Gootti.net

Haluan vaihtaa!

Kirjoittanut: hetaerk (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: hetaerk
    • Lähetetty: 11.11.2011 17:42
    Eli: omistan New Rockin Neptunot pitkävartisina koossa 39. Kengät ovat minulle aavistuksen suuret, ja koska omistan jo reactorit pitkävartisina niin himoittelisin nyt lyhytvartisia kenkiä kaveriksi.

JOTEN: Jos haluat vaihtaa lyhytvartiset, koon 38 hyväkuntoiset Neptunosi minun pitkävartisiini, niin nakkaa yksäri. Haluaisin myös n. 20 euroa väliä, koska pitkävartiset ovat kuitenkin arvokkaammat versiot popoista. Omat kenkäni ovat hyvässä kunnossa, ainoa huomauttamisen arvoinen asia on kärkien jokuset naarmut, vaatisivat lankkausta ja en ole itse sitä vielä jaksanut tehdä.

Näistä: http://www.rockyhorrors.co.uk/images/_lib/new-rock -boots-272-s2-neptuno-spring-sole-8154-0-127722369 2000.jpg

Näihin: http://1.bp.blogspot.com/-1P_SvWld6xY/TpcqEVN-vlI/ AAAAAAAAEMk/AYXv2p6r_kY/s400/373ITA%257E4.jpg
    Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 27.11.2011 20:05
    Ihmettelen kyllä et... Kuin pyydät 50 euroa väliä? Koska noiden hinnassa on eroa vain 30euroa, ei mulla olis ollu vaihtaakkaan mutta kuhan näitä ilmotuksia selaillessani huomasin. Että ei ihme jos ei kukaan ole ostanut.
    • Lähetetty: 29.11.2011 12:01
    Nefegor: En ole sen kummemmin selaillut kauppoja, mutta jos joku olisi ja kenties olisi ollut halukas vaihtamaan niin eihän siinä ole muuta kuin huomauttaa asiasta. Jos on ihan pätevä peruste tinkiä niin totta kai varaa on. Että otetaanpa ne palkokasvit pois hengitysteistä.
    • Lähetetty: 07.12.2011 21:56
    Muuten hyvä, mut samassa kaupassa mistä laitoit linkin voi nähdä parilla klikkauksella tuon hintaeron... Ja en mä tässä mitään herneitä ole vetänyt nenään, pisti vaan silmään... Että eihän ne voi olla 50euroa kalliimmat, koska yleensä noilla lyhyt & pitkävartisilla ei juurikaan hinnassa eroa ole ollut.

Oletkin näköjään pienentänyt hintaa, ehkä vaihtaja löytyy nyt todennäköisemmin...
    Enkä yritä olla mikään moderaattori tai hintapoliisi, enkä tapella... Kunhan nyt huomautin ettei hinta ero ollut niin suuri kun sattumalta tähän eksyin.
    Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
    • Lähetetty: 07.12.2011 22:27

Lainaus: Nefegor

Enkä yritä olla mikään moderaattori

Moderaattoreita ei oikeastaan kiinnosta, mitä joku yrittää kaupata ja/tai vaihtaa ja millä ehdoilla, kunhan tavara on laillista... Siksi toisekseen, miksi huomautella moisesta jos ei ole itse kuitenkaan vaihtokauppa-aikeissa? Veikkaan, että mahdollinen vaihdosta kiinnostunut olisi ihan itsekin osannut viilata ehtoja haluamaansa suuntaan. Ja kyllä, kyllä se varren pituus näkyy aina hinnassa.
    • Lähetetty: 07.12.2011 22:34
    Asia pihvi, aamen.
    • • Muokkasi: Nefegor
    • Lähetetty: 07.12.2011 22:48
    Kirjoitin koko moderaattori huomautuksen juuri sitä varten, ettei kukaan tulisi minua siitä jostain syystä syyttämään(Enkä sano että olisi tullut). Tiedän kyllä etteivät moderaattorit ole hinnan vahtijoita, ja siksi en myöskään kirjoittanut ainoastaan tuota... Katselin myös naisystävälleni halpoja vaatteita, siksi kiinnostuin myös näistäkin kengistä. Arvasin että jos täällä jotain erehtyy sanomaan tulee siitä konflikti, en taas tiennyt että on kiellettyä mainita asiasta mikä pistää silmään huomattavasti...

Olen kuitenkin tehnyt hintatutkimusta gootti/mettalisti tyylisistä vaatteista sen verran, että tiedän myös että monestikin lyhyet mallit ilman saapasmaista varttakin voivat olla jopa kalliimpia...

Mutta näköjään olisi taas pitänyt jättää asia oikaisematta, kun jostain syystä sen tuominen ilmi oli nähtävästi väärin... Näin se on netissä, kun ei nää toista - voi käsittää asiat väärin, en etsinyt väittelyä.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit