Gootti.net

Goottifoorumi: Kirppis & tori: Myydään: Lip service-, Dane-, Cyberdog - releitä

Täällä valvovat: Piiskansiima, poison, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Muokkasi: Bullyboys
    • Vastaa
    Myynnissä olisi siis cyberhenkisiä vaatteita.

Lip servicen harvinainen musta-neonvihreä mekko, kokoa M. Lipin koot ovat pienehköt. Hintapyyntö: 35 euroa. MYYTY

Lip Servicen hoitsupaita, koko L. Käytännössä tämä sopii kaiken kokoisille. Hintapyyntö 20 euroa.

Danen uv-valossa hohtava harmaamusta printtipaita. Kokoa L, mutta itse s-kokoisena olen tätä käyttänyt. Hintapyyntö 35 euroa. MYYTY

Cyberdogin harvinainen uv-valossa hohtava bolero, josta sci-fi meininkiä ei puutu. One size. Hintapyyntö 30 euroa. MYYTY

Kaikki vaatteet ovat erinomaisessa kunnossa, ainoastaan muutamia kertoja käytetty.

"But I don't want to go among mad people!"

• Vastaa
    Minä voisin olla kiinnostunut tuosta lipin valkoisesta verkkopaidasta Pistän yv:tä

~~*Fragrant perfumes, Veil my Senses*~~

• Muokkasi: Jenaldo
    • Vastaa
    Minä lähetin viestiä tosta lippyn mekosta

Kun löydät katseellasi kevään ensi perhosen, minä lumen alta raadon jäniksen

• Vastaa
    Hei! Olisin kovasti kiinnostunut myös tuosta lipin valkoisesta hoitsu-paidasta jos se on vielä mahdollisesti saatavilla?

-Syön silmäni haarukalla-

• Vastaa
    Hei, onkohan tuo lipin verkkopaita vielä mennyt?

Voi lähettää sähköpostia: skeletonsinthecloset90@gmail.com
      • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.