Gootti.net

Goottifoorumi: Kirppis & tori: Vaihdetaan kenkät, kahdet (New Rock + Demonia) tarjolla! 38-39

Täällä valvovat: Piiskansiima, poison, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Muokkasi: saidai
    • Vastaa
    MYYTY!

Heip!

Kaapissa kerää pölyä kahdet kengät jotka ei omaan tyyliin enää passaa, mielellään vaihtaisin tai myisinkin ne pois. Tarvitsisin jonkun tyyppisiä goottikenkiä, joten vaihtokaupat olisi aika ideaaliset!

Kengät löytyy täältä:

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=s aidai&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A

Elikkä vaihdossa ottaisin melellään jotain vähän vähemmän solkimeininkiä, nilkkurimalleja vaikka tai vastaavaa. Korkoa saapi olla, mutta mieluummin ei ihan piikkaria. Jos on hieman käytön jälkeä niin ei kovin haittaa. Demonia, Pleaseria, Pennangalania ym. Yhteyttä voipi ottaa myös osoon zenique@hotmail.com. Kaapissa on myös Lipin Division LS pitkähihainen paita, vihreä punaisella PVC:llä, kokoa L, jota en käytä eli sitäkin voin johonkin vaihtaa/myydä.

Kiitos!
    • Vastaa
    Siis ovatko nämä nyt huutonetmyynnissä vai vaihdossa? Huutonetkohteet menkööt huutonetketjuun, kiitos, ja jos pätevää selitystä ei löydy niin lukkoa tulee.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

Ne on samalla huutonetissä, siihen asti kunnes joku tahtoo vaihtaa niihin. Otan toki pois sitten myynnistä. Sen takia linkkasin sinne, koska siitä saa parhaiten tietoa minkälaiset kengät ovat kyseessä, kokoa ja kuvaa ym.
    • Muokkasi: DeadlyNightshade
    • Vastaa
    Huutoja on tullut jo, joten ainakin demoniat ovat jo menneet niitä huutaneelle. Ohikaupoilla rikot huuto.netin sääntöjä.

//EDIT: hintavaraus olikin näköjään olemassa. Hupsis.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Joo, siis toki jos menee hintavaraus yli tai osta heti - kauppa toteutuu niin poistan täältä tuon tai editoin viestiä. Huutonetissä ostajat on ykkösasemalla, mutta oon yrittänyt myydä noita pidempään eikä ole menneet kaupaksi. Joten tuskin on heti mitenkään todennäköistä että niitä tuolta kukaan ostaa. Muutenkin mieluummin vaihtaisin nyt kun uusia kenkiä tarvin.

Oon myynyt paljon kamaa huutonetissä että on kyllä palautetta siellä ja näkyy että ihan rehellinen ja kunnollinen olen
    • Vastaa

Lainaus: saidai

Oon myynyt paljon kamaa huutonetissä että on kyllä palautetta siellä ja näkyy että ihan rehellinen ja kunnollinen olen

Juu, en huomannut hintavarausta aluksi. Anteeksi.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
      • Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 jäsentä (Marionette, mlrd, Piiskansiima, Niflheim). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!