Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Helsingin kirppikset

Kirjoittanut: Xanadu (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 31.07.2008 20:22
    Olen huomenna (perjantaina) menossa Helsinkiin (keskustaan) ja ajattelin kysyä, että osaako kukaan neuvoa hyvää kirppistä josta saattaisi tehdä goottityylisiäkin löytöjä? Saa mainostaa myös jos on itse myymässä vaatetta jollakin kirppiksellä. En käy Helsingissä kovinkaan usein joten en tiedä yhtään näistä kirppiksistä.
    Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
    • Lähetetty: 31.07.2008 21:23
    No en nyt goottivaate löydöistä tiedä, jos tosi hyvä tuuri on niin saattaa semmosiakin vastaan tulla (turha sieltä mitään korsetteja ja Morticia kamaa on odottaa, mutta jotain hiukan sinnepäin paitoja ja sellasta joo). Mutta kannattaa siis joka tapauksessa käydä Hietalahden Kirpputorilla, siellä on arkisinkin aika paljon porukkaa.

Hietsuun on helppo löytää jos tietää missä Bulevardi on. Bulevardia kun vaan kävelee tarpeeksi pitkään eteenpäin niin tulee vastaan. Ratikallakin pääsee, 6 taitaa viedä suoraan kirppiksen eteen.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 01.08.2008 03:08
    Kirppikset.info-nimisessä kotimaisten kirpputorien esittelypalvelussa listataan näin paljon helsinkiläisiä kirppiksiä. Niissä ei tosin kerrota sitä, onko goottityylistä krääsää kaupan vai ei, mutta ainakin kirpputorien osoitteet ja yhteystiedot löytyvät sieltä.
    Kirjoittanut: MaleGothHki (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 08.08.2008 21:59
    tänä päivänä hki parhaat kirpparit on:
    -hietalahti kesällä
    -valtteri vallilassa
    -jäähalli talvella
    kirppareilta oon tehnyt usein superlöytöjä, mm. nahkahousuja.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit