Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kihlat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2008 22:27

Lainaus: MissLaura

. Noista h**vetin kakaroista en sit kommentoi mitään, kiitos vaan mieleni pahoittamisesta, mietihän välillä mitä suustas päästelet kun tälläkin foorumilla palstailee näitä h**vetin kakaroiden vanhempia.

Älä pahoita mieltäsi tuon takia. Tottakai lapsesi ovat sinulle rakkaita.
Halfheart voisi vähän suodattaa sanomisiaan, niin ettei loukata ketään. Väittelyähän toki voi käydä, mutta ystävällisessä hengessä.
Jos viestisi on asiaton, tai sisällötön, niin se poistetaan !
Terveisin moderaattorit.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 25.03.2008 23:12
Sorry OT....Joillekkin ne lapset vain on niitä h3lv3tin lapsia...toisille taas jotkut muut (esim. lemmikit)...ei "töksäyttelyistä" kannata niin itseensä ottaa
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 25.03.2008 23:15

Lainaus: blackwolver

.ei "töksäyttelyistä" kannata niin itseensä ottaa

Koetetaan kuitenkin pitää ne töksäyttelyt minimissä
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.03.2008 18:24

Lainaus: pikkumyy

Sitten se kyllä vissiin olisi liian helppoa.

Niin, näinhän se taitaa olla. Ei liian helppoa eikä liian ylivoimaista - kun vaan pääsisikin sinne kultaiselle keskitielle.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.03.2008 18:29
Oon kihloissa (mut sormukset jäi aikanaan ostamatta), ja oon ollu tätä ennen kahdesti kihloissa myös niin, että sormuksetkin hankittiin. Sit vein ne Töölön kaniin ja ostin viinaa koko rahalla! No siitä on 6 vuotta jo.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2008 12:51
omasta mielestäni ihmisen kanssa voi olla ilmankin mitään sormuksia tai todistuksia.
avioliittohan on erittäin vanhoillista! omasta mielestäni käsittämätöntä on se että joillekin ihmisille se on suorastaan itseisarvo, velvollisuus... plää... melkein oikein.
nii ja lapsoset todellaki sucks, en viitsi enempää pahoittaa mieltänne, perustelemalla miksi
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2008 13:07
Kihloissa ollaan, oltu neljä vuotta tämän vuoden lopussa, naimisiin on tarkoitus mennä sitten joskus kun on rahaa (tahdon pitää hyvät pippalot ja siihen on pakko säästää..). Voihan sitä ihan mainiosti olla yhdessä kihlautumattakin, eihän sen rinkula tuossa sormessa mitään muuta, tai vaikka ei olisikaan sitä rinkulaa. Pääasiahan on, että molemmat on tosissaan ja tietää missä mennään, mikä on suhteen tarkoitus. Kihlautumisen (ja nimen omaan sormuksen) merkitys on minulle lähinnä symbolinen ja koska olen perusluonteeltani kuitenkin romantikko niin ei minulla ole mitään kihloja vastaan, päin vastoin Mutta onhan kihlautuminen kuitenkin semmoinen asia johon ei nyt ihan suin päin tarvitse sännätä, onhan se kuitenkin virallisesti lupaus avioliitosta.
Eihän se avioliitto tässä vaiheessa kun ollaan oltu jo viisi vuotta yhdessä ja asuttukin saman katon alla kaksi vuotta mitää muuta, paitsi virallisella tasolla. Koska Suomen laki on mitä on haluan "virallistaa" suhteeni, että sitten jos jommalle kummalle yhtäkkisesti jotain tapahtuisi olisi asiat edes vähän vakaammalla pohjalla, perintö sun muiden hommien kanssa. Kamalaahan se näin on ajatella, mutta olen realisti.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2008 15:49

Lainaus: Heiaken

oltu neljä vuotta tämän vuoden lopussa

Aika kivan romanttis-positiivisesti sanottu tuo... Eihän "tämän vuoden loppuun" ole enää kuin vaivaiset 9kk! Eli melkein ollaan siellä jo. :P
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • • Muokkasi: Heiaken
  • Lähetetty: 31.03.2008 16:16

Lainaus: Trnquill

Aika kivan romanttis-positiivisesti sanottu tuo... Eihän "tämän vuoden loppuun" ole enää kuin vaivaiset 9kk! Eli melkein ollaan siellä jo. :P

Kuten jo aikaisemmin sanoin olen romanttinen luonne "Homma" on muutenkin jo niin vakaalla pohjalla, ihan realistisesti sanoen näen kyllä meidät eläkkeellä yhdessä kiikuttelemassa keinustuolissa ja kertomassa lapsenlapsille, että "Kyllä silloin kun mummo ja vaari oli nuoria..."
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 31.03.2008 20:52

Lainaus: Heiaken

ihan realistisesti sanoen näen kyllä meidät eläkkeellä yhdessä kiikuttelemassa keinustuolissa

Voi, kun jaksaisikin nähdä noin pitkälle elämässä. Tai siis katsoa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit