Gootti.net

M: Lip Serviceä + muuta kuuttikampetta :)

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • • Muokkasi: SyllaBoreal
    • Lähetetty: 04.04.2011 15:07
    Heips kaikille!
    Tein kevään kunniaksi pientä siivousta myös vaatekomeeroni, ja tässä olisi pieni läjä kampetta jotka kaipailisivat uutta omistajaa
    Jos kiinnostuit jostain, niin laitatko minulle viestiä osoitteeseen: Grotesca(at)luukku.com tai sitten yksäriä tai vastaamalla tähän ketjuun.
    Vaatteet sijaitsevat Joensuussa, josta ne voi noutaa tai ostajan halutessa voin myös postittaa postikuluja vastaan.

1. Lip Servicen upea punainen Passion Killer Pvc minimekko.
    Uusi, olen vain sovittanut ja jäänyt sitten pitämättä. Paljon koristuksia, sivuilla nyörit jolla voi säättää ja takana vetoketju.
    Koko on M, mutta suosittelen S:lle, koska tässä mallissa mitat ovat hyvin pieniä.

MYYTY

2. Upea cybertytön minimekko. Edessä näyttävä biohazard painatus ja sivuilla lääkeruiskujen kuvat. HUOM! Väri on musta/uv-pinkki. Ei vihreä. Muuten samanlainen kuin kuvassa.
    Koko on S ja vastaa hyvin sitä. Kankaassa joustoa.

MYYTY

3. Lip Servicen Requiem for the Dead II Burgundyn värinen merenneito samettilaahus hame. Siistikuntoinen, ainoa vika jonka löysin on muutamat käsinpistot vyötäröllä. Edessä nyöritys jolla voi kokoa himpun verran säätää ja takana vetoketju.
    Koko S, mutta hyvin pieni sellainen, suosittelen koolle XS.

HP: 15€

4. Lip Servicen Freaks in Fur sarjan pikkutoppi. Takana nyöritys. Materiaaliltaan samettia, kankaassa upeita kotka/risti kuviointeja. Harvinainen toppi kyseessä. Erinomaisessa kunnossa ikäänsä nähden, pidetty kerran.
    Koko on S, mutta säätövaraa riittää hyvin takanyörityksen ansiosta.

HP: 10€

5. Longford Rockersilta aikoinaan tilattu upea liituraita takki/jakku jossa näyttävät kiksukarvat joka reunassa. Jokaisen itseään kunnioittavan glam kuutinpoikasen jakku Takissa ohut keinokuituvuori. Koko on S, vähän reilu sellainen. Istuu todella hyvin päälle. Edessä kiinnityksenä yksi hakanen.
    Myyn pois kun itselle on vähän iso. Tämä maksoi todella paljon aikoinaan, ja olen tätä kerran pitänyt.

HP: 25€

6. Näyttävät tekonahkaiset platform nilkkurit joissa edessä "kehikko" jossa neliöniittejä. Koko on 39. Sisäpohjan pituus n. 24,5cm. Korko 13cm ja platform 2,5cm.
    Hyväkuntoiset, pidetty muutaman kerran muistaakseni.

MYYTY

7. Demonian kauniit pitsiballerinat. Koko on 39. Siistikuntoiset, muutaman kerran pidetty joka näkyy vain pohjissa. Toisen kengän sisällä helisee pieni muovinpala. Tarkoille tiedoksi.

8. Biancon kauniit satiiniset korkkarit. Reunoissa satiinihapsua, takana vetoketju. Pieni platform edessä. Muutaman kerran pidetyt, myyn pois kun ovat liian isot.
    Koko on 38, mutta todella reilu sellainen. Suosittelen koolle 39

9. Gobbolinon musta/valkoinen hiuslisäke. Sievä hiuslisäke jossa lettejä, nauhoja ja kreppikuitua ponnarissa kiinni. Yhden kerran ollut itsellä päässä. Hyväkuntoinen.

HP: 8€

10. Iron Fistin Harlotte`s Web upeat platform nilkkurit. Nämä ovat eri paikkakunnalla kuin minä tällä hetkellä, joten en voi myydä näitä vielä suoraan, mutta jos joku on kiinnostunut niin voin varata nämä mahd. halukkaalle (Myyjä jolta ostin nämä, lähetti vahingossa vanhaan kotiosoitteeseeni! ) Nämä ovat uudet myöskin. Näiden koko 38,5 eli Us8. Todella upeat, pinkki/puna sävyiset platformit pvc ruseteilla. Pinta kiiluu himpunverran.

HP: 45€

Auttakaa minua tavara ahdingossani -.-
    Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 07.04.2011 19:35
    Hintoja alennettu! Haluan vain nopeasti tilaa kaappeihini Saa myös tarjota suoraan! Pääasia että saavat uuden kodin.
    Kirjoittanut: Arkkienkeli (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 05.11.2011 12:35
    Voisikos 4. ja 8. saada kuvaa? Nuo kuvat eivät aukea..
    Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 05.11.2011 17:01
    Mulle ei näy ollenkaan kuvia yhdestäkään tuotteesta, jos sellaisia siis on?
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit