin aika on loppu. Silloinkin se on kai epävarmaa jotta oliko elämässä päätä tai häntää, jollei näe elämäänsä järkevänä kokonaisuutena.

Näin se varmasti monen kohdalla on, ja se on ihan ok. Ei elämässä aina järkeä olekaan. Se on asia joka tapahtuu erilaisten kokemusten kautta, ja jokainen niistä on niin erilainen että väkisinkin tapahtuu sekavia asioita. Ainakin minulle, en tiedä muista sitten sanoa.

Lainaus: Roudatar

Onko millään mitään väliä?

Aina on jollain jotain väliä, jopa sillä menetkö töihin kimppakyytillä vaiko omalla autolla

Lainaus: raato

Mielestäni elämällä ei ole mitään järkevää tarkoitusta. Tärkein asia on varmasti lisääntyä ja saada parempia yksilöitä aikaan

Voi olla noinkin. Se olkoon näkemyksesi. Tässä maailmassa meitä on yli 6 miljardia, ja jos jokaisen yksilöllistä tarkoitusta aletaan miettimään, menee siinä aika, ikä ja terveys kaikki kerralla hukkaan. Kukaties jospa tarkoituksesi onkin saada meidät siirtämään ajatuksemme pois turhista asioista ja keskittymään todella tärkeisiin asioihin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2010 11:58
RAKASTAA, RAKASTAA ja RAKASTAA!!!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit