Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Kirppis & tori: mistä goggles:sit suomesta?

• Vastaa
  • Vastaa
Nyt olen innoissani; kävin nimittäin ostamassa K-Raudasta tuommoiset hitsauslasit, hintaan 12,50e. Nyt enää Sinooperista tai jostakin sopivaa maalia ja vähän tuunailemaan.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
ite aattelin ostaa kokkelit ennen tuskaa joko dreadvioletista tai jostai muualta, kävin tos viikko pari sitte ruotsissa ja kiersin koko päivän kaupungilla mut en löytäny ku yhen kaupan jossa ei sit ollukaa muuta ku bändipaitoja yms. oli siel kai yks huonokuntonen criminal damagen takkikin

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa
taitaa aamutähti suunnata K-rautaan

• Vastaa
huuto piste netistä löytyi estimällä nyt ainakin kahdet kokkelit.
URL
URL
(nuo roiskeelliset ovat aivan kuoltavan upeat o_O)

ja myös rain of petalissa on myynnissä muovisia kokkeleita.
URL

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
Jaa, empä oo edes tiennyt tätä ennen et moisia on vaikee saada ostettua. Suoraan sanottuna täysin EVVVK tähän mennessä, mut nyt kun näin et niitä ei saakkaan niin helposti, niin heti alkoi kiinnostaa...

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: The_Killer_Doll

ja myös rain of petalissa on myynnissä muovisia kokkeleita.

Kuinkas kauan noiden kokkeleiden tuleminen kestää?

• Vastaa
Pitäisi tuunata gogglesin linssiosa Tuskaa varten. Mielessä pyörii aika mahtava, erittäin glitterillinen idea, joka ei ole tätä perinteistä biohazard/radioactive/ruksisuksi-linjaa...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Itse vääntää niin ainakin saa unikit ja edullisemmin kuin ostaa valmiina jostain
  • Vastaa
http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=216 7
Siinä tälläinen löytö, ehkä turhan glitteri, mutta vähän gogglesseja muistuttaa.
Hintaakin vain 12,10e.

nothingandnowhere.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (darkAngel, die Winterreise, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!