Gootti.net

Muut foorumit, joilla käytte

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 01.07.2009 12:29
Joskus tuli käytyä FFFin foorumilla ja suomalaisella Resident evil foorumilla. Noh, en enää kylläkään.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.07.2009 13:37
Seuraan aktiivisesti homma^-foorumia ja suomen papukaijayhdistyksen foorumia Kirjoittelen niillä vähän harvemmin kyllä. Joskus seurasin schatteninkin foorumia, mutta juttu meni siellä niin kusipäiseksi että en enää kehdannut...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.07.2009 14:46
Tämä on oikeastaan ainoa foorumi jolla olen aktiivinen mutta luen myös Enfant Terrible- foorumia. En ole kuitenkaan kirjoitellut sinne piiitkään aikaan.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2009 21:59
Mullakin tämä foorumi on se missä aktiivisimmin käyn mutta kyllähän tuota sukupostin ja hevostalli.netin foorumia tulee kulutettua myös. Ja Schattenin keskustelufoorumia, mutta todella harvoin.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.07.2009 09:39
Välillä seurailen kesyrottayhdistyksen foorumia ja MuroBBS foorumia. Murobbs on kyllä vähän outo ja siellä on outoja ihmisiä, joten en oikein ole sinne kotiutunut.
Kirjoittanut: -masque- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: -masque-
  • Lähetetty: 10.07.2009 17:07
Ainoastaan täällä ja radolassa. Rajoittunut yksilö

e// aah, unohdin rakkaan demi.fi:n... x)
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2009 20:29
Tämän foorumin lisäksi olen rekkautunut Blackmetal.fi:hin, Demi.fi:hin ja Enfant Terribleen. Lisäksi luen ahkerasti Club Schattenia, Imperiumia, Twilight Sucksia ja Suomi24:ää. Joskus katson myös Sonata Arctican ja Nightwishin foorumit.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2009 22:15

Lainaus: Ultimecia

Twilight Sucks

Hahaahahaahaa!! Piti käydä tsekkaamassa kun nimi niin pisti silmään, ja herranjestas, tämän täytyy olla se mitä minä olen etsinyt! x D Ainakin Lumouksessa juttujani kuunnelleet kun varmasti jo tietävät, mitä mieltä itse näistä kyseisistä teinienvillitsijäromaaneista olen... (kukaan ei sitten nyt vedä hernettä nenään)

Ja ettei mennä ihan aiheen vierestä, niin tällä hetkellä en käy oikein missään muualla kuin täällä. Schattenin foorumia tulee joskus harvoin lueskeltua, ja joskus menneisyydessä tykkäsin käydä lueskelemassa upeita fanfiction-sivustoja... Muun muassa loftis (Lord of the Rings fanfiction) on ihan hauska paikka, foorumin aprillipiloista olen saanut monet hyvät naurut. Kirjautuneena en kyllä sielläkään ikinä ollut.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 11.07.2009 13:45
Meikäläinen on kirjautuneena Schattenin, Gootti.netin ja Voimahalin foorumeille. Lueskelen lisäksi Reikifoorumia ja Hiitolan foorumia.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2009 13:54
Foorumeissa... täällä ja demi.fissä. Niin nolo paikka kuin tuo jälkimmäinen sitten onkin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit