Nyt on ollu runokisaa, valokuvakisaa, tikanheittoa ja tietokilpailua. Tällä kertaa vuorossa kilpailu, jossa teidän tulee määrittää termi "goottilaisuus" jollakin tapaa.
Voitte joko kirjoittaa runon, jossa käsite mielestänne kiteytyy, voitte kirjoittaa lyhyen essee-tyylisen sepustuksen aiheesta, tai piirtää/maalata kuvan aiheesta goottilaisuus, (miksei vaikka askarteleen paperille lehdistä leikkeitä, kuten kuvia ja tekstejä) tai ottaa valokuvan.
Voittajalle lähtee seinälippu joita esim saa Stuntmanista, ja voittaja saa itse valita millaisen lipun haluaa.
Eli nyt kirjoitteleen, runoileen, taiteileen tai kuvaamaan goottilaisuutta. Kirjoitukset ja runot Wordilla meitsin e-mailiin, ja jos piirrätte/maalaatte tms, skannatkaa kuva ja laittakaa liitetiedostona tulemaan. Samoin valokuvien kanssa. Osoitehan on darkdestiny1@gmail.com ja kilpailu päättyy 1.9.2007.
Pyydän ylläpitäjää laittamaan "kilpailumainoksen" tuonne etusivulle.
Sellaista keksi Ninnuska tällä kertaa. Kysykää jos jokin jäi epäselväksi.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Lainaus: Swanette
Tuohan kuulostaa hienolta kilpailulta. Yritän saada jotakin "taidetta" kehitettyä kilpailua varten.
No koko ajan pitää jotain toimintaa tänne foorumilaisille kehitellä

Alahan taiteileen!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Yhyy... en omista sähkäriä(sähköpostiosoitetta) joten en voi lähettää...
KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN !!!!!KUOLEN!!!!!
Vaikka horoskooppini on Neitsyt,
se ei tarkoita että olisin yhä
fyysisesti koskematon!!