Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ostetaan: Kirjat

Kirjoittanut: Magica De Spell (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.01.2011 17:28
Olen epätoivoisesti metsästänyt Patricia C. Wreden kirjaa Lohikäärmeen prinsessa, mutta huonolla menestyksellä. Jos siis joku olisi halukas myymään oman kappaleensa, olisin hyvin kiitollinen. Myös muita Lumotun metsän kronikoita voi minulle tarjota, mutta olen ensisijaisesti kiinnostunut tuosta ykkösosasta.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2011 18:48

Lainaus: Magica De Spell

Olen epätoivoisesti metsästänyt Patricia C. Wreden kirjaa Lohikäärmeen prinsessa, mutta huonolla menestyksellä. Jos siis joku olisi halukas myymään oman kappaleensa, olisin hyvin kiitollinen. Myös muita Lumotun metsän kronikoita voi minulle tarjota, mutta olen ensisijaisesti kiinnostunut tuosta ykkösosasta.

Uskomaton yhteensattuma, juuri tänään huusin huuto.netistä saman kirjan hintaan 4€ pitkän metsästyksen jälkeen. o_O Valitettavasti en sitä kyllä voi myydä, kun yritän itsekin saada saman sarjan kirjat kerättyä.
Mutta jottei vallan offtopikiksi mene, niin peräänkuulutan saman sarjan kakkososaa eli Lohikäärmeen etsintää.
Kirjoittanut: Neu (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2011 13:52
Haluaisin ostaa Terry Pratchettin kirjan Mort.
Kovakantisena
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2011 20:29
Garth Nixin Shade's Children on etsinnässä, englanniksi. Jos joltain löytyy (tai tietää, mistä tuon löytää), olisin kiitollinen.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2011 22:14

Toivottua kirjaa näyttäisi saavan tällä hetkellä antikka.netistä kympillä.
http://antikka.net/haku.asptekija=patricia+wrede&n imi=&tryhma=0&sarja=0&myyja=0&kieli=kaikki&aika=&s type=full&Submit=%A0Hae%A0

Ja minä en enää etsi sarjan kakkososaa.
Kirjoittanut: Louhitar (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2011 00:41

Lainaus: Nordis

Jos jollain lojuu tarpeettomana Salakirjojen julkaisuja niin ne ovat erittäin tervetulleita meikäläisen hyllyyn. Toki noita saa hyvin uutenakin, mutta jos voi säästää pari ropoa ja vielä kierrättää niin ainahan se on kotiin päin Hakusessa on erityisesti seuraavat niteet:

- Kaarle Krohn - Suomalaisten runojen uskonto
- Kaarle Krohn - Suomen suvun pakanallinen jumalanpalvelus
- Vainajainpalvelus muinaisilla suomalaisilla
- Mustakirja

Hei!
Ehkä olet jo kirjat löytänytkin, mutta mainitaan nyt silti, että Louhittarestahan nuo kaikki neljä kirjaa saisi muiden kulttiteosten muassa (uutena tosin)
Kannattaa muuten vihjata, mikäli haluatte löytää muitakin mielenkiintoisia kansanperinne/mytologia/okkultismi-aiheisia kirjoja, niin koitamme jäljittää parhaamme mukaan kauppaamme.

Kirjat...
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2011 12:19

Lainaus: Louhitar

Hei!
Ehkä olet jo kirjat löytänytkin, mutta mainitaan nyt silti, että Louhittarestahan nuo kaikki neljä kirjaa saisi muiden kulttiteosten muassa (

Jeps, tilasinkin noista muutaman jo jokunen viikko sitten teiltä kun olivat hyvissä hinnoissa Pitänee päivittää tuota listaa ja tilata loputkin sitten kun saan nuo luettua, ellei joku sitten halua luopua omistaan ennen sitä.

Edit: Jostain syytä tuota viestiä ei saa enää muokattua.
Kirjoittanut: SaanaHerne (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.03.2011 17:26
Hei,

minulla olisi tuo De profundis -kirja myytävänä. Hinta 30 e psotikuluineen. Kirja On ensimmäinen painos ja hyvässä kunnossa.
Ota yhtetyttä sähköpostitse, jos olet kiinnostunut ostamaan sen.
saanaherne@luukku.com
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2011 19:46
Noidan käsikirja sekä Gavin Baddeleyn Goth chic (suomennettu versio mieluiten) olisivat täälläkin hakusessa
Kirjoittanut: Magica De Spell (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2011 17:25

Lainaus: TaruinenAave

Toivottua kirjaa näyttäisi saavan tällä hetkellä antikka.netistä kympillä.

Kiitos avusta, TaruinenAave! Kävin ostamassa kirjan linkittämästäsi paikasta, ja nyt olen onnellinen Lohikäärmeen prinsessan omistaja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit