Gootti.net

Vaatekaapin tyhjennystä

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • • Muokkasi: Aditu
    • Lähetetty: 20.02.2011 17:57
    Lähestyvän muuton takia päätin raidata vaatekaappini ja luopua joistakin sinne kerääntyneistä jutuista. Suurin osa myymistäni tavaroista ovat uusia/vain sovitettuja tai ihan kerran-pari käytettyjä. Olen käyttänyt osittain valmiita katalogikuvia, forgive me, mutta en nähnyt järkeväksi kuvata jokaista asiaa erikseen, varsinkaan noita käyttämättömiä.

Mikäli joku seuraavista kiinnostaa voipi tiedustella yksityisviestillä tai sitten sähköpostilla aditu.no-saonserei@hotmail.com. Tarkempia mittoja yms myös saa kysellä. Hintapyynnön päälle tulee sitten postikulut tavaran koon ja painon mukaan. Myös nouto Itä-Vantaalta onnistuu ja mahdollisesti ehkä voin myös toimittaa Helsingin Rautatieasemalle, jolloin tietenkin säästää postikulujen verran. Ps. allergisille huomio, omistan kissan ja karvoja saattaa eksyä vaatteiden mukana vaikka yritän ne luonnollisesti puhdistaa hyvin ennen toimitusta. Maksutapa postituksissa tilinsiirto ja noudossa kelpaa myös käteinen. Huomioittehan, että ehdin postittamaan vain noin kerran tai korkeintaan kaksi viikossa työaikojeni takia, joten malttia peliin.

Sitten asiaan

Iron Fistin Ruff Rider korkkarit, koko 36 Myyty!

Ruffrider

Nämä kaunokaiset osoittautuivat liian pieniksi minulle, joten pakko laittaa eteenpäin. Sovitettu tosiaan kerran ja tämän jälkeen laitettu huolellisesti takaisin laatikkoon. Kunto siis täydellinen. Hp. 40€ + postit

Pleaserin Electra nyörisaappaat, koko US7, suomalainen 37,5 Myyty!

electra

Näitäkin kaunokaisia olen käyttänyt ehkä viitisen kertaa. Ovat hirmu hyvässä kunnossa, ainoastaan pientä ryppyä pinnassa mitä nyt tulee kaikkiin nahka/keinonahkakenkiin jo ensikävelyllä plus pientä naarmua/kulumaa sisäsyrjissä. Sopivat kapealle pohkeelle vaikka nyöritys antaakin hieman säätövaraa. Hp. 30€ + postit

Tässä näkyy paremmin noita naarmuja yms

Elect2

Mustat Buffalo-tyyliset matalat popottimet, koko 38

Buff

Kuvanmukaiset tarrakiinnitteiset korkeapohjaiset lenkkareidentapaiset. Muistuttavat tosiaan hieman kenkävalmistaja Buffalon korkeapohjaisia lenkkareita, olematta kuitenkaan sitä. Nämä ovat ikäväkseni itselleni aivan liian isot. Mukavat kun mitkä jalassa ja näillä jaksaa varmasti esim. tanssia. Suht leveälestiset, eli kapeajalkaisille en suosittele, minullakin hölskyvät tästä syystä jalassa. Oikein hyvässä kunnossa pohjia ja sisäpohjia myöten, salama vähän raiskaa ja ovat vähän pölyisetkin. Hp. 12€ + postit

Vaatetta

Criminal Damagen Victoria kynähame. Tämä on uusi, olen vain sovitellut, mutta ei sitten ollutkaan käyttöä. S-koko, istuu hyvin tämmöiselle vy 66 cm ly 89 cm. Montaa senttiä noista mitoista isommalle en suosittele, kangas ei oikein jousta. Hame tulee kunnolla ylös vyötärölle, ei siis ole mikään lantiomalli. Takana vetoketjukiinnitys. Hp. 15€ + postit

Edestä:
    skirt

Takaa:
    skirtback

Lip Service lace up front vinyl corset Myyty!

Lipparin pcv klassikkosarjaa metallinpunaisena. Koko on todennäköisesti Lipparin P(xs) tai S, tästä on laput leikattu pois, en muista tarkasti enää. 66cm vyötäröisellä menee nyörit kiinni, lisätilaa saa toki avaamalla nyörejä tuosta edestä. Hp. 15€ + postit

corset

Ainoa vika korsetissa on se, että taakse on jostain tullut tuommoista pientä tummentumaaa, ei erotu kauheasti paitsi kirkkaassa valossa. Tässä kuitenkin kuvaa.

corsetback

Hell Bunnyn pinkkin skottiruutu "nenäliina" hame

Tätäkin olen käyttänyt ehkä kerran. Hameesta on siististi ratkottu irti nuo mielestäni rumat kuviolaput. Alla vertauksena katalogikuva ja sitten oma kuva. Koko S ja vastaa hyvin sitä, joustava kuminauhavyötärö joten saattaisi mennä pienelle M koollekin. Pituus tuommoinen vaihteleva, pisimmillään polveen tai vähän sen alle. Hp. 10€ + postit

hb

hb2

Living Dead Souls Skull Hand huppari, koko S

Ohut suht vartalonmyötäinen huppari, tämäkin on ihan uusi. Olen vain kerran sovittanut ja käyttänyt sen jälkeen pesukoneessa kun huomasin hupparin hihassa pienen tahran. Sen jälkeen jäänyt kaappiin lojumaan, joten pistetään tämäkin kiertoon. Hihoissa aukot peukaloille ja sivuissa taskut, toisen hihan saumassa jännä salatasku. Hp. 15€ + postit

Jälleen katalogikuvaa ja sitten oma kuva

hup

hup2

Phaze PVC-mekko, koko S

Tätä mekkoa olen käyttänyt kerran yhdellä keikalla. Vartaloa myötäilevä malli ja kivat solki- ja pitsiyksityiskohdat sivuilla. Hyvässä kunnossa, ainoastaan vähän pientä säilytyksestä tullutta ryppyä pvc:ssä, mutta ei ole näkyvää kuin kirkkaassa valossa. Hp 15€ + postit

Edestä
    mek

Takaa
    mek2

Sivulta
    mek3

Punainen pvc korsettitoppi, koko M

Uusi, ollut päällä vain kuvauksen ajan. Muoviluitettu etuhakasilla ja takanyörityksellä. Koko M, kuvassa S-kokoisen päällä, joten sen takia näyttää vähän huonosti istuvalta. Vy. minimissään n. 70 cm, nyörityksellä saa lisää tilaa. Ei olkaimia ja väri on kirkas punainen, kuvassa näyttää virheellisesti oranssilta. Hp. 10 € + postit.

Tripp, vaaleanpunainen minihame, koko S Varattu!

Tripp merkkinen minari d-lenkeillä, pääkalloilla ja hämähäkkipitsillä. Käytetty jonkin verran, silti ehjä ja siistissä kunnossa. Takana vetoketju. Hp 5€ + postit

hame

Koruja

Alchemy Gothic Draco Blackheart sormus

Uusi, alkuperäisessä pussissa, pussi tosin avattu ja sormusta tarkasteltu ja laitettu takaisin, mutta siis flawless. Koko varsin iso 19.5-20 mm. Hp 5€ + postit

draco

Alchemy Gothic Wodens Wolf sormus

Tämäkin uusi ja alkuperäisessä pussissa, jota on avattu sen verran että vähän hypistelin. Koko sama kuin tuossa toisessakin eli 19.5-20 mm. Hp 5€ + postit

wolf
    Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 20.02.2011 18:05
    Ainakin minulle korulinkistä tulee pvc-mekon kuva. Linkki kannattanee korjata, itse ainakin mieluusti näkisin millainen koru on kyseessä.
    Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • • Muokkasi: Aditu
    • Lähetetty: 20.02.2011 18:19
    Jostain syystä ei anna enää muokata tuota ekaa viestiä, tai ainakaan se ei tallenna sitä oikein -.-'

Tässä vielä pari juttua.

Mustat silikoniplugit, koko 8 mm, käyttämättömät. Hp. 4€ + postit.

plug

Metalliset plugit, koko 8 mm, käyttämättömät. Hp 6€ + postit.

plugs

Maastokuosinen vyötärökorsetti 20-tuumaa/51 cm

Tämä on uusi, olen vain hieman sovitellut päälle ja todennut että eipä tule käyttöä. Ei ole ottanut edes muotoa. Kangas laadukasta puuvillaa, samoin sisävuori joka on musta niinkuin nyöritkin. Tämä on pidempi malli kun perus Morticia yms. kakkoslaatuiset risut, tulee lantiolle saakka, joten mukava ja tukeva päällä päällä. Vyötärönympärys minimissään tuon 51cm, mutta nyöreillä saa säätövaraa. Tällä kiristelee varmasti helposti sen 10-15cm. Muoks. niin tosiaan ja hp. olisi 45€ + postit.

Edestä
    edesta

Takaa
    takaa
    Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 20.02.2011 18:32
    Samperi kun nuo Fistit on noin pienet. x/ Pistin sulle yksäriä.
    Kirjoittanut: sinnu88 (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 21.08.2011 11:57
    moi!!!

Hell Bunnyn pinkkin skottiruutu "nenäliina" hame.
    ollisin kiinostutnut hameesta jos viellä on minulle voi laitaa sähkö postia sini-marjukka@suomi24.fi
    kerro paljon postikulut .
    Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
    • Lähetetty: 21.08.2011 14:23
    tuo pvc mekko kiinnostais minnuu. Se on ihan jännän näkönen. Paljonkohan tulis postikuluja?
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit