Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Auktoriteetteja ja asiaan liittyviä etikettejä

Pikkulapselle vanhemmat on kaikkitietäviä, puolijumalaan verrattavissa. "Isi kyllä tietää kaiken". Kunnes jossain vaiheessa äijän jutut tuntuu täysin idioottimaisilta ja mietityttää mitä vuosisataa tuo äijä mahtaa elää kun oma tieto lisääntyy. Missä vaiheessa itse huomasit, että tunnut olevan asioista enemmän perillä kuin ennen niin yliviisaat vanhemmat?
Vanhuksille kuuluu avata ovi ja auttaa mummeleita kantamaan kassejaan. Jos dösä on täynnä ja pysäkiltä nousee kyytiin mummeli, sille kuuluisi antaa paikkansa. Missäs sitten menee se raja, kun tyttö ei olekaan enää tyttö vaan nainen, ja tilanne kääntyy päälaelleen; vanha mies avaakin naiselle oven eikä enää päin vastoin?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Siitä ei oo edes hirveän kauaa, kun rupesin miettimään mitä eroa on demokraatilla ja republikaanilla. Kysyin isältäni muttei hän osannut vastata. Mies on mensa-tasoa mut mä en tiedä vieläkään eroa noiden kahden asian välillä. Sillon tuli sellainen fiilis, ettei se ehkä ihan kaikkea tiedäkään.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Joskus aika nuorena kun faijalta jotain kysyin ja sitten se vastaskin että ei tiedä 0_o!! Ei tiedä?? No joo, nykyään se ei siedä sitä, että mä saatanki olla sen sijaa oikeessa eikä se ja kun se vihdoin joutuu myöntämään olleensa vääräss, se tekee sen joko leikiksi heittäen tai naama mutrussa.. No joo.. Mutsipuoli ei sentää niin jäärä ole.. Mä voisin sanoa tohon, että milloin en enää availe mummoille ovia, niin ei tässä nyky-yhteiskunnassa enä tarvii, ku ulkonäkönsä puolesta saa kävellä ketää nyöristelemättä ovista kun tahtoo ja mutu tulkoo perässä. Toki sit jos apau tarvii ja se kelpaa ni mikä ettei.

HC-Wild Line

Mä kyllä yleensä pidän ovea auki ihan kenelle tahansa oli se sitten vanhus tai vaikka itseäni nuorempikin, sekä bussissa/ratikassa annan istumapaikkani naispuolisille tutuilleni. Eiköhän se siinä peruskoulun vikoilla luokka-asteilla huomannu, että hei ei tuo faija olekaan mikään tietosanakirja.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Jenaldo, groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!