Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Kirppis & tori: Ostetaan vaikeasti saatavilla olevia levyjä/vinkkejä niiden löytämiseen

• Muokkasi: neo_shaman
  • Vastaa

Lainaus: HepZusi

Eli jos joku tietää, että mistä kannattaa metsästellä semmosia artisteja kuin vaikkapa Syyskuu, Silmät, Nolla Nolla Nolla, Geisha yms. ni ois kiva jos liikenis jotain vihjettä.

Samaa voisin itse kysellä Hallussani on vain Kuudes tunti -orkesterin "Kuinka tänään voit?" levy, jonka olen nauhoittanut itselleni kirjaston LPltä [kjäh], mutta en ole kyllä missään nähnyt sitä muuten.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Muistuttaisin kaikkia niitä jotka eivät etsi niin vaikeasti saatavilla olevia levyjä, että katsokaa huuto.netistä! Kuten Cradle Of Filthiä sieltä näyttäisi löytyvän, ja ihan hyvään hintaankin.
  • Vastaa
Opetelkaamme pay palin ja ebayn salat ja löydämme melkein kaiken haluamamme.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa

Lainaus: Berzerker

Opetelkaamme pay palin ja ebayn salat ja löydämme melkein kaiken haluamamme.

No ei noiden avulla kyllä Kuudetta tuntia, silmiä tai Syyskuuta löydä. (heh, itelläkin hakusessa!)
  • Vastaa
URL
Löyty tämmönen kauppa, joka hankkii kaikennäkösiä harvinaisempia levyjä. Pikasella vilkasulla esim. Bauhausia näytti olevan päälle parikymmentä kappaletta. Hinnat tosin on liian isot mulle, mutta tuolta saa vaikka mitä, jos on rahaa ja vaan tahtoo. :P

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Muokkasi: Desternia
  • Vastaa
HepZusi: Eipä tuo linkki toimi. Taisiis ei nuo sivut enää ole toiminnassakaan.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (FrozenCorpse). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!