Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Annetaan/myydään: nippu goottilehtiä

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • • Muokkasi: Ximmo
    • Lähetetty: 22.10.2013 21:12
    Kiitos, nämä -> paperinkeräykseen.

Annetaan pientä rahallista korvausta vastaan seuraavat seitsemän lehteä - ja vain kaikki kerralla yhdessä nipussa. En jaksa nimetä korvausta, koska voin antaa nämä ilmaiseksikin, mutta koska en myöskään halua, että joku näitä oikeasti haluava jää vaille mahdollisuutta jonkun juuri sattumalta ketjua lukevan vuoksi, niin annan mahdollisuuden käydä huutokauppaa. Eli kuuntelen tarjouksia muutaman päivän. Toimitustapa on nouto Helsingistä (ja siitä voidaan vähän sopia). En postita, koska olen laiska.

Isompi kuva täällä (kun ei tää näemmä osaa mitään.)

Gothic #29 ja #30
    Sisältöinä mm. HIM, Tanzwut, Apoptygma Berzerk, Rosetta Stone, And One, Marilyn Manson, Love Like Blood, Umbra Et Imago...

Orkus #7-8 ja #11
    mm. Lacrimosa, Skinny Puppy, Fields of the Nephilim, Suicide Commando, Hocico, Lacrimosa, Deine Lakaien, Cradle of Filth, Nine Inch Nails...

Zillo 11/99 ja 7-8/00
    mm. Skinny Puppy, Faith and the Muse, Hocico, Danzig, Nightwish, Zeromancer, Dream Theater ja läjä jotain mulle ihan randomeja nimiä

Sonic Seducer 11/99
    mm. The Kovenant, Nine Inch Nails, Type O' Negative, Lacrimosa, Goethes Erben, VNV Nation, Paradise Lost...

Kaikki ovat ajalta 99-00 ja ovat käytännössä olleet komerossa siitä asti. Siivotessa sitä löytää kaikkea jännää. Ovat erittäin rakkaita läpysköitä minulle siis. Tai sitten eivät.

Jos lehdet kiinnostavat, niin huutele tähän ketjuun, saan näistä sähköposti-ilmoitukset.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit