Gootti.net

Yleinen "Halutaan ostaa" -threadi!

Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2012 19:05
maastokuvoisia capreja? M-L perseelle sopivia, jos keneltäkään kaapista löytyisi. Kesä etelässä ajaa pukemaan muutakin kuin nahkahousuja : (
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2012 17:29
Mä haluan ostaa hopeisen/hopean värisen mahdollisimman suuren ja kauniin ankhin.
Kirjoittanut: maru (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.08.2012 16:39
minulla myynnissä opea uusi musta / pun.hauhat, hinta tosin 40e
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2012 21:06
Minulla olisi hakusessa koon XS-S (35/36) musta, nahkainen prätkärotsi. Sellainen lyhyt stereotyyppimalli, jossa leveä, avattava kaulus (ei siis pystykaulus), vyöte vyötäröllä, ja poletit olkapäissä. Ei mitään erityissomisteita tai hapsuja, vain litteitä neppariniittejä ja vetoketjuja.
Etsin takkia halloween-juhliin Lokakuun lopulle, eli vaate saa olla käytetyn näköinen ja vähän kakkoslaatuisempikin käy jos vain malli on sopiva.
Mikäli nurkissasi lojuu joutava rotsi, otathan yhteyttä yksärillä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2013 18:58
Mikäli tätä paitaa on myynnissä jossain mustana, koossa 38-40 niin hihkaiskaa minulle jooko aiheesta. Tätä on olemassa mustana, mutta se on tietty loppu lukuunottamatta pienimpiä kokoja. Ollut myynnissä Stockmannin nuortenosastolla eli Onewayssa. Myös jos törmäätte samantyylisiin muilta kaupoilta niin saa vinkata.
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2013 17:06
Ostan kaikkea Tim Burtoniin ja hänen elokuviinsa liittyvää! (Ei DVD:tä, vaatteita, laukkuja, koruja)

Lisäksi olen myös kiinnostunut ulkomaalaisista sarjakuvista muunmuassa seuraavilta piirtäjiltä: Roman Dirge, Jhonen Vasquez, Tommy Kovac, Jim Woodring, etc.

Tarjoa kuvan ja hinnan kera ja yv:nä tai s-postiin: avoid_one_thing [attt] hotmail.com
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2013 20:11
Mustat, mieluiten leveälahkeiset renksuhousut neonvihreillä koristeilla/kuvioilla/millälie olisi hakusessa. Koko mieluiten L:n luokkaa, XL:kin käy.

Kuvaa ja hintapyyntöjä s-postilla: leevitorppala485@gmail.com
Kirjoittanut: SomethingWicked (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2013 16:02
Hakusessa olisi samanlainen/samantyylinen takkia kuin linkin takaa paljastuu eli URL ja koossa M tai L, tai sitten sen kokoisena että mahtuu normi M/L kokoiselle ihmiselle.

Tarjoa ihmeessä kuvia ja hintaa yksityisviestillä, jos sinulta löytyy kaapin perukoilta samanmoinen takki.
Kirjoittanut: noitavasara (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2013 02:22
Kohtuuhintaista mekkoa kaivattaisiin noin 150 cm pitkälle oliolle, ei paha, jos on vähän pidemmälle.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 03.12.2013 00:27
Heip!
Ensimmäinen viestini tällä foorumilla.
En ole perinteisesti pitänyt haluan ostaa -ilmoituksia erityisen hyödyllisinä, mutta nyt on pakko itse kirjoittaa sellainen.

Tarvitsen valkoiset käsineet! Saa olla aitoa tai tekonahkaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit