Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Kirppis & tori: Ostetaan vaikeasti saatavilla olevia levyjä/vinkkejä niiden löytämiseen

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Tosta Only Theatre Of Painista julkaistiin kait viime kesänä uusi 2CD painoskin mutta mä en tiedä yhtään mistä sitä saa. Saa vinkata. Mutta, tuossa perus CD-painoksessakin on mukana Deathwish-ep jota ei kait erikseen kunnolla saa. Mutta ei se nyt mikään loistava ep ole.

Mulla on CD:nä noi kaikki Rozzin ajan 3 studiolevyä, en enää muista mista ne hommasin, tais olla käytettynä ainakin 2. Catastrophe ballet ja Ashes on ainakin noita kait ranskalaisen Candlelight-labelin painoksia missä on kyllä kritisoitavaa kun niissä on ekalla raidalla levyn kansitaide jpg-muodossa. Ihna älytöntä laittaa ne ekaks raidaks lol. Bonuksina moelmmilla livebiisejä muttei niin hyvän kuuloisina kuin Decomposition Of Violetsilla.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
^Päivitystä:

Pyh, eihän tuosta OTOP:ista sitten kait olekaan tulossa mitään remasteroitua digipak (2CD) painosta tai en tiedä . Joskus viime keväänä löysin tällaisen: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us er.viewprofile&friendid=147543190
ja vielä silloin siellä oli "tietoa" että sellainen olisi tulossa syksyllä tuon vinyylin lisäksi. No nyt tuosta CD:stä ei näy mitään tietoa ja vinyylikin tullut vasta äskettäin joten aika loistavasti näyttää tuo homma pelaavan noilla.

Näyttäisi että Catastrophe Balletista ja Ashesista on CD-painokset loppu. Tiedä sitten milloin tulee. Olisi parasta jos koko Rozzin ajan tuotannosta tulisi remasteroitu cd-boksi. Tuntuu vaan että koko deathrock-skeneä vaivaa levyjen älyttömän huono saatavuus ja onneton distribuutio joten mitään uutta ja ainutlaatuista tässä ei ole.

• Vastaa
Hmm, minä olen miettinyt mistä saisi hankittua The Awakening:in levyjä. Minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia netin levykaupoista, voiko niiden kautta tilata levyjä joita ei ole niiden varastoissa? Jos onnistuu, tuleeko lisähintaa? Kai noita levyjä ainakin ulkomaisista levykaupoista löytyy, mutta toisaalta myös ulkomailta tilaaminen on minulle hämärän peittoon jäänyt asia :S

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Mikäli joku teistä osaisi auttaa mistä saisin Deadstar Assemblyn ensimmäisen levyn (eli ei siis Unsaved) ja kohtuuhintaisenakin. Tiedän että heidän sivuiltaan pystyy sen tilaamaan, mutta en omista paypal-käyttäjää. Siksi pyydänkin apuja! ._.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Onkos kukaan nähnyt UK Decayta CD-muodossa? Olen kuullut että on olemassa... Haeskelen muuten vieläkin niitä Penis Flytrappeja.

• Vastaa
Miulla ei ole hakusessa varsinaisesti gootti musiikkia. Haluaisin Viikatteen ihan alkupään tuotantoa. Löytyneekö keltään tai mistään?
  • Vastaa
Eikös noista Viikatteen alkupään EP:istä julkaistu hiljattain CD kokoelmakin jota saa uutenakin?
Jos ne haluaa alkuperäisinä painoksina tai vinyyleinä saa pulittaa muutamia kymppejä kappale; huutonetissä niitä liikkunee jonkin verran; varmaan sieltä paras ettiä niitä

• Vastaa
Vinkatkaas mulle mistä saa Coilin Black Antlersin? Sen virallisen kahden levyn painoksen siis.

• Vastaa
Historian huminointia... haluaisin löytää jos jollain olis niin Adiemuksen levyn

Pitkät hiukset on merkki pitkästä iästä

• Muokkasi: HepZusi
  • Vastaa
Dragoon Täällähän niitä näyttäis löytyvän. Tosin noi näyttäs olevan jotain Adiemus ja luku esittäjiä. Mene ja tiedä, kunhan osui tuolla silmään.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Jenaldo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!