Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jolloin tapasin hänet..

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:30

Lainaus: Lacy gloom

On vain mukavampi itkeä uutisia oman kullan kainalossa.

Eiii välttämättä. Ehkä jos on 'normaali' parisuhdeihminen. Mutta minä en ole.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.12.2008 15:57
Herättelenpä tätä ketjua viemällä sitä hieman uuteen suuntaan. Haluan kuulla onko teillä tapana söpöstellä parisuhdekkaanne/säätönne/puolisonne kanssa? Jos kyllä, niin kuuluuko siihen jonkinlaisia tiettyjä rituaaleja tai ällösööttejä hellittely-tai lempinimiä?

Tunnustan itse harrastavani sellaista. Entiset poikaystävät ovat olleet kisuja, pupuja, kanoja ja ties mitä - minua on kutsuttu mm. smaragdiksi, tilliäisvarpaaksi, kisuksi, kuutiksi, keijupandaksi, kultapandaksi, Auri Napuseksi, Poppelikiitäjäksi, dryadiksi, nymfiksi, kuplodokusperhoseksi, pupaksi, tikkariksi, loliksi ja pörröhännäksi. Nyt tunnustuksia niistä noloimmistakin siirappinimistä!
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.12.2008 16:02
Meillä on Azopin kanssa joka aamu aamuhali
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.12.2008 17:06
Onhan niitä ollut, mutta ei hirveästi. Juuri noita perus-mussukoita ja kultia on löytynyt, ja ex halusi välttämättä yhdessä vaiheessa sanoa minua Meeuksi >____< impressio yritti kovasti tunkea minulle mursu-nimeä, mutta ärähdin siihen kyllä, etten ole viiksekäs läskipallo! Olen siis siili. Hmm, hänestä en ole tainnut vielä mitään erikoisempaa käyttää... mutta tänäaamuna impressio kutsui minua purkkihunajaksi. Siis mitä? O___o
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.12.2008 17:08

Lainaus: Iiriva

mutta tänäaamuna impressio kutsui minua purkkihunajaksi.

Awwww
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 12.12.2008 17:12
Voi että, minähän ällösöpöilen lähes päivittäin Hanipuppeli ja kultamussukka/-pieni ovat sanoja, joita tippuu usein omasta suusta. Myös minua on kutsuttu kultapieneksi. Aika tälläisiä perus lellittely nimiä. Jotenkin kaikki pupuset ja kisumisut kolahtavat ikävästi koravaan, joten mieluummin käytän ihan omia sanojani, kultani kun on varsin usein aikas möttönen.
Useimmiten kuitenkin söpöily on sitä sylikkäin sohvalla lököämistä ja kädet toisen ympäri nukahtamista.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.12.2008 02:11

Lainaus: MustaHukka

Meillä on Azopin kanssa joka aamu aamuhali

oiiiiii.... söpöä.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 10:35
Me käytämme miehen kanssa kumpikin toisistamme nimityksiä multikulti (tai muldiguldi) ja kultiguu (ja kissamme on kultakruu). Joskus alkuaikoinamme mieheni sanoi minua goottimussukaksi.
Kirjoittanut: DarkSoulVampire (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.12.2008 23:15
Tähän ketjuun on pakko laittaa viesti..
Sillä minähän tapasin nykyisen poikaystäväni netissä. Ja vieläpä IRC-Galleriassa. Ehkäpä minä olen teini(/esiteini), mutta tämä suhde on toiminut todella hyvin.
Ja voin nyt kaikkien halpotukseksi sanoa, että kyllä olemme tavanneet. En sentään niin teini ole että alkaisin seurustelemaan ilman real life -tapaamista.
Ennen sitä tapaamista, olimme kyllä kummatkin sitä mieltä, että seurustella ei voi ilman että on tavannut toisen livenä. Tai siis (selvennän), kyllä seurustella voi, mutten usko että siitä tulee juuri mitään.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.12.2008 13:47

Lainaus: DarkSoulVampire

Sillä minähän tapasin nykyisen poikaystäväni netissä. Ja vieläpä IRC-Galleriassa. Ehkäpä minä olen teini(/esiteini), mutta tämä suhde on toiminut todella hyvin.

Hei kuules!! Meikä nappas Azopin kans Irc-galleriasta ja nyt ollaan NAIMISISSA Ei se galleriarakkaus tarkoita automaattista tuhoa suhteelle...se riippuu aivan ihmisistä itsestään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit