Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: UUSI KILPAILU!!!!

Nyt on ollu runokisaa, valokuvakisaa, tikanheittoa ja tietokilpailua. Tällä kertaa vuorossa kilpailu, jossa teidän tulee määrittää termi "goottilaisuus" jollakin tapaa.
Voitte joko kirjoittaa runon, jossa käsite mielestänne kiteytyy, voitte kirjoittaa lyhyen essee-tyylisen sepustuksen aiheesta, tai piirtää/maalata kuvan aiheesta goottilaisuus, (miksei vaikka askarteleen paperille lehdistä leikkeitä, kuten kuvia ja tekstejä) tai ottaa valokuvan.
Voittajalle lähtee seinälippu joita esim saa Stuntmanista, ja voittaja saa itse valita millaisen lipun haluaa.
Eli nyt kirjoitteleen, runoileen, taiteileen tai kuvaamaan goottilaisuutta. Kirjoitukset ja runot Wordilla meitsin e-mailiin, ja jos piirrätte/maalaatte tms, skannatkaa kuva ja laittakaa liitetiedostona tulemaan. Samoin valokuvien kanssa. Osoitehan on darkdestiny1@gmail.com ja kilpailu päättyy 1.9.2007.
Pyydän ylläpitäjää laittamaan "kilpailumainoksen" tuonne etusivulle.
Sellaista keksi Ninnuska tällä kertaa. Kysykää jos jokin jäi epäselväksi.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Tuohan kuulostaa hienolta kilpailulta. Yritän saada jotakin "taidetta" kehitettyä kilpailua varten.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

Lainaus: Swanette

Tuohan kuulostaa hienolta kilpailulta. Yritän saada jotakin "taidetta" kehitettyä kilpailua varten.

No koko ajan pitää jotain toimintaa tänne foorumilaisille kehitellä Alahan taiteileen!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Lainaus: Ninni

No koko ajan pitää jotain toimintaa tänne foorumilaisille kehitellä Alahan taiteileen!

pinnistelen mahdollisimman ahkerasti

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

Mielenkiintoinen kilpailu Sai taas jotain tekemistä.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

Minä yritän saada jotain aikaiseksi...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

Yhyy... en omista sähkäriä(sähköpostiosoitetta) joten en voi lähettää...
KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN!!!!!KUOLEN !!!!!KUOLEN!!!!!

Vaikka horoskooppini on Neitsyt, se ei tarkoita että olisin yhä fyysisesti koskematon!!

Lainaus: midnight

Yhyy... en omista sähkäriä(sähköpostiosoitetta)

tee?

Ääretön turhuus ei ole turha

Lainaus: Valkyria

Lainaus: midnight
Yhyy... en omista sähkäriä(sähköpostiosoitetta)

tee?

niin.. ei se niin vaikeaa ole.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

kiva idea Ninni minulle tuli jo yksi taiteilu mieleen...

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!